BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Πλούσια ροπή στις ειδικές εφαρμογές για το SAME Dorado Natural Stage V

Ο όμιλος SDF κατασκεύασε και διαθέτει στην αγορά ένα τρακτέρ μεσαίων εκμεταλλεύσεων, με χαμηλό κόστος χρήσης και διαχρονικό, για ειδικές εφαρμογές που απαιτούν ευελιξία χειρισμού αλλά και αποθέματα ροπής.

Dorado_Natural_90_Stage_V_Field_DSC_0480

Βασίλης Σοφός

256
0

Είτε στο χωράφι είτε σε περιορισμένους χώρους, η SAME υπόσχεται πως το νέο Dorado Natural Stage V θα ικανοποιήσει με την απόδοσή του και την εργονομία του όλους τους παραγωγούς μεσαίων εκμεταλλεύσεων. Διαθέτοντας κινητήρες FARMotion 35, εξαιρετικά επίπεδα άνεσης και μία εκτενή γκάμα διαμορφώσεων και επιλογών, το SAME Dorado Natural θεωρείται το «κλειδί για την επιτυχία για κάθε είδους εργασία». Σε συνδυασμό με την ευελιξία τους και ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης με καμπύλη ροπής βελτιστοποιημένη ειδικά για αγροτική χρήση και με χαρακτηριστικά όπως η άνετη και εργονομικά σχεδιασμένη νέα καμπίνα, τα νέα συστήματα μετάδοσης με 5τάχυτο κύριο κιβώτιο (που επιτρέπουν τελική ταχύτητα 40 χ.α.ω. με τον κινητήρα σε οικονομικές στροφές), την τετρακίνηση που εμπλέκεται ηλεκτροϋδραυλικά και τα μπλοκέ διαφορικά, τα τρακτέρ της οικογένειας SAME Dorado Natural μπορούν να ανταπεξέλθουν και στις πιο σκληρές συνθήκες εργασίας που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν.

Σχεδιασμένη ειδικά για τον τομέα της γεωργίας, η οικογένεια κινητήρων FARMotion 35 προσφέρει πολύ καλή απόδοση σε αυτές τις εφαρμογές, με την συμπαγή αρχιτεκτονική των 3 κυλίνδρων να τονίζει την εξαιρετική ευελιξία της γκάμας Dorado Natural. Η γκάμα περιλαμβάνει 4 μοντέλα με απόδοση ισχύος από 66 έως 102 ίππους, που συνδυάζουν εξαιρετική αξιοπιστία και αποδοτικότητα με ελάχιστες ανάγκες συντήρησης.



Χαρακτηριστικά όπως ο ανεμιστήρας ιξώδους ζεύξης, ο υπερσυμπιεστής με intercooler και βαλβίδα διαφυγής (wastegate), ο ψεκασμός καυσίμου Common Rail με μπεκ 7 οπών και η νέα βελτιστοποιημένη χαρτογράφηση κινητήρα επιτρέπουν μία ουσιαστικά επίπεδη καμπύλη ροπής σε μεγάλο εύρος στροφών του κινητήρα, με πλούσια αποθέματα ροπής στις χαμηλές στροφές, ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα είναι μόλις 2200 σ.α.λ. Η συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Stage V επιτυγχάνεται με σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων DOC+DPF (για τα μοντέλα 70 και 80) ή DOC+DPF+SCR (για τα μοντέλα 90 και 100). Το φίλτρο αέρα PowerCore δύο σταδίων που βρίσκεται κάτω από το καπό διατίθεται επίσης με προαιρετικό εξολκέα σκόνης, ενώ δύο πρακτικά πτυσσόμενα προστατευτικά έχουν προστεθεί για να διευκολύνουν τις συνήθεις εργασίες συντήρησης του πακέτου ψύξης.

Η στάνταρ διαμόρφωση της μετάδοσης βασίζεται σε ένα κύριο κιβώτιο 5 ταχυτήτων με 3 σειρές και όπισθεν (συνολικά 15+15 ταχύτητες). Η διαμόρφωση αυτή επιτρέπει στο τρακτέρ να λειτουργεί με ταχύτητα εδάφους μόλις 298 μέτρα/ώρα με τις μέγιστες στροφές του κινητήρα στη μικρότερη διαθέσιμη σχέση και, στο άλλο άκρο του εύρους στροφών, μέγιστη ταχύτητα δρόμου 40 χ.α.ω., η οποία επιτυγχάνεται μόλις στις 1800 σαλ. Σύμφωνα με την εταιρεία, ένα προαιρετικό splitter μπορεί να προστεθεί για το διπλασιασμό του αριθμού των εμπρόσθιων ταχυτήτων και για να μπορεί το τρακτέρ να λειτουργεί με ταχύτητα εδάφους μόλις 245 μέτρα/ώρα, στη μέγιστη ονομαστική ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα. Σημειωτέον πως η επιλογή ηλεκτροϋδραυλικής κίνησης σε όλους τους τροχούς (4WD), καθώς και εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικού είναι στάνταρ.



Σχεδιασμένος και κατασκευασμένος εξολοκλήρου από την SAME, ο εμπρός άξονας έχει μέγιστη ικανότητα φορτίου 2.300 κιλά και μπορεί να προσφέρει γωνίες διεύθυνσης έως 55°, για ασυμβίβαστη ασφάλεια στο δρόμο, ενώ οι εμπρός τροχοί διαθέτουν επίσης δισκόφρενα.  Το PTO διατίθεται με τα universal προγράμματα στροφών 540 και 540 ECO στάνταρ, ενώ το πρόγραμμα 1.000 σ.α.λ. και ένα πρόγραμμα ταχύτητας εδάφους (groundspeed mode), που επιλέγονται με έναν πρακτικό και εργονομικά σχεδιασμένο μοχλό προοδευτικής εμπλοκής, μπορούν επίσης να προστεθούν ως επιλογές. Η στάνταρ διαμόρφωση περιλαμβάνει μία αντλία 56 λ./λ. που τροφοδοτεί το πίσω ανυψωτικό και βοηθητικούς διανομείς τεσσάρων δρόμων (ή προαιρετικά έξι δρόμων), και μία πρόσθετη, ανεξάρτητη αντλία 20 λ./λ. ειδικά σχεδιασμένη για το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης.

Το πίσω ανυψωτικό έχει μέγιστη ικανότητα 2.500 κιλά στάνταρντ, η οποία μπορεί να αυξηθεί στα 3.500 κιλά με προαιρετικούς, συμπληρωματικούς κυλίνδρους. Το πίσω ανυψωτικό περιλαμβάνει επίσης το σύστημα EasyLift, που επιτρέπει στο χειριστή την ανύψωση και το χαμήλωμα των παρελκόμενων πατώντας ένα μόνο κουμπί στην κονσόλα. Τα μοντέλα της οικογένειας SAME Dorado Natural είναι επίσης ιδανικά για συνεργασία με εμπρός φορτωτή, με επιλογή από εργοστασιακά τοποθετημένα Light ή Ready Kits για μελλοντική εγκατάσταση ενός φορτωτή.

Η καμπίνα είναι τοποθετημένη σε ειδικές ελαστικές βάσεις (silent-block) που μειώνουν σημαντικά τους κραδασμούς οι οποίοι μεταδίδονται από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Το κάθισμα του οδηγού διατίθενται στάνταρ με ένα αποτελεσματικό, μηχανικό σύστημα ανάρτησης, ενώ οι πελάτες που αναζητούν το ανώτατο επίπεδο άνεσης μπορούν να επιλέξουν μία έκδοση με πνευματική ανάρτηση. Η ορθολογική νέα διάταξη ελέγχου καθιστά τα ίδια τα χειριστήρια άμεσα αναγνωρίσιμα και ακόμη πιο διαισθητικά στη χρήση.



Παράλληλα, η οθόνη InfoCentre κινείται μαζί με τη ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού, για να διασφαλίσει ότι όλες οι κύριες παράμετροι λειτουργίας του μηχανήματος είναι πλήρως ορατές ανά πάσα στιγμή. Τα τρακτέρ της νέας οικογένειας SAME Dorado Natural διατίθενται επίσης με μία προαιρετική, πανοραμική οροφή με υψηλά επίπεδα ορατότητας ή, εναλλακτικά, με μία πιστοποιημένη οροφή FOPS (Falling Object Protective Structure) που παρέχει προστασία από αντικείμενα που πέφτουν από πάνω.

Τα μηχανήματα της Same Deutz-Fahr διαθέτει στην
ελληνική αγορά η εταιρεία Θεοχαράκης Α.Ε (τηλ. 210 3479700)

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία