BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Νέα έκδοση του ερπυστριοφόρου τρακτέρ Krypton 115 από την Same

Το αναβαθμισμένο τρακτέρ διαθέτει κινητήρα Φάσης 5, 3,8 λίτρων Farmotion 45 και τετρακύλινδρο, με την ισχύ να κυμαίνεται από 110 έως και 116 ίππους.

Same_KRYPTON_2

Βασίλης Σοφός

1579
0

Η Same λανσάρει το ερπυστριοφόρο τρακτέρ Krypton 115, ένα τετρακύλινδρο μοντέλο που διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων 12/12, εξοπλισμένο με supercreep, δίνοντας ένα εύρος ταχυτήτων μεταξύ 0,43 έως 11,76 χλμ./ώρα. Προαιρετικά, το τρακτέρ μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με κιβώτιο ταχυτήτων 16/16. Τότε το τρακτέρ με overdrive κινείται από 1,24 έως 11,76 χλμ./ώρα. Στο βασικό εξοπλισμό του τρακτέρ περιλαμβάνεται ένας κινητήρας PTO 540/540 eco, αλλά μπορεί επίσης να επιλεγεί ένας κινητήρας PTO 540/1.000 στροφών ανά λεπτό.



Το τρακτέρ διαθέτει διπλή υδραυλική αντλία με απόδοση 50 και 25 λίτρων, ενώ ο κοτσαδόρος κατηγορίας II μπορεί να ανυψώσει έως και 3.170 κιλά. Το Krypton 115 πατάει σε χαλύβδινες ερπύστριες πλάτους 45 εκατοστών, με τις αυτολιπαινόμενες αλυσίδες να είναι προαιρετικές. Ως αποτέλεσμα, παρατηρείται λιγότερη φθορά και τα επίπεδα θορύβου είναι χαμηλότερα, με το τρακτέρ να ζυγίζει συνολικά 5.350 κιλά.

Οι νέοι κινητήρες FARMotion Stage V που τροφοδοτούν αυτά τα μηχανήματα, οι οποίοι αναπτύχθηκαν ειδικά για τη γεωργία, χρησιμοποιούν μια σειρά καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων και τα πιο σύγχρονα συστήματα μετεπεξεργασίας καυσαερίων για την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου, παρέχοντας παράλληλα ακόμη πιο εντυπωσιακές επιδόσεις όσον αφορά τη ροπή, την ισχύ και την ειδική κατανάλωση.

Παρά τις μόλις 2.200 στροφές ανά λεπτό, ο κινητήρας του Krypton 115 επιτυγχάνει μέγιστη ισχύ 116 ίππων στις 2.000 στροφές ανά λεπτό και αποδίδει μέγιστη ροπή 472 Nm στις 1.400 στροφές ανά λεπτό.

Αναβαθμισμένη άνεση

Ο χώρος του οδηγού έχει επανασχεδιαστεί σχεδόν πλήρως, για να προσφέρει το ίδιο επίπεδο άνεσης που θα περίμενε κανείς από έναν τροχοφόρο τρακτέρ. Τέσσερις βάσεις με αθόρυβα μπλοκ απομονώνουν αποτελεσματικά την πλατφόρμα από τους κραδασμούς.

Το κάθισμα του οδηγού διαθέτει στάνταρ μηχανική ανάρτηση, ενώ προαιρετικά προσφέρεται κάθισμα με πνευματική ανάρτηση. Τα χειριστήρια είναι οργανωμένα σε λειτουργικές ομάδες, ενώ οι μοχλοί χειρισμού διαθέτουν έναν ακόμη πιο εργονομικό νέο σχεδιασμό. Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων με αντιθαμβωτική οθόνη που εξασφαλίζει σαφή αναγνωσιμότητα ακόμη και σε συνθήκες έντονου φωτισμού περιβάλλοντος.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία