Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Γνώμες

Το τέστ της μητέρας στα επιχειρηματικά

Aνεξάρτητα από το πόσο άπειροι είστε στη διαδικασία εκκίνησης µιας επιχείρησης, το να αισθάνεστε χαµένοι ή τροµαγµένοι είναι κατανοητό και για πολλούς είναι απλά µέρος της διαδικασίας.

richard-branson_3

Ρίτσαρντ Μπράνσον

117
0

Τα πτυχία δεν περιλαµβάνουν πάντα την κατάρτιση στις πρακτικές δεξιότητες που χρειάζεται ένας επιχειρηµατίας για να ξεκινήσει µια επιχείρηση και ακόµα κι όταν το κάνουν, η εφαρµογή όσων µάθατε στην πράξη µπορεί και πάλι να αποδειχθεί πολύ δύσκολη. [...].

Τα καλά νέα είναι ότι µια µεγάλη επιχείρηση ξεκινά µε µια µεγάλη ιδέα, οπότε βρίσκετε ήδη στο σωστό δρόµο. Το πρώτο βήµα: Πριν αρχίσετε να κάνετε οτιδήποτε πρακτικό, καθίστε σε ένα µέρος που σας ηρεµεί –εργάζοµαι τακτικά από την αιώρα του σπιτιού µου στο νησί Necker– και οραµατιστείτε την εταιρεία που µπορείτε να δηµιουργήσετε µε βάση την καλύτερη ιδέα σας. Θα πρέπει να είναι µια εταιρεία στην οποία µπορείτε να πιστέψετε, µε την καρδιά, την ψυχή και το πορτοφόλι σας.

Σας ενθουσιάζει ο τρόπος µε τον οποίο αυτή η επιχείρηση θα κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων; Το ερώτηµα είναι κρίσιµο, διότι αν αγαπάτε τη δουλειά σας, είναι πολύ πιο πιθανό να επιµείνετε κόντρα στα εξαντλητικά ωράρια και τις δυσκολίες που ανακύπτουν αναπόφευκτα στη ζωή ενός επιχειρηµατία. [...].

Έπειτα, υπάρχει και το «τεστ της µητέρας», µια µέθοδος στην οποία στηριζόµουν πάντα για να αποφασίσω αν θα κυνηγήσω ή όχι µια ιδέα. Ρωτήστε τη µητέρα σας να σας πει ειλικρινά τι σκέφτεται για τα σχέδιά σας. Αν το βλέµµα της πέσει στο κενό όταν της περιγράφετε το νέο σας εγχείρηµα, επιστρέψτε στην αιώρα σας και αρχίστε ξανά. Εάν ενθουσιαστεί, µπορεί να βρήκατε τον «νικητή». [...].

Τα επόµενα βήµατα περιλαµβάνουν κίνδυνο να εκτεθεί η ιδέα σας εκεί έξω και να δεσµεύσετε τον χρόνο και τους πόρους σας. Μερικοί άνθρωποι πατούν φρένο σε αυτό το στάδιο. Οι επιτυχηµένοι επιχειρηµατίες δεν περιµένουν την τέλεια στιγµή-τη δηµιουργούν. Φτιάξτε µερικά δείγµατα από αυτό που σκοπεύετε να πουλήσετε κι όταν είστε ικανοποιηµένοι µε το προϊόν ή την υπηρεσία σας, ξεκινήστε την καλύτερη και φθηνότερη µορφή έρευνας αγοράς – ζητήστε από φίλους, την οικογένειά σας, τους γείτονες να το δοκιµάσουν. Αν η αντίδραση είναι αρνητική, τροποποιήστε το. Οι αλλαγές δεν σηµαίνουν ότι η ιδέα σας δεν ήταν καλή – αυτή είναι απλώς η πρώτη από πολλές προσαρµογές στο σχέδιό σας. Η ευελιξία είναι σπουδαίο προσόν για έναν επιχειρηµατία. [...].

* Ιδρυτής της VIRGIN GROUP

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία