BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τη σουίτα απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης παρουσιάζει η John Deere

Η ήδη υπάρχουσα υπηρεσία απομακρυσμένης διάγνωσης και τεχνικής υποστήριξης των αγροτικών μηχανημάτων της John Deere ενισχύεται περαιτέρω στα πλαίσια μάλιστα της κοινωνικής απόστασης που «επιβάλλει» η πανδημία. Στην σημερινή προγραμματισμένη διαδικτυακή παρουσίαση η εταιρεία εξήγησε μεταξύ άλλων τον τρόπο με τον οποίο όλες οι υπηρεσίες συνδέονται μεταξύ τους.

Screenshot_2020-05-07_at_11_39_44

Βασίλης Σοφός

2
0

«Κοντά στον πελάτη αλλά κρατώντας τις αποστάσεις» είναι το σύνθημα της John Deere στα πλαίσια της σημερινής παρουσίασης της ολοκληρωμένης σουίτας απομακρυσμένης διάγνωσης, παροχής συμβουλών και τεχνικής υποστήριξης «Connected Support».

Αναλυτικότερα, με την υπηρεσία «John Deere Connected Support» οι τεχνικοί μπορούν με τη συγκατάθεση του πελάτη να αποκτήσουν εξ αποστάσεως πρόσβαση στα μηχανήματα για να εντοπίσουν πιθανά σφάλματα εγκαίρως, να διορθώσουν σφάλματα που μπορεί να γεννήσουν προβλήματα και να βοηθήσουν τους χειριστές να εγκαταστήσουν ή να προσαρμόσουν τα μηχανήματά τους. Αυτό φυσικά βοηθάει στην εξοικονόμηση χρόνου από μια πιθανή επίσκεψη στο συνεργείο ενώ επιτρέπει στους εμπόρους να διατηρούν την απαραίτητη απόσταση τους από τους πελάτες.

Συνολικά η υπηρεσία Connected Support αποτελείται από δύο συστήματα: το πρώτο είναι το «Proactive Response System» (Σύστημα Προληπτικής ανταπόκρισης) το οποίο παρέχει στους αντιπροσώπους, σε μόνιμη βάση, πληροφορίες και προειδοποιήσεις σχετικά με την κατάσταση των μηχανημάτων. Το δεύτερο βασικό σύστημα είναι εκείνο της απομακρυσμένης υποστήριξης «Remote Support System» που παρέχει στους αντιπροσώπους πρόσβαση στο τερματικό της καμπίνας του κάθε μηχανήματος.

Στο Proactive Response System εντάσσονται οι υπηρεσίες Expert Alerts και Machine Dashboard. Η πρώτη γνωστή υπηρεσία αποτελεί τον πυλώνα της σουίτας Connected Support καθώς με τη βοήθειά της παρέχεται η σωστή πρόβλεψη για πιθανή επισκευή κάποιου μέρους του μηχανήματος πριν να είναι αργά. Με βάση τα ιστορικά και ανώνυμα δεδομένα από τα μηχανήματα, καθώς και αλγόριθμους για την ανίχνευση σφαλμάτων και τη βελτιστοποίηση του μηχανήματος, το σύστημα αναλύει αυτόματα τα δεδομένα και προωθεί αυτά τα στοιχεία στον τεχνικό σέρβις ενώ ταυτόχρονα προτείνονται οι πιθανές λύσεις.

Μέσω του «Machine Dashboard» τα δεδομένα και η κατάσταση των συνδεδεμένων μηχανημάτων εμφανίζονται στην οθόνη του υπολογιστή του αντιπροσώπου. Η λίστα μηχανημάτων του πελάτη εμφανίζεται στην οθόνη, η οποία παρακολουθείται συνεχώς από έναν υπάλληλο. Tα πιο σοβαρά σφάλματα που επισημαίνονται από το σύστημα Expert Alerts βρίσκονται πάντα στην κορυφή της λίστας.

Το δεύτερο θεμελιώδες σύστημα ονομάζεται «Remote Support Systems» και περιλαμβάνει τη λειτουργία απομακρυσμένης πρόσβασης στην οθόνη του μηχανήματος «Remote Display Access», επιτρέποντας στον μηχανικό να εντοπίσει εσφαλμένες ρυθμίσεις ή σφάλματα στην λειτουργία του μηχανήματος. Οι σωστές ρυθμίσεις μπορούν να γίνουν έπειτα βήμα-βήμα από τον οδηγό.

Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, αυτή η διαδικασία όχι μόνο εξοικονομεί χρόνο και χρήμα στους πελάτες, αλλά οι ίδιοι έχουν στο τέλος ένα μηχάνημα σωστά ρυθμισμένο, χωρίς φυσικά να χρειαστεί επίσκεψη στο συνεργείο. Στο «Remote Support Systems» περιλαμβάνεται όμως και η υπηρεσία «Service ADVISOR Remote», μέσω της οποίας υποδεικνύονται στον τεχνικό τα λάθη που υπάρχουν στο μηχάνημα και αν αυτό χρειάζεται αναβάθμιση του λογισμικού του. Η κατασκευάστρια λέει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις τα σφάλματα μπορούν να διορθωθούν ενώ μπορούν να γίνουν και οι απαραίτητες ενημερώσεις λογισμικού εξ αποστάσεως. Εάν απαιτείται επιδιόρθωση από κοντά, ο τεχνικός σέρβις μπορεί να προγραμματίσει μια επίσκεψη στο μηχάνημα παίρνοντας όλα τα απαραίτητα εργαλεία και ανταλλακτικά για την προγραμματισμένη επισκευή.

Η John Deere επισημαίνει πως για την αποτελεσματική λειτουργία της σουίτας Connected Support απαιτούνται τρία βασικά στοιχεία:

-Πρώτον, το μηχάνημα πρέπει να είναι εξοπλισμένο με το σύστημα τηλεματικής το οποίο μεταδίδει τα δεδομένα που συλλέγονται κατά την εργασία. Ο πελάτης πρέπει φυσικά να δώσει τη συγκατάθεσή του για τη μεταφορά δεδομένων, έτσι ώστε ο έμπορος να μπορεί να λαμβάνει Ειδοποιήσεις μέσω του Expert Alerts από το μηχάνημα του πελάτη

-Δεύτερον, χρειάζονται ειδικά εργαλεία της John Deere που επιτρέπουν την αυτόματη αξιολόγηση και μεταφορά δεδομένων. Οι μονάδες που είναι υπεύθυνες για αυτές τις διαδικασίες βρίσκονται στα εργοστάσια προϊόντων και συνεργάζονται στενά με τα τμήματα ανάπτυξης, δοκιμών και κατασκευής της εταιρείας

-Τρίτον, εκπαιδευμένοι τεχνικοί που είναι σε θέση να διαχειρίζονται τις υπηρεσίες Connected Support με βάση τις αναλύσεις δεδομένων. Φυσικά όλα αυτά πραγματοποιούνται από την μονάδα ανταλλαγής δεδομένων JDLink, η οποία είναι συμβατή με πολλά από τα μοντέλα ελκυστήρων, θεριζοαλωνιστικών, ενσιρωτικών και ψεκαστικών μηχανημάτων ήδη από το 2012.

Όπως τόνισε η εταιρεία, περισσότερα από 50.000 μηχανήματα John Deere είναι ήδη συνδεδεμένα στην Ευρώπη και αυτός ο αριθμός αυξάνεται καθημερινά με τη σουίτα John Deere Connected Support να συνεχίζει να αποτελεί την απάντηση της εταιρείας στην ψηφιοποίηση των μηχανημάτων αλλά και την λύση σε δύσκολες περιόδους σαν αυτή που διανύουμε τώρα.


Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία