Οι εταιρείες Claas και Hans Sauter GmbH ενώνουν τις δυνάμεις τους και αναπτύσσουν από κοινού υδραυλικά περιστρεφόμενους κατώ συνδέσμους για τα μπροστινά χορτοκοπτικά της επόμενης γενιάς. Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, η καινοτομία αυτής της πατέντας έγκειται στο γεγονός ότι μειώνεται σημαντικά ή εξαφανίζεται εντελώς η δημιουργία ραβδώσεων όταν το μηχάνημα στρίβει και κόβει σε επικλινή εδάφη.
«Συνολικά το αποτέλεσμα είναι μια υψηλότερη ποιότητα χορτονομής, ιδιαίτερα για τους χειριστές ελκυστήρων με φαρδιά ελαστικά και μεγάλο μετατρόχιο», λέει η Claas.
Υδραυλικά κινούμενες μονάδες κοπής διατίθενται στην αγορά εδώ και αρκετά χρόνια, προσφέροντας μεταξύ άλλων μεγαλύτερη ευελιξία στην περίπτωση που το πλάτος κοπής μεταβάλλεται σε δύσκολα εδάφη. Τώρα πλέον είναι δυνατή και μια μικρή ρύθμιση της κλίσης καμπύλης με υδραυλικά στηρίγματα στην κάτω ζεύξη. Ωστόσο, συμβαίνει η λωρίδα που μένει από το μπροστινό χορτοκοπτικό να πατιέται από τους τροχούς του ελκυστήρα πριν το πίσω κοπτικό να λειτουργήσει. Ως αποτέλεσμα, ένα μέρος της λωρίδας αυτής παραμένει στο έδαφος άκοπο και ακατάλληλο για χρήση λόγω των ακαθαρσιών που έχει.
Με τους νέους υδραυλικά περιστρεφόμενους κατώτερους συνδέσμους, το εμπρόσθιο χλοοκοπτικό στρέφεται προς τα μέσα κατά τη στροφή. Με αυτό αποφεύγεται εντελώς η δημιουργία αυτών των λωρίδων και των επικαλύψεων ανάλογα με τη γωνία διεύθυνσης. Ταυτόχρονα, η μπροστινή θημωνιά θα πατηθεί πολύ λιγότερο. Όπως εξηγεί η Claas, κατά την εργασία στις πλαγιές, το οφσέτ μπορεί να αντισταθμιστεί μάλιστα με την περιστροφή των κάτω συνδέσμων.
Οι κατώτεροι σύνδεσμοι προσαρμόζονται απλά στις τυπικές βάσεις στήριξης κατώτερης ζεύξης, έτσι ώστε να είναι δυνατή και η τροποποίηση χωρίς μεγάλους περιορισμούς στον χώρο. Το εύρος περιστροφής φτάνει τα 30 εκατοστά και στις δύο πλευρές ενώ απαιτείται μια μονάδα ελέγχου διπλής ενέργειας για τον έλεγχο. Κατά την οδήγηση στο δρόμο, οι περιστρεφόμενοι κάτω σύνδεσμοι ασφαλίζονται και όταν δε χρειάζονται μπορούν να διπλωθούν και να στερεωθούν σαν τους κανονικούς κατώτερους συνδέσμους.
Δεδομένου λοιπόν ότι το κιτ δεν απαιτεί «δομικές» αλλαγές στο μπροστινό χλοοκοπτικό, τόσο τα νέα όσο και τα παλαιότερα χορτοκοπτικά όλων των τύπων είναι συμβατά με το κιτ, αφού το συγκεκριμένο είναι σχεδιασμένο αποκλειστικά για τα μηχανήματα της Claas.