BACK TO
TOP
Branding

Τα προϊόντα που ξεχώρισαν το 2019

Προϊόντα από 19 διαφορετικές κατηγορίες που ξεχώρισαν για την καινοτομία τους επιβραβεύθηκαν τη Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου στην Τελετή Απονομής της διεθνούς πρωτοβουλίας «Προϊόν της Χρονιάς», που ξεκίνησε στη Γαλλία το 1987 και πλέον διοργανώνεται σε πάνω από 45 χώρες. Την ευθύνη της διεξαγωγής στην Ελλάδα έχει αναλάβει από το 2018 η Direction Βusiness Network.

anadeixthikeproionxronias

23
0

Η απονομή πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, παρουσία επιχειρηματικών στελεχών, εκπροσώπων θεσμικών φορέων, δημοσιογράφων και μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας.



Το λογότυπο «Προϊόν της Χρονιάς 2019» θα μπορούν να φέρουν τα εξής προϊόντα:

Tsakiris Cooked της Coca-Cola 3E (Chips)

Duck® Fresh Discs της SC Johnson Hellas (Καθαρισμός Τουαλέτας)

Χρυσή Ζύμη Pizza σε 3 Γεύσεις της Μπάρμπα Στάθης (Κατεψυγμένη Πίτσα)

Nescafé Gold της Nestlé Hellas (Καφές Στιγμιαίος)

Αλλατίνη Goodness In Me της Elbisco (Μπισκότα Δημητριακών)

Fuzetea της Coca-Cola Hellas (Παγωμένο Τσάι)

Pampers Pants της Procter & Gamble Hellas (Παιδικές Πάνες - Βρακάκια)

Pedigree Dentastix Daily Oral Care της Mars Hellas (Pet Care)

Bionol Outdoor της Rolco ΒΙΑΝΙΛ (Πολυκαθαριστικά)

Uncle Ben's Ready to Heat Rice της Mars Hellas (Ρύζι Ready to Heat)

Everyday Ultra Plus Sensitive with Cotton της Μέγα Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής (Σερβιέτες Sensitive)

Green Cola & Family της Green Cola Hellas (Stevia Soft Drinks with Flavors)

Optimum της Media Strom (Στρώματα)

Vodafone TV της Vodafone Hellas (Συνδρομητική IPTV)

Zewa Deluxe της Essity Hellas (Tissue - Χαρτί Υγείας)

v-Banking της Eurobank (Τραπεζική Ηλεκτρονική για Επιχειρήσεις)

bleep της Alpha Bank (Τραπεζική Προπληρωμένη Κάρτα)

Fairy Ultra της Procter & Gamble Hellas (Υγρό Πιάτων)

Rol Black της Rolco ΒΙΑΝΙΛ (Υγρό Πλυντηρίου Ρούχων)



Τα προϊόντα που συμμετείχαν, αρχικά αξιολογήθηκαν από Ελεγκτική Επιτροπή Ειδικών, την οποία απάρτιζαν επαγγελματίες του κλάδου του εμπορίου, ειδικοί σε τομείς όπως το marketing και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, και εκπρόσωποι επιχειρηματικών και θεσμικών φορέων.  Όσα προκρίθηκαν εντάχθηκαν στην καταναλωτική έρευνα που πραγματοποίησε η IRI ηλεκτρονικά, στην οποία συμμετείχαν 2.600 άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18 - 65 ετών.



Κατά τη διάρκεια της Τελετής Απονομής ο Phillippe Gelder, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της πρωτοβουλίας Ψηφισμένο Προϊόν της Χρονιάς Παγκοσμίως (Voted Product of the Year Worldwide), ανέφερε μεταξύ άλλων: «Είμαι πολύ χαρούμενος και υπερήφανος που βρίσκομαι απόψε εδώ για την πρώτη Τελετή Απονομής που διοργανώνει η Direction Business Network στην Ελλάδα. Χαρούμενος, γιατί μετά από μερικά χρόνια απουσίας και δυσκολιών, επιστρέφουμε σε αυτή την αγορά που αξίζει αναγνώρισης για τα καινοτόμα προϊόντα της. Υπερήφανος, γιατί στο πρόσωπο του Βαγγέλη και του Κωνσταντίνου Παπαλιού έχουμε βρει τους κατάλληλους συνεργάτες, για να τοποθετήσουμε το concept μας σαν το κορυφαίο βραβείο που προκύπτει από ψηφοφορία καταναλωτών και βοηθά στην αναγνώριση των καινοτόμων brands και την ενίσχυση των πωλήσεών τους».

Από τη μεριά του, ο Ευάγγελος Παπαλιός, εκδότης-διευθυντής της Direction Business Network, σημείωσε: «Κοινός στόχος ήταν να αποκτήσει την αίγλη και την αξία που του αντιστοιχούν και στην ελληνική αγορά και πιστεύω πως έχουμε ήδη ξεκινήσει να το κατορθώνουμε. Η φετινή παρθενική διοργάνωση αποτελεί τον ‘πιλότο’ μας. Πλέον, έχουμε πλήρη και ξεκάθαρη εικόνα για όσα πρέπει να ενισχύσουμε, αλλά και για όσα οφείλουμε να διατηρήσουμε. Θεωρώ πως ήδη, από την επόμενη διοργάνωση, θα έχουμε κάνει ακόμη περισσότερα βήματα προς την κατεύθυνση του στόχου μας». Ο ίδιος πρόσθεσε πως «παρά τη δύσκολη συγκυρία και την αντίξοη οικονομική κατάσταση των τελευταίων ετών, υπάρχουν ακόμη υγιείς δυνάμεις στην ελληνική αγορά. Υπάρχουν επιχειρήσεις που επενδύουν στην καινοτομία και οδηγούν τις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιούνται σε ανάπτυξη.»

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία