BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Σε «στοχευμένες» στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ επενδύει η Case

H Promoboxx είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο και συνεργάζεται με πάνω από 90 κορυφαίες μάρκες εκσυγχρονίζοντας τους τρόπους προώθησης των προϊόντων με στοχευμένες στρατηγικές ανάλογες των «τοπικών» αναγκών των αντιπροσώπων.

Case_ih_2

Βασίλης Σοφός

7
0

Τη συνεργασία της με την εταιρεία Case ανακοίνωσε η Promoboxx, η οποία προσφέρει υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ σε μεγάλες εταιρείες. Συγκεκριμένα, η συνεργασία έχει στόχο την προβολή των αντιπροσώπειών μέσω νέων, πιο σύγχρονων ψηφιακών στρατηγικών μάρκετινγκ. Με αυτό τον τρόπο, η Promoboxx αλλά και η Case φιλοδοξούν να χτίσουν μαζί μια μεγαλύτερη ψηφιακή παρουσία, αυξάνοντας κατ’επέκταση τις πωλήσεις στα εκάστοτε καταστήματα.

Πιο αναλυτικά, η συμφωνία λέει ότι η Promoboxx θα παρέχει στους τοπικούς αντιπροσώπους μια αποδοτική πλατφόρμα μάρκετινγκ που θα προσφέρει στο άμεσο μέλλον μια καλύτερη προβολή της μάρκας με αύξηση των πωλήσεων.

Αυτό στο οποίο θα ξεχωρίσει η συγκεκριμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ είναι το γεγονός ότι η Case IH θα χρησιμοποιήσει τα εργαλεία μάρκετινγκ της Promoboxx για να παρέχει στοχευμένο περιεχόμενο στους ανεξάρτητους αντιπροσώπους, στοχεύοντας έπειτα σε περισσότερες πωλήσεις.

«Είναι σημαντικό για εμάς οι αντιπρόσωποί μας να είναι εφοδιασμένοι με τα εργαλεία που χρειάζονται για να πετύχουν», δήλωσε ο Σάι Στίβενς, Διευθυντής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Case IH.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία