BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Διακριτές φίρμες τρακτέρ και εξαγορές στα πλάνα της CNH

Στη διαφοροποίηση των τρακτέρ New Holland, Steyr και Case IH σκοπεύει ο Όμιλος που ψάχνει νέα deals

8798798798798

Γιώργος Κοντονής

6
0

Τα νέα µοντέλα µηχανηµάτων δεν ήταν τα µόνα θέµατα συζήτησης στα περίπτερα της CASE IH και της New Holland στην τελευταία SIMA: µεταξύ άλλων, ο CEO της CNH Industrial Hubertus Mühlhaüser έδωσε και κάποια µηνύµατα για το µέλλον.

Ένα από τα σηµαντικότερα, ήταν το αυξηµένο επίπεδο διαφοροποίησης µεταξύ των µαρκών τρακτέρ Case IH, New Holland και Steyr, κάτι που θα ήθελε να δει να πραγµατοποιείται αρκετά σύντοµα.

Ένα άλλο σηµαντικό µήνυµα από τη γαλλική έκθεση ήταν ότι οι δύο εταιρείες δεν περιορίζονται πια στο να πουλάνε τρακτέρ και θεριζοαλωνιστικές. Οι συντονισµένες προσπάθειες της Case IH και της New Holland διπλασίασαν τις ευρωπαϊκές πωλήσεις τηλεσκοπικών φορτωτών πέρυσι και ο σχεδιασµός προβλέπει την πώληση περισσότερων κιτ καλλιέργειας και χορτονοµής µετά την εξαγορά των Kongskilde Industries. Ένας αυξανόµενος αριθµός προϊόντων εισχωρεί στη γκάµα της New Holland, η οποία για τη φετινή σεζόν περιλαµβάνει νέα χορτοκοπτικά, χορτοσυλλέκτες, σκαπτικά και άροτρα.

Και όλα αυτά µας εισάγουν στο επίκεντρο της µελλοντικής στρατηγικής της CNH Industrial, η οποία στα πρόσφατα χρόνια έχει εστιάσει κυρίως στην βιολογική γεωργία. Αυτή θα διατηρήσει τη σηµασία της, αλλά ο κος Mühlhaüser έχει διαµορφώσει ένα φιλόδοξο στρατηγικό πλάνο προς αναζήτηση νέων επιχειρηµατικών ευκαιριών.

«Έχουµε κάποια κενά προς συµπλήρωση στις προϊοντικές µας γκάµες και θα µπορούσαµε να κάνουµε κάτι στο µέλλον. Η αγορά µας έχει περιθώρια για περισσότερη ενοποίηση και είµαστε σε αναζήτηση».

Στην αγοραστική του λίστα θα είναι κάποιος κατασκευαστής καλλιεργητικών µηχανών ή χορτονοµής για την Case IH, ο οποίος εκτιµάτει ότι δε θα έχει πρόσβαση σε εξοπλισµό της Kongskilde.

Ο κορυφαίος µάνατζερ της CNH Industrial είναι ανοιχτός στις επιλογές του,  αλλά θα ήθελε να εξαγοράσει ή να συνεργαστεί µε εξειδικευµένες ευρωπαϊκές εταιρείες, χωρίς να αποκλείει κατασκευαστές µε µία γραµµή προϊόντων.

Αυτό δεν περιορίζεται στα µηχανήµατα, και µε το βλέµµα στο µέλλον, είπε ότι µάλλον είναι πιο ενδιαφέρουσα η αγορά µιας εταιρίας τεχνολογίας.

Η εταιρεία επενδύει άνω του 1 δις ευρώ κάθε χρόνο σε έρευνα και ανάπτυξη. Το 50% του φετινού προϋπολογισµού κατευθύνεται προς τρία σηµεία: εναλλακτικές µεταδόσεις, ψηφιοποίηση και αυτοµατισµός. Ο τελευταίος, σύµφωνα µε τον κο Mühlhaüser, αντιπροσωπεύει µία από τις κορυφαίες τάσεις στην αγορά.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία