BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Κιβώτιο CVT βάζει η Steyr στα μοντέλα Expert των 100 ίππων

Το νέο κόμπακτ διαστάσεων τρακτέρ της αυστριακής κατασκευάστριας, που βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα της CNH φυσικά, σχεδιαστικά διατηρεί κοινά σημεία παρμένα από την υπόλοιπη οικογένεια αλλά με διαφορετικό κοινό-στόχο, αφού προορίζεται για εκείνους που αναζητούν υψηλές επιδόσεις και κιβώτιο CVT από την μικρή κιόλας κατηγορία.

06_03_Steyr_4130_Expert_CVT_transport_brantner_190308_5223_3482

38
0

Εξοπλισμένο με το κιβώτιο CVT S-ControlTM, με κινητήρα HI-eSCR2 συμμορφωμένο με τα τελευταία πρότυπα εκπομπών ρύπων Stage V και με υδραυλική αντλία πίεσης CLSS 110 λίτρων/λεπτό, το νέο κόμπακτ τρακτέρ Expert CVT της αυστριακής Steyr δεν έχει να ζηλέψει τίποτα όχι μόνο από τον γερό ανταγωνισμό αλλά ακόμη και από την μεγαλύτερη κατηγορία.

Διαθέτει μπροστινό άξονα και ανάρτηση καμπίνας, μέσα στην οποία ο χειριστής νοιώθει αρκετά άνετα χάρη στην διαμόρφωση του χώρου. «Αυτό το τρακτέρ έρχεται ως απάντηση στις απαιτήσεις των πελατών μας με τη τεχνολογία CVT να είναι διαθέσιμη τώρα και στην κατηγορία των 100 ίππων», αναφέρει ο Christian Huber, αντιπρόεδρος του οργανισμού Global Tractor Product Management Christian Huber.

To STEYR Expert CVT θα διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις ιπποδύναμης φορώντας τον ίδιο κινητήρα, τον NEF των 4,5 λίτρων προερχόμενο από την FPT Industrial. Έτσι λοιπόν τα μοντέλα είναι τα εξής: το 4100 Expert CVT με 100 ίππους, το 4110 Expert CVT με τους 110 ίππους, 4210 Expert CVT με 120 ίππους και το 4130 Expert CVT που αποδίδει 130 ίππους. Στον στάνταρντ εξοπλισμό όλες οι εκδόσεις του Expert CVT θα είναι εξοπλισμένες με υδραυλικό σύστημα υψηλής απόδοσης το οποίο παρέχει ροή λαδιού 110 λίτρων/λεπτό.

Όπως αναφέρει και η κατασκευάστρια, μαζί με το υδραυλικό σύστημα ανίχνευσης φορτίου του τρακτέρ, οι χειριστές θα απολαύουν γρήγορης και ισχυρής ανταπόκρισης σε κάθε «υδραυλική» απαίτηση, είτε πρόκειται για μπροστινή και πίσω ζεύξη είτε για μπροστινό φορτωτή. Η μεγάλη και ευρύχωρη καμπίνα διαθέτει σχεδιασμό τεσσάρων κολονών για να προσφέρει άνετο περιβάλλον εργασίας. Αξιοσημείωτη είναι και η ανάρτηση της καμπίνας που μαζί με τον μπροστινό άξονα καταφέρνουν να «ξεκουράσουν» αντί να κουράσουν τον χειριστή στην πολύωρη εργασία.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία