BACK TO
TOP
Τεχνολογία

SKH 60: Το ξεχωριστό αρθρωτό τρακτέρ της ελβετικής Rigitrac έτοιμο για την αγορά

Αυτό που κάνει ιδιαίτερη εντύπωση στο νέο τρακτέρ της ελβετικής φίρμας είναι το αρθρωτό του πλαίσιο, που το κάνει ευφυές και ευέλικτο σε δύσκολα περιβάλλοντα, με τον τετρακύλινδρο κινητήρα της Deutz να επικουρεί σε αυτό.

Rigitrac-SKH-60-mit-SIP-Kreiselheuer

Βασίλης Σοφός

229
0

Αφιερωμένο σε όλους εκείνους που ψάχνουν ένα ειδικό τρακτέρ για πλαγιές και θέλουν να κινούνται με ασφάλεια σε δύσκολα περιβάλλοντα είναι το νέο SKH 60 της ελβετικής Rigitrac. Το συγκεκριμένο μοντέλο φέρει ένα αρθρωτό πλαίσιο και ο περιστρεφόμενος άξονας, που το κάνει ικανό να ακολουθεί με ασφάλεια το ανώμαλο έδαφος.



Σε αυτό το πνεύμα, ο Ελβετός κατασκευαστής ήθελε να καλύψει μια ακόμη πιο συγκεκριμένη ζήτηση, εκείνη που προέρχεται από τους κατοίκους ορεινών περιοχών που αναζητούν σταθερά μηχανήματα κοπής και εργασίας στα βουνά και όχι μόνο.



Το ιδιαίτερο αυτό τρακτέρ είναι εξοπλισμένο με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 75 ίππων Stage V της Deutz, έχει πολύ χαμηλό κέντρο βάρους και επομένως είναι πολύ σταθερό σε απότομες πλαγιές. Τα παρελκόμενα κινιύνται αξονικά μπροστά και πίσω ενώ όλες οι επιλογές διεύθυνσης κρίνονται ιδανικές για ελιγμούς στις δύσκολες αυτές περιοχές.



Εξίσου σημαντικό χαρακτηριστικό στο νέο SKH 60 είναι το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο που συντονίζεται με τον κινητήρα σε επίπεδο που το τρακτέρ λειτουργεί οικονομικά, λέει η κατασκευάστρια. Το Rigtrac SKH 60 είναι επίσης εξοπλισμένο με σύστημα πέδησης διπλού κυκλώματος και φρένο τυμπάνου για ασφαλή πέδηση σε όλες τις συνθήκες. Η αντλία LS, ρυθμιζόμενη από 0 έως 60 λίτρα, οι αναλογικά ρυθμιζόμενες βαλβίδες ελέγχου, οι 2,7 τόνοι φορτίου άξονα και ο φωτισμός στροφής είναι άλλα ισχυρά σημεία που κάνουν το συγκεκριμένο μοντέλο να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του.



Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, η καμπίνα κλίνει έως και 30% πλαγίως, για να διατηρεί μια άνετη θέση, ακόμη και σε τραχύ έδαφος. Ο σταθμός του χειριστή είναι εργονομικός και άνετος, ειδικά επειδή είναι ξεχωριστός από τα υδραυλικά συστήματα. Το πλεονέκτημα είναι ο περιορισμός του θορύβου της καμπίνας για τον χειριστή, με την καμπίνα να διαθέτει μάλιστα πανοραμική οροφή για αυξημένη ορατότητα.

Η εταιρεία αναμένει να λανσάρει το μοντέλο μέσα στον Ιούλιο, προγραμματίζοντας την μαζική του παραγωγή το 2022. Ωστόσο, «οι προπαραγγελίες έχουν ξεκινήσει», όπως δηλώνει η ελβετική φίρμα, η οποία ειδικεύεται σε αρθρωτά τρακτέρ εδώ και μία εικοσαετία.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία