BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Κυψέλες υδρογόνου σε Fendt 200 Vario μέρος του πρότζεκτ H2Agrar

Με μια δεξαμενή τοποθετημένη πάνω από την οροφή και νέα χρώματα, που προέρχονται από την παράδοση της Fendt, το Vario 200 Θα δοκιμαστεί διεξοδικά ως μέρος ενός πρότζεκτ από τη Βαυαρία, με την κατασκευάστρια να εισάγεται ουσιαστικά στον κόσμο των υδρογονοκίνητων μηχανημάτων.

fendt-wasserstoff-traktor-47767061

405
0

Η Fendt είναι έτοιμη να μπει στον κόσμο του υδρογόνου, ένα τμήμα γνωστό στις εμπορικές μεταφορές αλλά και εν δυνάμει δημοφιλές στον γεωργικό κλάδο. Η Fendt επέλεξε τη «σκηνή» της Γερμανική Σύνοδος Κορυφής για το Υδρογόνο που πραγματοποιήθηκε στις 27 Φεβρουαρίου στο Straubing της Βαυαρίας και διοργανώθηκε από το Υπουργείο Οικονομικών Υποθέσεων, Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ενέργειας της Βαυαρίας.

Οι πιθανές εφαρμογές του υδρογόνου αντιμετωπίστηκαν από τη σκοπιά του βιομηχανικού έως του αγροτικού τομέα, από μια παρέα προσκεκλημένων, από διαφορετικούς τομείς (επιστήμη, πολιτική, κόσμος των οργανισμών και της γεωργίας). Λίγες τεχνικές λεπτομέρειες αποκαλύφθηκαν: προς το παρόν μπορείτε μόνο να «παρατηρήσετε» τις εικόνες που κυκλοφόρησαν.



 Το πρώτο πρωτότυπο υδρογόνου της Fendt φαίνεται να έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τις γραμμές και το σχέδιο του Vario 200, αλλά με ορισμένες ουσιαστικές τροποποιήσεις. Στην πραγματικότητα, οι δεξαμενές στις οποίες θα αποθηκεύεται το υδρογόνο έχουν τοποθετηθεί στην οροφή της καμπίνας.

Το προφίλ του καπό είναι επίσης διαφορετικό: το συνδετικό στοιχείο μεταξύ του μπροστινού και του παρμπρίζ έχει περισσότερες τετραγωνισμένες γραμμές, πιθανώς για να χωρέσει το σύστημα κυψελών καυσίμου. Τα πρώτα πρωτότυπα τρακτέρ υδρογόνου θα χρησιμοποιηθούν σε πραγματικές συνθήκες σε δύο δοκιμαστικές φάρμες στην περιοχή Haren για ολόκληρη την περίοδο του πρότζεκτ H2Agrar.



Στο πλαίσιο του πρότζεκτ θα καθοριστεί φυσικά και ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία, η κατανάλωση υδρογόνου του τρακτέρ. Παράλληλα, θα διερευνηθούν οι τεχνικές απαιτήσεις για μια γεωργικά κατάλληλη υποδομή υδρογόνου. Αυτά τα αποτελέσματα θα αποτελέσουν τη βάση για περαιτέρω έρευνα σχετικά με τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα γεωργικά οχήματα. Στόχος του πρότζεκτ είναι η έρευνα και η δημιουργία υποδομής για το υδρογόνο στη γεωργία, στην πρότυπη περιοχή του Emsland.

Στο πλαίσιο του κοινού πρότζεκτ H2Agrar και του έργου Green H2 Hub-Haren, το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας στη Γερμανία χρηματοδοτεί την ανάπτυξη μιας υποδομής υδρογόνου στην πρότυπη περιοχή του Emsland. Το πράσινο υδρογόνο παράγεται με τη βοήθεια πράσινης ενέργειας από ένα τοπικό αιολικό πάρκο και θα χρησιμοποιηθεί κυρίως στον τομέα της πράσινης κινητικότητας και της γεωργίας.



Για το σκοπό αυτό, κατασκευάζεται υποδομή με δικό της στόλο πρατηρίων καυσίμων εναλλακτικών καυσίμων όπως υδρογόνο, αλλά και ηλεκτρονικών σταθμών φόρτισης. AGCO και Fendt εργάζονται επάνω στο πρότζεκτ μαζί με την CEC Haren GmbH & Co. KG, την Röchling Engineering Plastics SE & Co. KG, το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Braunschweig και το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Emden/Leer.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Fendt
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία