BACK TO
TOP
Branding

Διάκριση Nespresso στην εξυπηρέτηση πελατών  

Η Nespresso διακρίθηκε ως Οργανισμός της Χρονιάς στον θεσμό των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) που διοργάνωσε για 9η χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018 στο Μέγαρο Μουσικής.

Picture

34
0

Η Nespresso, είχε την τιμή να λάβει την πρωτιά σε 2 κατηγορίες:

- Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (Omni channel)

- Οργανισμός της χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος οργανισμός)

Ο Αντώνης Αυγερόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Nespresso, δήλωσε:

«Στη Nespresso, στόχος μας είναι να εμπνέουμε τα μέλη μας, ώστε να απολαμβάνουν μια ζωή γεμάτη μοναδικές εμπειρίες καφέ. Κάθε εμπειρία Nespresso είναι κομμάτι της διαρκούς αναζήτησης προς την τελειότητα. Ένα ταξίδι που ξεκινά από τις φυτείες του καφέ και καταλήγει στην προσωποποιημένη εμπειρία που απολαμβάνουν τα μέλη μας, σε κάθε τους αλληλεπίδραση με εμάς.

Οι διακρίσεις αυτές αποτελούν επιστέγασμα της έμφασης που δίνουμε όλοι μας στη Nespresso στο χτίσιμο μιας ειλικρινούς και στενής σχέσης με τα μέλη μας.

Μας δίνει κίνητρο και δύναμη να γίνουμε ακόμα καλύτεροι. Να μπορούμε με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση προς τα μέλη μας να είμαστε άξιοι της εμπιστοσύνης που απλόχερα μας χαρίζουν σε καθημερινή βάση».

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία