BACK TO
TOP
Εταιρικά Νέα

Αύξηση πωλήσεων 2,1% το 2019 για την Pernod Ricard Hellas

Με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας, κατά το οικονομικό έτος 2019, η Pernod Ricard Hellas προχώρησε σε αύξηση της επένδυσης στην επικοινωνία των μαρκών της κατά 8%, επιλέγοντας τη σταθεροποίηση των κερδών της εταιρίας

Pernod_Ricard_Hellas_Brands

162
0

Θετικά τα οικονομικά αποτελέσματα της Pernod Ricard Hellas για το οικονομικό έτος 2019 (Ιούλιος 2018 – Ιούνιος 2019) σε ένα περιβάλλον με πολλές προκλήσεις, τόσο εντός της αγοράς των αλκοολούχων ποτών όσο και στο γενικότερο οικονομικό κλίμα της χώρας. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Pernod Ricard Hellas ανήλθαν σε €80 εκατομμύρια, €42,3 εκατομμύρια εκτός του ΕΦΚ, παρουσιάζοντας μια αύξηση +2,1% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,5 εκατομμύρια ευρώ.

 Ο κύριος Cyrille Claquin, Διευθύνων Σύμβουλος της Pernod Ricard Hellas δήλωσε σχετικά: «Επιβεβαιώσαμε τη δυναμική μας, κατορθώνοντας να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας χωρίς να θέτουμε σε κίνδυνο τα περιουσιακά στοιχεία της Εταιρίας. Εκτός από την αύξηση των καθαρών πωλήσεων, στο ίδιο χρονικό διάστημα αποφασίσαμε να αυξήσουμε κατά σχεδόν 8% τις δαπάνες διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων της επιλέγοντας να επενδύσουμε περαιτέρω στην ελληνική αγορά, από το να αυξήσουμε τα κέρδη μας. Ο μετασχηματισμός της Εταιρίας αποτέλεσε τον πυρήνα της ανάπτυξης μας φέτος, μαζί με την υψηλή αφοσίωση και τον επαγγελματισμό των ομάδων μας. Για την Pernod Ricard, η αγαστή συνεργασία και οι σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας είναι ζωτικής σημασίας, καθώς μόνο μέσω των πελατών μας καταφέρνουμε να μεταδώσουμε το πάθος μας και στους καταναλωτές, που βρίσκονται στο επίκεντρο για μας».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Pernod Ricard Hellas, πέραν της επένδυσης στα προϊόντα της, κατέβαλε κατά τις τρεις τελευταίες οικονομικές χρήσεις περίπου €162 εκατομμύρια σε φόρους και εισφορές κοινωνικής ασφάλισης, συμβάλλοντας στην προσπάθεια αναγέννησης της ελληνικής οικονομίας.

Παράλληλα, σταθερά ανοδική πορεία διαπιστώνεται και στα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου Pernod Ricard παγκοσμίως κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους (Ιούλιος 2019 – Ιούνιος 2020). Συγκεκριμένα, σημειώθηκε αύξηση κατά 2,7% στις οργανικές πωλήσεις (καταγράφηκε +5,6%) που ανήλθαν στα €5.474 εκατομμύρια και 4,3% οργανική ανάπτυξη στα κέρδη προ φόρων (καταγράφηκε +8,1%) που ανήλθαν στα €1.788 εκατομμύρια. Στο συνολικό πλαίσιο δράσεων του Ομίλου Pernod Ricard, φαίνεται ότι η διατήρηση της ισχυρής τιμολογιακής πολιτικής σε συνδυασμό με τη στρατηγική πωλήσεων της εταιρίας μπόρεσαν να απορροφήσουν όλους τους αστάθμητους παράγοντες της παγκόσμιας αγοράς, επιδεικνύοντας για ακόμα μία χρονιά τη δυναμική του Ομίλου στην αγορά των αλκοολούχων ποτών παγκοσμίως.

Για περισσότερες πληροφορίες για τους δημοσιογράφους: Loretta.atsoniou@mbww.com

Pernod Ricard Hellas

Η Pernod Ricard Hellas, μέλος του Ομίλου Pernod Ricard, ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1990. Παρουσιάζοντας δυναμική πορεία ανάπτυξης κάθε χρόνο, κατέχει σταθερά τη 2η θέση στην εγχώρια αγορά αλκοολούχων ποτών, με κύκλο εργασιών €42,3 εκατ. και προσφέροντας απασχόληση σε 109 εργαζόμενους. Η επιτυχία της βασίζεται στη διατήρηση και την συνεχή ενίσχυση του δυνατού δεσμού της με την ελληνική αγορά και τη σταθερή δέσμευσή της τόσο στους ανθρώπους της όσο και το καταναλωτικό κοινό.  Σήμερα, η Pernod Ricard Hellas διαθέτει πλούσιο portfolio κορυφαίων μαρκών παγκοσμίως, όπως το Chivas Regal Scotch Whisky, την Absolut Vodka, το Jameson Irish Whiskey, τo Havana Club Cuban Rum, το Beefeater London Dry Gin, την Olmeca Tequila, καθώς και τις ultra-premium μάρκες Perrier-Jouёt Belle Epoque, Absolut Elyx, The Glenlivet Malt Whisky, Royal Salute και Martell Cognac. Ιδιαίτερα σημαντική για την Pernod Ricard Hellas είναι η θέση των αμιγώς ελληνικών προϊόντων που παράγει στη μονάδα παραγωγή της Μυτιλήνης: το Ούζο ΜΙΝΙ, τα λικέρ Eoliki και τα UP ελληνικών λικέρ Roots. H Pernod Ricard Hellas σταθερά υποστηρίζει το ελληνικό επιχειρείν και την ελληνική κοινωνία, μέσω διάφορων πρωτοβουλιών όπως ο διαγωνισμός κοινωνικής επιχειρηματικότητας Chivas Venture και το Absolut Green Hustle, αλλά και ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με ανθρωπιστικό και περιβαλλοντικό χαρακτήρα.

Σχετικά με την Pernod Ricard

Η Pernod Ricard είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία οίνου και αλκοολούχων ποτών παγκοσμίως με ενοποιημένες πωλήσεις €9.182 εκατομμυρίων το Οικον. Έτος 2019. Ο Όμιλος, ο οποίος δημιουργήθηκε το 1975 από τη συγχώνευση των Ricard και Pernod, έχει αναπτυχθεί τόσο οργανικά όσο και με τις εξαγορές των: Seagram (2001), Allied Domecq (2005) και Vin & Sprit (2008). Η Pernod Ricard έχει στο πορτφόλιό της τις πιο περίβλεπτες μάρκες του χώρου: την Absolut Vodka, το παστίς Ricard, το ουίσκι Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute, Glenlivet Scotch whiskey και Jameson Irish whiskey, το κονιάκ Martell, το ρούμι Havana Club, το τζιν Beefeater, τα λικέρ Kahlua και Malibu, τις σαμπάνιες Mumm και Perrier- Jouet, καθώς και τα κρασιά Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo, Graffigna και Kenwood. Η Pernod Ricard απασχολεί περίπου 18.000 άτομα και λειτουργεί μέσω ενός δικτύου με 6 ‘’Brand Companies’’  και 85 "Market Companies" που έχουν ιδρυθεί σε κάθε σημαντική αγορά. Η Pernod Ricard είναι σταθερά προσηλωμένη σε μια βιώσιμη πολιτική ανάπτυξης και ενθαρρύνει την υπεύθυνη κατανάλωση. Η στρατηγική και φιλοδοξία της Pernod Ricard βασίζεται σε τρεις κεντρικές αξίες που καθοδηγούν την επέκταση της εταιρείας: το επιχειρηματικό πνεύμα, την αμοιβαία εμπιστοσύνη και μια ισχυρή αίσθηση ηθικής.

www.pernod-ricard.com

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία