Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
FARMING

Στρατηγικός στόχος για τη Yara η διάδοση της γνώσης στο χωράφι

Αισιόδοξη για το µέλλον της ελληνικής γεωργίας δηλώνει η δραστηριοποιούµενη στο χώρο των λιπασµάτων Yara Ελλάς, η οποία αποτέλεσε τον µεγάλο χορηγό της εκδήλωσης «Αγρότης της Χρονιάς 2019» που διοργάνωσε η Agrenda,  προσφέροντας στους τρεις διακριθέντες (Αγρότης της Χρονιάς, Συλλογική Προσπάθεια της Χρονιάς και Κτηνοτροφική εκµετάλλευση της Χρονιάς) πολλά από τα προϊόντα της.

KYRIAKIDHS

Βασίλης Σοφός

366
0

«Αν ο Έλληνας αγρότης λειτουργήσει επιχειρηµατικά, αν επενδύσει στη γνώση και δει ζεστά τη γεωργία και τι µπορεί να επιτευχθεί µε ενέργειες δοµηµένες, µε αρχή και προοπτική, τότε η γεωργία θα αποφέρει τα προσδοκώµενα σε αυτούς», ανέφερε χαρακτηριστικά ο εµπορικός διευθυντής της Yara Ελλάς και γραµµατέας του ΣΠΕΛ Νικόλαος Κυριακίδης σε σύντοµη συνέντευξη κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.

Από τη δική του πλευρά, ο ∆ιευθυντής πωλήσεων της εταιρείας Γιάννης Κλεφτάκης ανέφερε πως  το 2018 ήταν µια ιδιαίτερη χρονιά για το διεθνές περιβάλλον µε ασυνήθη αύξηση των τιµών των πρώτων υλών -και κυρίως λόγω του φυσικού αερίου- επηρεάζοντας ιδιαίτερα την Ευρώπη.

«∆ραστηριοποιούµαστε σε ένα χώρο µε δύσκολο χρηµατοοικονοµικό περιβάλλον που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται υπό σηµαντική πίεση», ανέφερε ο ∆ιευθυντής Πωλήσεων Γιάννης Κλεφτάκης, κάνοντας λόγο για το νέο ενσακιστήριο στο Βόλο, ως µέρος της µεταξέλιξης της εταιρείας.

Στόχος της Yara είναι να µεταφέρει τη γνώση που διαθέτει η ίδια τόσο απευθείας όσο και µέσω των συνεργατών της στον αγρότη.

Πολύτιµο όπλο η  διάδοση της γνώσης

∆ίνοντας το παράδειγµα της επιτυχηµένης λίπανσης, ο διεθυντής πωλήσεων της Yara Γιάννης Κλεφτάκης είπε χαρακτηριστικά: «λίπανση είναι να πάρουµε το τρακτέρ, να βάλουµε πίσω από αυτό τον λιπασµατοδιανοµέα και να αρχίσουµε τη δουλειά στο χωράφι. Γνώση όµως είναι το τι είδους λίπασµα θα ρίξουµε στο χωράφι και πότε θα το ρίξουµε, έτσι ώστε να πάρουµε όσο το δυνατόν περισσότερα οφέλη από την καλλιέργειά µας». Στρατηγικός στόχος της Yara είναι να µεταφέρει τη γνώση που διαθέτει η ίδια τόσο απευθείας όσο και µέσω των συνεργατών της στον Έλληνα αγρότη, «όπλα» που µαζί µε την διάθεση για συνεργασίες θα τον κάνουν να ατενίζει το µέλλον µε αισιοδοξία.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία