BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Ουσιαστικές αναβαθμίσεις και νέο σασμάν για το Deutz-Fahr 6165 RC Shift

Με την κυκλοφορία του νέου κιβωτίου, η εταιρεία δεν πάει μόνο ένα βήμα παραπέρα, αλλά δίνει πλέον στο σύνολο 3 διαθέσιμες επιλογές μετάδοσης για τη σειρά 6 των τρακτέρ της.

dficoon_jpg

207
1

Για παράδειγμα, όποιος αρέσκεται στην απλή μετάδοση υπάρχει ένα τζόιστικ αλλά και σύστημα Powershift, 5 και 6 επιλογών εύρους αντίστοιχα. Το αμέσως επόμενο και πιο πολύπλοκο σύστημα είναι το RC Shift, με τις αυτόματες αλλαγές. Ακόμη και το αδιαβάθμητο TTV προσφέρεται ως επιλογή στη σειρά 6.

Με αυτό το τεστ διαρκείας και παρέα με το μοντέλο RC Shift 6165, το οποίο, σε λιγότερο από 14 μήνες στο χωράφι έχει γράψει πάνω από 2.000 ώρες, ο σκοπός είναι να φανούν οι πραγματικές δυνατότητες σε ρεαλιστικές καταστάσεις, εκεί που το κάθε τρακτέρ περνά όλη του τη ζωή άλλωστε.



Φθάνοντας στην άνοιξη του 2017, το 6165 το περίμενε πολύ δουλειά. Το κύριο φορτίο εργασίας που είχε να διαχειριστεί το τρακτέρ ήταν η τροφοδοσία ενός ανατρεπόμενου πίσω διανομέα των 10,5 τόνων, ένα ψεκαστικό 11.250 λίτρων με μπούμα και άλλες γενικές εργασίες ρυμούλκησης.

Άλλο ένα τεστ για το τρακτέρ περιλαμβάνει την προσάρτηση ενός μπροστινού χορτοκοπτικού στα πλαίσια των δοκιμών, για αυτό το λόγο είχε ενσωματωθεί και ο μπροστινός σύνδεσμος/pto από πριν. Κάθε σεζόν, το Deutz είναι υπεύθυνο για την κοπή έως και 3.200 στρεμμάτων χόρτου τόσο για την οικογένεια όσο και για τους πελάτες.

Με αναρτημένο πίσω το χορτοκοπτικό, οι ταχύτητες μεταφοράς φθάνουν μέχρι και 16 χλμ /ώρα. Προσθέτοντας και το εμπρόσθιο, η τυπική ταχύτητα βρίσκεται τώρα μειωμένη στα 8-10 χλμ/ώρα και το τρακτέρ καταναλώνει περίπου 8 λίτρα/στρέμμα με τα δύο χορτοκοπτικά της Krone των 3,2 μέτρων.

Το ντεμπούτο του πλήρως αυτοματοποιημένου κιβωτίου ταχυτήτων RC Shift συνέπεσε με μια σειρά νέων χαρακτηριστικών ενσωματωμένων στη Σειρά 6. Κάτω από το καπό, ο κινητήρας 6,1 λίτρων συμμορφώνεται με τα νέα πρότυπα Stage IV και χρησιμοποιώντας EGR, DPF και SCR έχει αρκετή ροπή και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.

Ωστόσο δε κατάφερε να πετύχει τα αποτελέσματα του 6185 RC Shift με κατανάλωση Powermix 285g/kWh (+ 11,5g / kWh με AdBlue) και του Stage IIIB 6180P, το οποίο έκαψε 266g/kWh (+ 20,4g / kWh με AdBlue). Ωστόσο οι ιδιοκτήτες του 6165 είναι κάτι παραπάνω από ευχαριστημένοι από την κατανάλωση καυσίμων. Η κατανάλωση AdBlue δεν θεωρείται πρόβλημα, καθώς χρησιμοποιήθηκε ήδη σε ένα Valtra που βρισκόταν στην εκμετάλλευση.

Το τρακτέρ της δοκιμής έχει έναν κύριο οδηγό ο οποίος χρησιμοποιεί μερικές από τις τεχνολογίες, όπως η λειτουργία APS (Automatic Powershift) και τον έλεγχο των υδραυλικών. Σχολιάζοντας το επίπεδο της τεχνολογίας αναφέρει: «Μου αρέσουν πράγματα που λειτουργούν απλά και λειτουργούν καλά».



Ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι οπαδός των επιλογών APS, οι οποίες στο χωράφι μπορούν να ρυθμιστούν ώστε να κινούνται μόνο στο εύρος των διαθέσιμων «powershifts» αλλά όχι να αλλάζουν εύρος τιμών, ή να αλλάζουν σε «επιλογή δρόμου» όπου όλες οι αναλογίες γίνονται διαθέσιμες.

Σημειώνεται εδώ πως η εταιρεία επισημαίνει ότι στα τρακτέρ που παράγονται μετά τον Ιανουάριο του 2018 έχει μεταφερθεί το πλήκτρο APS κοντά στους διακόπτες pto. Γενικά, ο οδηγός είναι ευχαριστημένος με τη θέση των χειριστηρίων και πραγματικά του αρέσει το νέο τζόιστικ καθώς και το κέντρο ελέγχου «Info Center Pro dash», το οποίο απεικονίζει όλες τις απαραίτητες σχετικές πληροφορίες.

Αν υπάρχει ένα πράγμα που χρήζει βελτίωσης αυτό είναι το χειρόφρενο, το οποίο στη θέση που βρίσκεται τοποθετημένο πολύ πίσω στο πλάι του καθίσματος- καθιστά δύσκολη τη χρήση του. Σχετικά με τους χώρους αποθήκευσης αλλά και του γενικότερου «αέρα» που έχει ο χειριστής εντός της καμπίνας δεν υπάρχουν παράπονα.

Το σύστημα ψύξης λέγεται ότι λειτουργεί καλύτερα από το αναμενόμενο ακόμα και στις υψηλές θερμοκρασίες. Ωστόσο, ο χειριστής δεν είναι τόσο εντυπωσιασμένος από τον κύριο συμπιεστή του συστήματος κλιματισμού κάτω από την καμπίνα.

Ο μόνος τρόπος για να υπάρξει πρόσβαση στο συμπιεστή ώστε να τον καθαρίσετε είναι να αφαιρέσετε το κάθισμα –κάτι όχι και τόσο εύκολο-, όντας ο μόνος τρόπος για να αντικαταστήσετε τα μοτεράκια του ανεμιστήρα, εάν χαλάσει ένα από αυτά.

Μία από τις αλλαγές για τις οποίες μερίμνησε και τελικά εισήγαγε η Deutz-Fahr είναι να βάλει ένα αξιοσημείωτο κενό μεταξύ της καμπίνας και του καπό. Όπως επισημαίνουν οι ιδιοκτήτες, αυτό έχει μειώσει την ποσότητα θερμότητας που εισέρχεται στην καμπίνα και ταυτόχρονα μείωσε και τα επίπεδα θορύβου.

Η ορατότητα ήταν πάντα ένα από τα δυνατά σημεία των Deutz- Fahr και δεν υπάρχουν αρνητικά σχόλια εδώ. Οι λασπωτήρες κάνουν επίσης πολύ καλή δουλειά, διατηρώντας το τρακτέρ καθαρό.

Η δεξιά πόρτα της καμπίνας είναι αρθρωτή αλλά δεν υπάρχει μάνδαλο και συνεπώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ως έξοδος κινδύνου. Καλό θα ήταν πάντως να είχε προβλεφθεί μία κανονική πόρτα στα δεξιά.

Όσον αφορά τα σέρβις, αυτά γίνονται κάθε 500 ώρες, όπως σχεδόν σε όλα τα σύγχρονα τρακτέρ. Η προσέγγιση στη βυθομετρική ράβδο γίνεται «δύσκολη υπόθεση» όταν οι τροχοί είναι στραμμένοι προς τα δεξιά, αλλά σε καμία άλλη περίπτωση δεν δημιουργείται πρόβλημα.

Επίσης, το DPF χρειάζεται να βγάλει ένα σήμα αντικατάστασης, γύρω στις 500 ώρες, αλλά μπορεί να αναβληθεί περίπου δύο φορές αν δεν υπάρχει χρόνος για αντικατάσταση. Όμως στη περίπτωση που το αναβάλλετε για τρίτη φορά, θα πρέπει να απευθυνθείτε στον τοπικό αντιπρόσωπο για σύνδεση στον φορητό υπολογιστή διάγνωσης.

Όταν η αντικατάσταση βρίσκεται σε εξέλιξη, το τρακτέρ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί, γιατί μεταβάλλεται η ταχύτητα του κινητήρα. Αυτό δεν εκλαμβάνεται ως πρόβλημα, γιατί η διαδικασία διαρκεί μόνο 30-40 λεπτά.

Με το λανσάρισμα της σειράς 6 (Stage IV) των τρακτέρ της Deutz-Fahr τοποθετήθηκε και μια νέα μπροστινή ανάρτηση. Ο χειριστής-δοκιμαστής μας λέει ότι είναι όντως καλύτερη από αυτήν που είχε το προηγούμενο μοντέλο, αλλά μερικές φορές λόγω των λερωμένων στομίων λίπανσης είναι δύσκολη η προσέγγισή της.

Τέλος, η καμπίνα διαθέτει αερανάρτηση, που συμβάλλει φυσικά στην αυξημένη άνεση που έχει ο χειριστής στη πολύωρη εργσία.

Ας δούμε τώρα το νέο σύστημα μετάδοσης RC Shift. Η απόδοσή του χαρακτηρίστηκε επί λέξη «άψογη». Υπάρχει βέβαια μια μικρή καθυστέρηση μεταξύ των διαστημάτων, όπως συμβαίνει και με συστήματα μετάδοσης άλλων κατασκευαστριών εταιρειών.

Υπάρχει μεγάλη επιλογή αναλογιών, με τα τρία πρώτα powershifts να χρησιμοποιούνται για να διατηρήσουν την τελική ταχύτητα των 54 χλμ/ώρα αλλά με μειωμένες στροφές κινητήρα, μια προσέγγιση που λειτουργεί καλά.

Το APS είναι επίσης απλό στη ρύθμιση, αν και η θέση του διακόπτη θα μπορούσε να βρίσκεται σε λίγο πιο έξυπνο σημείο. Το ζήτημα είναι ότι υπήρξε μια βλάβη στη μετάδοση. Ένα κλιπ ασφάλισης που συγκρατούσε τα στοιχεία του συμπλέκτη λειτούργησε στις 1.605 ώρες και το τρακτέρ βρισκόταν στο συνεργείο για τρεις ημέρες (η κάλυψη-εγγύηση αντιστοιχεί σε 4.000 ώρες).

Σημειώνεται εδώ πως το συγκεκριμένο μοντέλο 6165 έχει εφοδιαστεί με αντλία, με αισθητήρα φορτίου συνολικά 120 λίτρων/λεπτό και 4 πηνία πίσω, όλα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα. Η ρύθμιση της ροής και του χρόνου είναι εύκολη στη προσαρμογή. Το ότι οι σύνδεσμοι κάθε πλευράς είναι στην άκρη δεν δημιουργεί πρόβλημα.

Σύνοψη Οι άνθρωποι που δοκίμασαν το 6165 έμειναν ικανοποιημένοι με την απόδοση και την αξιοπιστία που προσφέρει το τρακτέρ. Πέρα από κάποια απρόοπτα όπως τη μικρή βλάβη με το σύστημα μετάδοσης, το τρακτέρ ανταποκρίθηκε, με γρήγορη αποκατάσταση της όποιας βλάβης. Τα αρνητικά σχόλια συνοψίστηκαν στην εν μέρει έλλειψη εργονομίας, ειδικά όταν επρόκειτο για τα εξαρτήματα του κλιματισμού που είναι κάτω από την καμπίνα. Με τη διαβεβαίωση όμως της εγγύησης των 4000 ωρών δεν υπάρχει καμία ανησυχία με το τρακτέρ.

Τα μηχανήματα της Deutz-Fahr διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Θεοχαράκης ΑΕ (τηλ. 210/3479700)

Σχόλια (1)
Προσθήκη σχολίου

25-03-2023 07:54blootte

<a href=https://zithromax.buzz>where can i buy zithromax z pak</a> As we now know from this high- quality study and others like it, insulin resistance is caused by inflammatory processes that are primarily triggered by the foods you eat

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία