Το παρόν στη συνάντηση έδωσαν μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της New Holland Carlo Lambro και ο αντιπρόεδρος της Επιτροπής Γεωργίας και Ανάπτυξης της Υπαίθρου (DG AGRI) Paolo De Castro. Εκτός από τους βουλευτές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, συμμετείχαν εκπρόσωποι από ακαδημαϊκούς, θεσμικούς και βιομηχανικούς τομείς
Ο Carlo Lambro εξήγησε το όραμα της New Holland, το οποίο εκφράζεται μέσω της στρατηγικής Clean Energy Leader της φίρμας που αφορά την αξιοποίηση εναλλακτικών πηγών καυσίμων όπως το βιοντίζελ και το μεθάνιο. Το όραμά της για ένα ενεργειακά ανεξάρτητο αγρόκτημα η New Holland το έχει πάει ήδη κάποια βήματα μπροστά. Μία τέτοια εκμετάλλευση είναι σε θέση να καλύψει τις ενεργειακές ανάγκες του μετατρέποντας τη βιομάζα που παράγεται από καλλιέργειες και γεωργικά απόβλητα σε βιομεθάνιο και ηλεκτρική ενέργεια, δημιουργώντας έτσι έναν ενάρετο κύκλο
Αυτό το όραμα με τη σειρά του, οδήγησε στην ανάπτυξη του Τρακτέρ Μεθανίου, το οποίο δέχεται καύσιμο βιομεθανίου που παράγεται στην αγροτική εκμετάλλευση. Μάλιστα, σε δοκιμές του τρακτέρ που γίνονται σε Ευρώπη και Βραζιλία, τα δεδομένα δείχνουν σημαντική εξοικονόμηση κόστους και λιγότερες εκπομπές ρύπων σε σύγκριση με τα τρακτέρ ντίζελ.
Ο Carlo Lambro επίσης τόνισε ότι η New Holland έχει ήδη προσέξει τον κομβικό ρόλο που μπορεί να παίξει το συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG), και επενδύει σε αυτή την τεχνολογία. Όπως είπε χρειάζεται η ανάπτυξη υποδομών διανομής CNG ώστε να υιοθετηθεί ευρέως στη γεωργία, καθώς δεν είναι δυνατόν να παραχθεί από τις αγροτικές εκμεταλλεύσεις.
Τέλος, στη συζήτηση έγινε αναφορά στην τρέχουσα ΚΑΠ 2014-2020 και τις ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει για την υιοθέτηση των συστημάτων ακριβείας στην αγροτική οικονομία.
Ο Carlo Lambro εξήγησε το όραμα της New Holland, το οποίο εκφράζεται μέσω της στρατηγικής Clean Energy Leader της φίρμας που αφορά την αξιοποίηση εναλλακτικών πηγών καυσίμων όπως το βιοντίζελ και το μεθάνιο. Το όραμά της για ένα ενεργειακά ανεξάρτητο αγρόκτημα η New Holland το έχει πάει ήδη κάποια βήματα μπροστά. Μία τέτοια εκμετάλλευση είναι σε θέση να καλύψει τις ενεργειακές ανάγκες του μετατρέποντας τη βιομάζα που παράγεται από καλλιέργειες και γεωργικά απόβλητα σε βιομεθάνιο και ηλεκτρική ενέργεια, δημιουργώντας έτσι έναν ενάρετο κύκλο
Αυτό το όραμα με τη σειρά του, οδήγησε στην ανάπτυξη του Τρακτέρ Μεθανίου, το οποίο δέχεται καύσιμο βιομεθανίου που παράγεται στην αγροτική εκμετάλλευση. Μάλιστα, σε δοκιμές του τρακτέρ που γίνονται σε Ευρώπη και Βραζιλία, τα δεδομένα δείχνουν σημαντική εξοικονόμηση κόστους και λιγότερες εκπομπές ρύπων σε σύγκριση με τα τρακτέρ ντίζελ.
Ο Carlo Lambro επίσης τόνισε ότι η New Holland έχει ήδη προσέξει τον κομβικό ρόλο που μπορεί να παίξει το συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG), και επενδύει σε αυτή την τεχνολογία. Όπως είπε χρειάζεται η ανάπτυξη υποδομών διανομής CNG ώστε να υιοθετηθεί ευρέως στη γεωργία, καθώς δεν είναι δυνατόν να παραχθεί από τις αγροτικές εκμεταλλεύσεις.
Τέλος, στη συζήτηση έγινε αναφορά στην τρέχουσα ΚΑΠ 2014-2020 και τις ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει για την υιοθέτηση των συστημάτων ακριβείας στην αγροτική οικονομία.