BACK TO
TOP
Beer & Brunch

Ελληνικές ετικέτες κερδίζουν τον ανταγωνισµό της αγοράς

H στροφή των καταναλωτών σε προϊοντα µε ελληνική ταυτότητα και η προτίµηση της γενιάς Υ για µικρά ανεξάρτητα επιχειρηµατικά σχήµατα, αλλάζουν αργά αλλά σταθερά τους συσχετισµούς στην εγχώρια αγορά µπύρας. Από τη µία έχουµε την επάνοδο των παλιών ελληνικών εµπορικών επωνυµιών, µε πιο πρόσφατη περίπτωση την µπύρα Μάµος, και από την άλλη την άνθιση της ελληνικής µικροζυθοποιίας στα χνάρια της παγκόσµιας τάσης.

Ελληνικές ετικέτες κερδίζουν τον ανταγωνισµό της αγοράς

5
0

Εµπορικά σήµατα που συγκροτούν τη συλλογική µνήµη του Έλληνα καταναλωτή αποδεικνύονται θύλακες προστιθέµενης αξίας, τους οποίους οι πολυεθνικοί κολοσσοί επιζητούν να εντάξουν στα χαρτοφυλάκιά τους. Τελευταίο απόκτηµα η µπύρα Μάµος, που από την Πάτρα της µπελ επόκ επιστρέφει στα ποτήρια µας µε την υπογραφή της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο νέο Beer & Brunch  που κυκλοφορεί.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία