Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Πιστοποίηση

Δέκα απαγορευμένα φαγητά πριν τον ύπνο

Η διατροφή πριν τον ύπνο αποτελεί έναν καθοριστικό παράγοντα για την ποιότητα και την ποσότητα του ύπνου ενός ατόμου....

Δέκα απαγορευμένα φαγητά πριν τον ύπνο

0
0
Ακολουθούν 10 τρόφιμα που καλό είναι να αποφεύγονται γενικώς αλλά και ειδικώς, ώστε να έχετε όνειρα γλυκά

  1. Μακαρόνια: Ένα από τα πιο παχυντικά φαγητά που πρέπει να αποφεύγεται πριν τον ύπνο. Οι υδατάνθρακες που περιέχει μετατρέπονται αυτόματα σε λίπος ενώ απαιτεί ώρες μέχρι να γίνει η διαδικασία απορρόφησης από τον οργανισμό.
  2. Πίτσα: Με ιδιαίτερα παχυντικά υλικά τα οποία μετατρέπονται απευθείας σε λίπος. Από τα περισσότερο ακατάλληλα για κατανάλωση πριν τον ύπνο.
  3. Γλυκά: Τα γλυκά δημιουργούν ψυχοσωματικές διαταραχές κατά την διάρκεια του ύπνου με τα υλικά που περιέχουν. Βέβαια υπάρχουν και γλυκά τα οποία περιέχουν λιγότερες θερμίδες και η περιορισμένη κατανάλωση τους δεν είναι αρνητική.
  4. Κόκκινο κρέας: Πλούσιο σε θερμίδες και λίπος, το κόκκινο κρέας μπορεί να δημιουργήσει διάφορες διαταραχές, αν καταναλώνεται τακτικά πριν τον ύπνο.
  5. Σοκολάτα: Η μαύρη σοκολάτα είναι εξαιρετική για τον εγκέφαλο αλλά την ίδια στιγμή αν καταναλωθεί σε ποσότητες πριν τον ύπνο μεταφράζεται σε πολλές θερμίδες.
  6. Λαχανικά: Η πλειοψηφία των λαχανικών δεν είναι κατάλληλα για κατανάλωση πριν τον ύπνο. Ο λόγος απλός, ότι περιέχουν ίνες που σε γεμίζουν ενέργεια και αναστέλλουν την τάση του οργανισμού για ύπνο.
  7. Αλκοόλ: Το Αλκοόλ είναι αναμφισβήτητα ένας αρνητικός παράγοντας για την ποιότητα του ύπνου και τις κράσεις του οργανισμού.
  8. Τσίλι: Το τσίλι είναι ένα εξαιρετικά θρεπτικό προιόν αν συνδυαστεί και με άλλα υλικά, αλλά αποτελεί μία κακή συνταγή, αν θες να πας στο κρεβάτι σύντομα.
  9. Τσιζμπεργκερς: Με υψηλά ζωικά λίπη και θερμίδες, το συγκεκριμένο νόστιμο junk food δεν ενδείκνυται για βραδινές ώρες.
  10. Σνακ και τσιπς: Επεξεργασμένα τρόφιμα τύπου σνακ θα πρέπει να αποφεύγονται σε κάθε περίπτωση, όχι μόνο πριν πάτε στο κρεβάτι, με δεδομένο το γεγονός ότι περιέχουν υψηλά ποσά γλουταμινικού μονονατρίου που είναι γνωστό ότι συνδέεται με μία ποικιλία διαταραχών του ύπνου.
Επιμέλεια: Κωνσταντίνος Παπανικολάου
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire