BACK TO
TOP
Πιστοποίηση

Στα χνάρια των μικρών αναγκάζεται να πατήσει το δίδυμο των ισχυρών του ελαιολάδου

Στο γήπεδο της διαφοροποίησης και της προστιθέµενης αξίας που δίνουν η ονοµασία προέλευσης και το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο υποχρεώνονται να παίξουν πλέον οι δυο µεγάλοι εγχώριοι τυποποιητές του προϊόντος συνειδητοποιώντας ότι, µετά από δεκαετίες σχεδόν πλήρους ελέγχου εκ µέρους τους της ελληνικής αγοράς, οι όροι του παιχνιδιού έχουν πια αλλάξει για τα καλά.

Στα χνάρια των μικρών αναγκάζεται να πατήσει το δίδυμο των ισχυρών του ελαιολάδου

1
0
Η απόφαση της Ελαϊς-Unilever να εµπλουτίσει τη γκάµα του Άλτις µε δύο νέα σήµατα, το Εξαιρετικά Παρθένο Ελαιόλαδο Άλτις και το Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο Άλτις Χανιά Κρήτης (Π.Γ.Ε.) και οι αντίστοιχες κινήσεις που, σύµφωνα µε πληροφορίες, ετοιµάζει η Μινέρβα, φαίνεται ότι είναι η -µάλλον καθυστερηµένη- απάντηση των δύο ισχυρότερων παικτών του κλάδου στις δεκάδες µικρές και µικροµεσαίες µονάδες που έχουν, επενδύοντας στο επώνυµο ποιοτικό ελαιόλδο και στις σύγχρονες µεθόδους branding και marketing, έχουν καταφέρει να κερδίσουν µερίδια αγοράς
Η αλλαγή σκηνικού αποδεικνύεται και µε αριθµούς καθώς, σύµφωνα µε εκτιµήσεις παραγόντων του κλάδου, το ποσοστό που κατέχουν πλέον αθροιστικά Ελαϊς και Μινέρβα στην εγχώρια αγορά που υπολογίζεται στα 140 εκατ. ευρώ (και στα 35.000 ευρώ σε επίπεδο ποσοτήτων) δεν ξεπερνά το 45%. Αυτό όταν στις αρχές της προηγούµενης δεκαετίας άγγιζε το µερίδιο αυτό άγγιζε το 65%. Είναι φανερό,δε, ότι οι απώλειες αυτές δεν µπορούν να αποδοθούν µόνο στην ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας τα οποία στο ίδιο διάστηµα, παρά την «αβάντα» που τους προσέφερε η οικονοµική κρίση και η µείωση του διαθέσιµου εισοδήµατος των καταναλωτών, δεν κατάφεραν να αυξήσουν το δικό τους µερίδιο πάνω από 10%
Άλλαξε χέρια η Terra CretaΣτο µεταξύ, νέα σελίδα έχει γυρίσει εδώ και λίγους µήνες η Terra Creta. Σύµφωνα µε πληροφορίες, η εταιρεία που ίδρυσε ο Μανώλης Αναγνωστάκης έχει περάσει πλέον στα χέρια του γνωστού τουριστικού επιχειρηµατία Γιάννη Γρύλου ο οποίος ελέγχει την Swissport. Aξίζει να σηµειωθεί ότι το όνοµα του κ. Γρύλου ακούστηκε και για την ΕΑΣ Ηρακλείου όταν η Ένωση διαπραγµατευόταν µε την Τράπεζα Πειραιώς πάνω στην κατάρτιση ενός νέου business plan µε αντάλλαγµα τη χρηµατοδότησή της. Όπως είναι γνωστό, το εν λόγω πλάνο έχει «παγώσει» και το ίδιο έχει συµβεί-τουλάχιστον για την ώρα- και µε το ενδιαφέρον του επιχειρηµατία για την ΕΑΣ Ηρακλείου και τα assets της.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία