BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Αγαπώ την αγορά μου σε όλη την Ελλάδα

Περισσότερα από 5.000 άτομα συμμετείχαν σε όλη την Ελλάδα στις εκδηλώσεις «Αγαπώ την Αγορά μου» που διοργανώθηκαν από τον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών & Αλιείας.

Αγαπώ την αγορά μου σε όλη την Ελλάδα

0
0

Από 15 έως 31 Μαΐου, chefs, food bloggers, ραδιοφωνικοί djs, street artists, χορευτικοί σύλλογοι, μουσικά σύνολα, τοπικοί παραγωγοί, ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης, εκπαιδευτικά ιδρύματα υποδέχθηκαν τον κόσμο και διασκέδασαν μαζί του στην Αγορά του Καταναλωτή στο Ρέντη, στις Ιχθυόσκαλες Μηχανιώνας και Πειραιά, αλλά και στις Δημοτικές Αγορές Χανίων και Καλλιθέας διαδίδοντας  το μήνυμα της γιορτής «Τρώμε Σωστά, Ψωνίζουμε στην Αγορά!».

Στην Αγορά του καταναλωτή, το παρόν έδωσαν ο σεφ Βασίλης Καλλίδης, ο οποίος έδωσε το δικό του ορισμό στο street food, οι food bloggers Μadame Ginger, Gourmelita και Funky Cook με καλοκαιρινές φρουτένιες συνταγές, ο σεφ Γιώργος Γληνός με το Food Truck και τους ξακουστούς ποντιακούς του γκεζλεμέδες, ο Hotntroulis με καλοψημένα κρέατα, το Ελληνικό Μουσείο Γαστρονομίας με την έκθεση Μοναστηριακής Διατροφής και την έκθεση  τοπικών παραγωγών.

Στην Κεντρική Αγορά Αθηνών μαθητές από Δημοτικά Σχολεία συμμετείχαν στο "δρόμο του φαγητού", ένα διαδραστικό παιχνίδι που βοηθά τα παιδιά να καταλάβουν πως το φαγητό έρχεται στο πιάτο μας.

Στην Ιχθυόσκαλα του Πειραιά οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν σε μηχανότρατες και αλιευτικά σκάφη, να δουν το μουσείο αλιευμάτων και να δοκιμάσουν δωρεάν γευστικούς ψαρομεζέδες.

Στη Δημοτική Αγορά Χανίων μικροί και μεγάλοι μεταφέρθηκαν στο παραδοσιακό καφενείο, αναζήτησαν την τέλεια συνταγή και διασκέδασαν με τοπικά συγκροτήματα. Στην Καλλιθέα οι τοπικοί εστιάτορες, κέρασαν τον κόσμο φαγητά και ποτό στην Πλατεία Δαβάκη και την κλειστή Αγορά της πόλης.

Σε μία διαφορετική δράση, οι street artists Stigma Lab, ζωντάνεψαν την περίφραξη της Κεντρικής Αγοράς του Ρέντη με ένα γκράφιτι 300 μέτρων δίνοντας χρώμα σε μια υποβαθμισμένη περιοχή.

Οι εκδηλώσεις «Αγαπώ την αγορά μου» είναι η ελληνική συμμετοχή στη διεθνή καμπάνια Love Your Local Market 2015 (www.loveyourlocalmarket.gr), που αποτελεί το μεγαλύτερο παγκόσμιο γεγονός στον κλάδο του λιανεμπορίου. Συμμετέχουν 19 χώρες και 2.000 τοπικές αγορές και στόχος είναι η υποστήριξη των τοπικών αγορών και η ενίσχυση του ρόλου τους στην ανάπτυξη των τοπικών κοινοτήτων.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία