Στην έκθεση, η οποία προβλέπει την άνοδο των προϊόντων πρωτεϊνης φυτικής προέλευσης μέχρι το 2029, αναφέρεται συγκεκριμένα:
«Αυτό που έχει επιτευχθεί μέχρι τώρα στο πεδίο του χωρίς κρέας κιμά, λουκάνικων και μπιφτεκιών, έχει αποδώσει μια θετική αρχική αντίδραση στους καταναλωτές, κάτι που φαίνεται αισιόδοξο για τον τομέα του εναλλακτικού κρέατος, όσον αφορά τη δυνατότητα που παρέχεται στον τομέα να πάρει μερίδιο από την παγκόσμια αγορά κρέατος.»
Παρ’ όλα αυτά, γίνεται παραδεκτή η ύπαρξη εμποδίων στην επιτυχή υποκατάσταση κάποιων αγαπημένων στους καταναλωτές προϊόντων, όπως οι μπριζόλες μόσχου με κόκαλο. Όπως προσέθεταν οι αναλυτές της Barclays, «Η γεύση και η τιμή θα υπαγορεύσουν τελικά αν το εναλλακτικό κρέας θα τύχει ευρείας αποδοχής».
Παρά την αισιοδοξία της τράπεζας, γίνεται παραδεκτό πως υπάρχουν ερωτηματικά σε σχέση με θέματα για την υγεία, όσον αφορά την κατανάλωση υποκατάστατων χωρίς καθόλου κρέας. Μερικά προϊόντα vegan που βρίσκονται στα ράφια των super-markets, περιέχουν πολύ περισσότερο αλάτι ανά 100 γραμμάρια από ότι το θαλασσινό νερό, όπως αναφέρει η καμπάνια της ομάδας «Δράση στο Αλάτι».
Τα μπιφτέκια χωρίς κρέας περιέχουν κατά μέσο όρο περισσότερο αλάτι από αυτά που φτιάχνονται με κρέας, με την ποσότητα αλατιού να κυμαίνεται σε 0,89 γραμμάρια ανά μερίδα, έναντι 0,75 γραμμαρίων όταν η μερίδα περιέχει κρέας.
Αναλυτικό ρεπορτάζ στην Agrenda που κυκλοφορεί το Σάββατο 1 Ιουνίου με το περιοδικό Profi