Ουσιαστικά, σύµφωνα µε τους αναλυτές η πτώση στις πωλήσεις του χυµού πορτοκαλιού δεν είναι ένα καινούργιο φαινόµενο αλλά παραµένει µια πολύπλοκη πρόκληση για τη βιοµηχανία εσπεριδοειδών της Φλόριντα, η οποία έχει συνοψίζεται στα εξής: ανταγωνισµός από άλλους χυµούς, καταναλωτές που απαιτούν τη χρήση λιγότερης ζάχαρης στους χυµούς και µικρότερη παραγωγή πορτοκαλιών εξαιτίας της ασθένειας του «πρασινίσµατος».
Έτσι, οι ηγέτες στη Φλόριντα αναζητούν λύσεις. Μια ιδέα που τέθηκε πρόσφατα επί τάπητος ήταν η θέσπιση οµοσπονδιακού προγράµµατος µέσου USDA για την προώθηση του χυµού πορτοκαλιού. Αν και ένα οµοσπονδιακό πρόγραµµα θα βοηθούσε, πρακτικά θα σήµαινε ότι η Φλόριντα θα έχανε τον έλεγχο στην ετικέτα των προϊόντων της.