Καθώς οι κτηνοτρόφοι στις μικρές φάρμες παλεύουν για να τα βγάλουν πέρα, ένα νέο είδος δραστηριότητας κάνει την εμφάνισή του, ένα που βάζει την υγεία του ζώου και τη μικρή μεγέθους λειτουργία στη καρδιά της επιχείρησης. Με τις τιμές του γάλακτος να βρίσκονται τεχνικά χαμηλά, οι μικρές φάρμες έπρεπε ή να γίνουν μεγαλύτερες ή να παράγουν ένα «ειδικό», πιο ακριβό γάλα Αποτελεί μία πειραματική μέθοδο, όμως σε μερικές από αυτές τις επιχειρήσεις στη Νέα Υόρκη, υπάρχουν σημάδια πως αυτό το ‘’νέο’’ γάλα μπορεί να αποτελεί ένα βιώσιμο τρόπο για να πάει μπροστά ο κλάδο. Η ερώτηση που παραμένει είναι η εξής: Είναι διατεθειμένοι οι καταναλωτές να πληρώσουν περισσότερα αν ξέρουν από πού προέρχεται το γάλα τους;
Περισσότερα στο Smart Farm που κυκλοφορεί μαζί με την Agrenda στις 12 Απριλίου