BACK TO
TOP
Δενδροκηπευτικά

Οι προωθητικές ενέργειες τονώνουν το παντζάρι

Άνοδο καταγράφει τα τελευταία 2-3 χρόνια η ζήτηση για το παντζάρι –περίπου κατά 30% ετησίως- λόγω κυρίως της διαφήµισης απ’ τις αλυσίδες σούπερ µάρκετ και τις µαγειρικές εκποµπές. Οι προωθητικές ενέργειες είχαν ως αποτέλεσµα να γίνει ευρέως γνωστό το προϊόν και οι ευεργετικές ιδιότητές του για την υγεία και να αυξηθούν οι πωλήσεις, ιδίως του προβρασµένου παντζαριού.

Οι προωθητικές ενέργειες τονώνουν το παντζάρι

4
0
Μάλιστα, το παντζάρι γνωρίζει τη µεγαλύτερη ζήτηση ανάµεσα στα κηπευτικά –µετά το σπανάκι-, µε τις πωλήσεις του το διάστηµα από τις 20 έως τις 25 Μαρτίου να πενταπλασιάζονται λόγω των παραδοσιακών πιάτων αυτής της περιόδου. Αντίστοιχα, τα στρέµµατα παρουσιάζουν σταθερή αύξηση σε ποσοστό περίπου 10% ετησίως την τελευταία διετία-τριετία.

Ενδεικτικό είναι ότι στα Μέγαρα, όπου παράγεται κυρίως το προϊόν, «το τονάζ τώρα ανέρχεται στους 15-20 τόνους τη µέρα, ενώ πριν 2-3 χρόνια ήταν 4-5 τόνοι τη µέρα», επισηµαίνει ο παραγωγός Βασίλης Μπαρµπίνης.
Κι αυτό καθώς αποτελεί «µία εύκολη καλλιέργεια, µε την οποία µπορεί να ασχοληθεί ο καθένας», όπως λέει χαρακτηριστικά ο κ. Μπαρµπίνης, ενώ ρόλο έπαιξε και η ύπαρξη εγκεκριµένων φυτοπροστατευτικών, που µειώνει τον κίνδυνο απώλειας της παραγωγής. Σύµφωνα µε τον ίδιο, «η καλλιέργεια έχει καθαρό κέρδος 700-900 ευρώ το στρέµµα», µε την τιµή παραγωγού να είναι σταθερή τα τελευταία χρόνια στα 60-80 λεπτά το κιλό. Το παντζάρι απαντάται και στη Β. Ελλάδα (κυρίως βιοµηχανικό) και στο Μαραθώνα σε µικρή έκταση.

Αξίζει να αναφερθεί ότι και για το βιοµηχανικό παντζάρι αυξάνεται η ζήτηση τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, ακόµα καλύπτει µικρό µερίδιο της αγοράς υπαίθριου παντζαριού.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία