BACK TO
TOP
Δενδροκηπευτικά

Σημείο αναφοράς η Freskon για φρούτα και λαχανικά

Tο μεγαλύτερο εμπορικό γεγονός φρούτων και λαχανικών που διεξάγεται στην περιοχή των Βαλκανίων, η έκθεση Freskon, πραγματοποιείται από τις 26-28 Απριλίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης, με 210 εκθέτες (έναντι 191 το 2017) από 22 χώρες, με εκθεσιακή κάλυψη 11.000 τ.μ., με παρουσία ορισμένων από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ της Ευρώπης, με 2.500 προγραμματισμένα «ραντεβού» μεταξύ εκπροσώπων ελληνικών επιχειρήσεων και παραγωγών και των ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών και με 150 hosted buyers από 31 χώρες.

Σημείο αναφοράς η Freskon για φρούτα και λαχανικά

0
0

Στην έκθεση συμμετέχει με το περίπτερο 13, Stand 52 και η Green Box Εκδοτική με την εβδομαδιαία εφημερίδα Agrenda, το Agronews και το περιοδικό Fresher.

Η Freskon θα αποτελέσει σημείο συνάντησης παραγωγών, ομίλων του διεθνούς λιανεμπορίου, αλλά και εγχώριων και ξένων διακινητών φρέσκων φρούτων και λαχανικών και θα μετατρέψει από τις 26 έως τις 28 Απριλίου το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης σε σημείο αναφοράς του κλάδου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Στη φετινή έκθεση ξεχωρίζει το πρώτο Διεθνές Συνέδριο για το Σταφύλι, που θα διεξαχθεί στις 26 Απριλίου, με τη συμμετοχή καταξιωμένων ομιλητών από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Στο συνέδριο για το σταφύλι θα παρουσιαστούν όλες οι νεότερες εξελίξεις που αφορούν στα θέματα της καλλιέργειας και της μετασυλλεκτικής συμπεριφοράς του σταφυλιού. Μάλιστα, στην ενότητα για το Digital Farming θα γίνει εκτενής αναφορά στις τεχνολογικές εξελίξεις που επηρεάζουν την καλλιέργεια του, ενώ θα ανακοινωθούν και όλες οι νέες ποικιλίες σταφυλιού, που υφίστανται σήμερα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Για μία ακόμη χρονιά θα διοργανωθεί σε συνεργασία με το περιοδικό «Φρουτονέα» το FreshCon Market, στο επίκεντρο του οποίου θα βρεθεί η σύνδεση της παραγωγής με το λιανεμπόριο. Το FreshCon Market έχει ως βασικό στόχο να φέρει σε άμεση επαφή μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ με τους επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου, δημιουργώντας κατάλληλες προϋποθέσεις άμεσων συμφωνιών. Από την Ελλάδα θα συμμετάσχουν οι αλυσίδες Μασούτης, Κρητικός, Metro, Χαλκιαδάκης και Discount Markt, από την Βουλγαρία τα λιανεμπορικά δίκτυα Fantastico και Τ-Market, από την Ουκρανία τα σούπερ μάρκετ ATB Market, Brusnichka, Tavria V και Velyka Kyshenya, από την Ρουμανία η Mega Image και από την Λευκορωσία η Dionis. Επίσης, το «παρών» θα δώσει και η κεντρική μονάδα αγοράς φρέσκων φρούτων και λαχανικών του ομίλου Metro, που εδρεύει στη Βαλένθια της Ισπανίας και εξυπηρετεί 18 χώρες στην Ευρώπη και την Ασία.

«Η Freskon είναι ένα σημαντικό πολυγεγονός, που με τη διεθνοποίηση που έχει καταφέρει, ξεπερνά τα όρια της χώρας. Κάτι ανάλογο δεν υπάρχει στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης» σημείωσε ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo Αλέξης Τσαξιρλής, στη σημερινή συνέντευξη Τύπου ενόψει των αυριανών εγκαινίων της έκθεσης. Τόνισε δε πως πλέον, με την τέταρτη διοργάνωσή της, η Freskon έχει τα χαρακτηριστικά ενός θεσμοθετημένου γεγονότος.

Από την πλευρά της η υπεύθυνη της διοργάνωσης Τόνια Νικολαΐδου, σημείωσε πως μέσα από τη Freskon οι ελληνικές εταιρίες μπορούν να αυξήσουν τους προμηθευτές τους και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους, ενώ ανέφερε πως η έκθεση συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ποσοστό διακίνησης φρέσκων φρούτων και λαχανικών στη χώρα.

Με τη σειρά του ο εκδότης-διευθυντής του περιοδικού «Φρουτονέα» Παναγιώτης Ορφανός τόνισε πως η Freskon αρχίζει να εδραιώνεται και οι Έλληνες διακινητές φρούτων και λαχανικών την αγκαλιάζουν. Ανέφερε δε πως η Ελλάδα γίνεται κέντρο τροφοδοσίας φρούτων και λαχανικών σε όλες τις βαλκανικές χώρες. «Όλη η Ευρώπη γυρίζει και κοιτάζει τα ελληνικά φρούτα» είπε χαρακτηριστικά.

Τα εγκαίνια της 4ης Freskon θα πραγματοποιήσει αύριο στις 18:30, ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Γιάννης Τσιρώνης.

Σημειώνεται ότι με το πέρας της Freskon θα πραγματοποιηθεί συλλογή φρούτων και λαχανικών από την έκθεση, τα οποία θα παραδοθούν στο «Χαμόγελο του Παιδιού». 


Εξωστρέφεια

Μία από τις πρωτοβουλίες της Freskon αποτέλεσε το «Freskon Greece», ένα πρότζεκτ με στόχο την ομαδική παρουσίαση ελληνικών εταιρειών παραγωγής-εμπορίας φρούτων και λαχανικών σε εκθέσεις του εξωτερικού.

Το επόμενο ραντεβού του «Freskon Greece» είναι στην έκθεση Fruit Attraction στην Μαδρίτη (από τις 23-25 Οκτωβρίου 2018), όπου έχει δεσμευτεί διπλάσιος εκθεσιακός χώρος για την συμμετοχή ελληνικών επιχειρήσεων φρέσκων φρούτων και λαχανικών, σε σχέση με την πρώτη ανάλογη πρωτοβουλία, η οποία είχε υλοποιηθεί από τις 18 έως τις 20 Οκτωβρίου 2017 (στην προηγούμενη έκθεση Fruit Attraction).

Το «Freskon Greece» και οι σκοποί του παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην έκθεση FAV, στην Κωνσταντινούπολη, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 28 Σεπτεμβρίου-1 Οκτωβρίου 2017.


Κατηγορίες εκθεμάτων

-Φρέσκα φρούτα και λαχανικά

-Βιολογικά προϊόντα

-Μηχανήματα, υλικά συσκευασίας & τυποποίησης

-Εταιρείες μεταφορών και logistics

-Εργαστήρια ποιοτικού ελέγχου

 

Συμμετέχουν

- Συνεταιρισμοί

-Παραγωγοί

-Χονδρέμποροι φρούτων & λαχανικών

-Εισαγωγείς/Εξαγωγείς φρούτων & λαχανικών

- Έμποροι Λιανικής

-Αλυσίδες supermarkets από την Ελλάδα και το εξωτερικό

-Εταιρείες logistics

-Εταιρείες Συμβούλων

-Εταιρείες Πιστοποίησης

 

Η Freskon 2017 σε αριθμούς

4.000 εμπορικοί επισκέπτες από 42 χώρες

2.500 προγραμματισμένα B2B ραντεβού

247 εκθέτες από 22 χώρες

13.500m2 Εκθετήριος χώρος

Hosted Byers από 31 χώρες

 

Παράλληλες Εκδηλώσεις 2018

-Διεθνές Συνέδριο Σταφυλιού

-Specialized Παράλληλες εκδηλώσεις, ομιλίες και παρουσιάσεις

-FreshCon market (B2B Συναντήσεις με τις μεγαλύτερες αλυσίδες super market των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης)

Βρείτε εδώ όλες τις πληροφορίες για την έκθεση

Διαβάστε το Δελτίο Τύπου της έκθεσης μετά τα εγκαίνια της:

4η Freskon: Στοίχημα η αγροτική παραγωγή «υψηλών πτήσεων»

Το στοίχημα της χώρας να καταστήσει την αγροτική παραγωγή «υψηλών πτήσεων», με δεδομένη την ασυναγώνιστη ποιότητα των αγροτικών προϊόντων διεθνώς ανέδειξε ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιάννης Τσιρώνης, εγκαινιάζοντας απόψε την 4η Freskon. Όπως ανέφερε ο κ. Τσιρώνης, ο πρωτογενής τομέας είναι ο βασικός πυλώνας για την έξοδο της χώρας από την κρίση, βασικότερος ακόμα και από τον τουρισμό. Έκανε δε λόγο για την ανάγκη υψηλής τεχνογνωσίας στον αγροτικό κλάδο, αλλά και ανάπτυξης των agrologistics, στα οποία η Ελλάδα έχει έλλειμμα.

Από την πλευρά του ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Βασίλης Κόκκαλης, τόνισε πως η Freskon δεν είναι μόνο ένα διεθνές εμπορικό γεγονός φρούτων και λαχανικών, αλλά και ένα διεθνές γεγονός του πρωτογενούς τομέα. Σημείωσε μάλιστα πως δεν είναι τυχαίο το ότι ο κλάδος των οπωροκηπευτικών έχει τη μερίδα του λέοντος στις εξαγωγές, αφού υπάρχει αρμονικό «πάντρεμα» του παραγωγού με τον επιχειρηματία.

Ως διεθνής έκθεση καθιερώθηκε από την πρώτη στιγμή η Freskon, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσο Τζήκα, ο οποίος υπογράμμισε την έμφαση που δίνει ο εθνικός εκθεσιακός φορέας στον πρωτογενή τομέα.

Με τη σειρά του ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος, τόνισε πως ο πρωτογενής τομέας θα είναι η αιχμή του δόρατος για το νέο αναπτυξιακό σχεδιασμό της χώρας, καθώς διαθέτει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, που δεν έχουν αξιοποιηθεί.

Με 15 εξαγωγικές επιχειρήσεις του κλάδου συμμετέχει η Περιφέρεια Πελοποννήσου στην 4η Freskon, όπως έκανε γνωστό η αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης, κα Κωνσταντίνα Νικολάκου. Σημείωσε δε πως η Περιφέρεια Πελοποννήσου προετοιμάζεται για την επόμενη μέρα με κύριο αναπτυξιακό άξονα τον πρωτογενή τομέα.

Τέλος, η αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κα Γερακίνα Μπισμπινά, σημείωσε πως ο αγροτικός τομέας είναι βασικός άξονας στην πολιτική της Περιφέρειας, η οποία, όπως είπε, πρωτοπορεί με δράσεις, όπως η αγροδιατροφική σύμπραξη, το καλάθι μακεδονικών προϊόντων και η μακεδονική κουζίνα. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχει στην 4η Freskon με 21 επιχειρήσεις.

Στην 4η Freskon συμμετέχουν 210 εκθέτες (έναντι 191 το 2017) από 22 χώρες, έχουν παρουσία ορισμένες από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ της Ευρώπης, ενώ υλοποιούνται κατά τη διάρκειά της 2.500 προγραμματισμένα «ραντεβού» μεταξύ εκπροσώπων ελληνικών επιχειρήσεων και παραγωγών και των ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών, που ανέρχονται σε 150 από 31 χώρες.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία