BACK TO
TOP
Ελαιώνες και Αμπελώνες

Ανανεώνεται το Κτήμα Γκλίναβος

Νέα εποχή ξεκινά για το Κτήμα Γκλίναβος με τον σχεδιασμό του νέου λογότυπού του και τον επανασχεδιασμό των ετικετών των κρασιών του, που ολοκληρώνεται σταδιακά.

Ανανεώνεται το Κτήμα Γκλίναβος

0
0
Από τα πρώτα βήματα του πριν 36 χρόνια μέχρι και σήμερα, πρωταρχική επιδίωξη του Κτήματος Γκλίναβος αποτελεί η παραγωγή ποιοτικών κρασιών και αποσταγμάτων, αξιοποιώντας τις γηγενείς ποικιλίες σταφυλιών της φημισμένης Αμπελουργικής Ζώνης, Ζίτσα

Η διαρκής εξέλιξη και αναβάθμιση -πάντα όμως με σεβασμό στην παράδοση- υπήρξε ανέκαθεν ο δεύτερος εξίσου σημαντικός στόχος του. Έτσι, με το πέρασμα των χρόνων η γκάμα των ποικιλιών που καλλιεργούνται στα δικά του αμπελοτόπια εμπλουτίζεται και με άλλες ελληνικές και διεθνείς ποικιλίες, παλαιότερες και ξεχασμένες αναβιώνουν, ενώ νέα καινοτόμα προϊόντα δημιουργούνται συνεχώς.

Τα τελευταία χρόνια η ραγδαία ανάπτυξη της οινοφιλίας και στην Ελλάδα θέτει τον πήχη για όλους πολύ ψηλά. Η απόλαυση του κρασιού γίνεται τελετουργία και δικαιολογημένα οι οινόφιλοι σήμερα είναι πιο απαιτητικοί από ποτέ. Η φιλοσοφία και οι προσπάθειές του Κτήματος Γκλίναβος για δημιουργία ποιοτικών και ξεχωριστών οίνων, αλλά και του δημοφιλούς τσίπουρου της Ηπείρου δικαιώνονται και αναγνωρίζονται διεθνώς.

Δεν σταματά όμως να θέτει διαρκώς καινούριους στόχους, που για το 2014 συνοψίζονται στην ενίσχυση της εξωστρέφειας του και στην επανατοποθέτηση του σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο, αρχικά μέσα από την ανανέωση και την αισθητική αναβάθμιση της εταιρικής του εικόνας.

Ο σχεδιασμός του νέου λογότυπου του Κτήματος ήταν το πρώτο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση. Ακολούθησε ο επανασχεδιασμός των ετικετών των κρασιών του, που ολοκληρώνεται σταδιακά, καθώς και η γενικότερη αναβάθμιση του επικοινωνιακού του υλικού με αποκορύφωμα την πρόσφατη πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας του.

 

Στην παράσταση δύο παγωνιών βασίστηκε ο νέος σχεδιασμός


Βασική πηγή έμπνευσης για το σχεδιασμό του νέου λογότυπου του Κτήματος Γκλίναβος αποτέλεσε η απεικόνιση που εμφανίζεται, τόσο στο μεταβυζαντινό ναό της Ζωοδόχου Πηγής στη Ζίτσα, όσο και σε πολλά οικήματα και τοπικά εργόχειρα της περιοχής. Πιο συγκεκριμένα, ο νέος σχεδιασμός βασίστηκε στην παράσταση των δύο παγωνιών, που πίνουν νερό από τη Ζωοδόχο Πηγή, συνδέοντας άμεσα την ιστορία του τόπου με την ονομασία του οινοποιείου. Με παράδοση στην οινοποίηση τα τελευταία 36 χρόνια, ο επανασχεδιασμός του λογότυπου του Κτήματος αποτελούσε αναγκαίο βήμα και ως στόχο είχε την επανατοποθέτηση του στην αγορά, διατηρώντας τον παραδοσιακό χαρακτήρα καθώς και στοιχεία της προέλευσης του. 

Με σεβασμό στην παράδοση η νέα ιστοσελίδα


Με στόχο τη δημιουργική ανανέωση της διαδικτυακής του παρουσίας και ως συνέχεια της νέας εικόνας και της επανατοποθέτησής του, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, το ιστορικό Κτήμα της Ζίτσας προχώρησε και στην πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας του. Το νέο website του, που παρουσιάστηκε πρόσφατα, δημιουργήθηκε με σεβασμό στην παράδοση που το χαρακτηρίζει και με γνώμονα την επιδίωξη των ανθρώπων του να επικοινωνήσουν ένα ανανεωμένο προφίλ, γνωστοποιώντας παράλληλα την τεράστια γκάμα των κρασιών και των αποσταγμάτων που παράγουν

Η ανανεωμένη ιστοσελίδα του Κτήματος Γκλίναβος είναι εύκολη στην πλοήγηση, παρά το μεγάλο όγκο του περιεχομένου της. Σχεδιάστηκε έτσι ώστε η περιήγηση σε αυτή να μεταδίδει σωστά την πληροφορία, αλλά και να αποτελεί μία ευχάριστη εμπειρία για τον επισκέπτη, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμη και σε δύο ακόμη γλώσσες, στα αγγλικά και στα γερμανικά (www.glinavos.gr).

 

Οι νέες ετικέτες της Premium κατηγορίας κρασιών


Το «Primus Zitsa» αποτελεί το Νο1 κρασί της Premium κατηγορίας κρασιών του Κτήματος Γκλίναβος. Στόχος του σχεδιασμού της νέας του ετικέτας ήταν να προβάλλει περισσότερο την Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης «ΖΙΤΣΑ» και ταυτόχρονα να οπτικοποιήσει το «PRIMUS» (πρώτος) με τον αριθμό 1, ο οποίος εμφανίζεται στην πλάγια όψη του μπουκαλιού και αποτελεί μέρος του κοπτικού της ενιαίας περιμετρικής ετικέτας.

Το κρασί «Άσπρα Χώματα» πήρε το όνομα του από το ομώνυμο αμπελοτόπι στη Ζίτσα Ιωαννίνων, βασικό χαρακτηριστικό του οποίου είναι τα ασβεστολιθικά εδάφη. Σε αυτό καλλιεργείται η Μαλαγουζιά, η μία από τις δύο ποικιλίες σταφυλιών που συμμετέχουν στην παραγωγή του, χαρίζοντάς του μοναδική καθαρότητα και διαύγεια. Στόχος του νέου σχεδιασμού ήταν να αποδοθεί με λεπτές - λιτές γραμμές η έννοια των άσπρων χωμάτων, τόσο εικαστικά όσο και χρωματικά.

Το «Primus Zitsa Barrique» είναι ένα κρασί που παλαιώνει σε γαλλικά δρύινα βαρέλια. Σκοπός του δημιουργικού ήταν να αποδοθεί σχεδιαστικά το περιβάλλον ωρίμανσης του κρασιού, με σεβασμό στη διαδικασία της παλαίωσης. Η δημιουργία μίας σκουρόχρωμης ετικέτας με μαύρη ανάγλυφη τυπογραφία αποπνέει κύρος και αυστηρότητα, ενώ ταυτόχρονα αποδίδει το σκοτεινό περιβάλλον ωρίμανσης.

Καρπό δύο ελληνικών ποικιλιών σταφυλιών, των Βλάχικο και Μπεκάρι, αποτελεί το κόκκινο κρασί «Βλάχικο». Ο νέος σχεδιασμός είχε ως στόχο να ενισχύσει την ονομασία του, να προβάλει την παράδοση και την ιστορία των Ιωαννίνων, να δημιουργήσει νοσταλγία για ένα premium κόκκινο κρασί και να του προσδώσει την αξιοπιστία που του αρμόζει. Το δημιουργικό προέκυψε από τη μελέτη και το συνδυασμό των μοτίβων και των επικρατέστερων χρωμάτων που συναντώνται στα γιαννιώτικα παραδοσιακά εργόχειρα. Ο σχεδιασμός -παρ’ ότι ψηφιακός- μελετήθηκε έτσι ώστε οι συνδέσεις και οι απολήξεις των γραμμών να μοιάζουν με κέντημα αργαλειού.

Το κρασί «Δρυάδες» απευθύνεται στους λάτρεις του ερυθρού ξηρού οίνου. Οι Δρυάδες κατά την ελληνική μυθολογία ήταν νύμφες των δασών, το όνομά τους προέρχεται από τη Δρυ και συμβόλιζαν τις αθάνατες ψυχές των δασών. Στόχος ήταν η απεικόνιση των Δρυάδων στην ετικέτα της φιάλης, αποδίδοντας εικονογραφικά το όνομα του κρασιού, γι αυτό σχεδιάστηκε μία γυναικεία μορφή που αναδύεται από κλαδιά και φύλλα βελανιδιάς, αντικατοπτρίζοντας το δραματικό και φανταστικό χαρακτήρα τους.      

Tο ημίξηρο κρασί «Traminer» παρασκευάζεται από την ομώνυμη γερμανό-γαλλική ποικιλία Gewurztraminer, που του προσδίδει χαρακτηριστικά αρώματα φρούτων, ευχάριστη επίγευση και χρυσαφένιο χρώμα. Η σχεδίαση βασίστηκε στις δύο σημαίες (Γαλλίας και Γερμανίας) και κυρίως στις ευδιάκριτες χρωματικές τους λωρίδες, επιτρέποντας τη δημιουργία μιας ιδιαίτερης βάσης πάνω στην οποία εξελίσσεται περιμετρικά το υπόλοιπο δημιουργικό.

Το κρασί «Κόκκινο Βελούδο» (Red Velvet) πήρε το όνομα του από τον ομώνυμο πίνακα που βρίσκεται στο οινοποιείο του Κτήματος Γκλίναβος. Σκοπός του δημιουργικού ήταν να αποδοθούν εικονογραφικά οι δύο λέξεις της ονομασίας του πίνακα και κατ’ επέκταση οι κρυμμένες έννοιες του, όπως αυτή του ερωτισμού, του μυστικισμού και της έντονης απόλαυσης.

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία