BACK TO
TOP
Ελαιώνες και Αμπελώνες

Μεταμοντέρνο Μάρκετινγκ η οινική εκπαίδευση

Ολοένα και πιο σημαντική, καθώς η αγορά εξελίσσεται, γίνεται η εκπαίδευση για τον επαγγελματία του οίνου αλλά και τον καταναλωτή σύμφωνα με τον ισχυρό άνδρα του βρετανικού WSET.

Μεταμοντέρνο Μάρκετινγκ η οινική εκπαίδευση

1
0
Σε ό,τι αφορά τον καταναλωτή, ο Ian Harris επισημαίνει ότι με βάση τα δεδομένα των τελευταίων 10 χρόνων, η πιστοποιημένη εκπαίδευση μοιάζει ως ο πιο αποτελεσματικός παράγοντας για τη δημιουργία νέων καταναλωτών οίνου ειδικά στις αναδυόμενες αγορές όπως η Κίνα ή η Ινδία και αυτό πιστοποιείται από την επιτυχία του WSET στην Κίνα.

Όπως σημειώνει: «Προσπαθώντας να βρούμε νέους καταναλωτές οίνου με τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης ή ακόμα και με μοντέρνα μπορεί να αποβεί πολύ κοστοβόρα πρακτική και η εκπαίδευση (ειδικά η πιστοποιημένη οινική εκπαίδευση WSET) είναι ένας πολύ αποδοτικός τρόπος για να φτάσουμε στους καταναλωτές σε αναδυόμενες αγορές. Για την Ινδία το θέμα σχετίζεται πιο πολύ με τα υψηλά επίπεδα φόρου στο εισαγόμενα κρασιά παρά με την προθυμία των Ινδών καταναλωτών οίνου να μαθαίνουν»

Διαβάστε την αποκλειστική συνέντευξη του Ian Harris στο Wine Trails Σεπτεμβρίου
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία