BACK TO
TOP
Ελαιώνες και Αμπελώνες

Το ελαιόλαδο στην αμερικανική πανεπιστημιακή ελίτ

Με 26 ομιλητές που μοιράστηκαν το βήμα του συνεδρίου που διοργανώθηκε στη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Γέιλ, στις 3 Οκτωβρίου, αναδείχθηκε κάθε πτυχή που συνδέεται με το ελαιόλαδο, όπως είναι τα οφέλη στην υγεία και την διατροφική του αξία, η εμπορική προώθηση του αλλά και η εκπαίδευση γύρω από αυτό, τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά, καθώς και οι τρόποι οργανοληπτικής αξιολόγησής του. Διοργανωτές του συνεδρίου ήταν ο επιστήμονας και βοηθός ερευνητής, Τάσος Κυριακής και ο καθηγητής Βασίλης Βασιλείου.

elaiolado_elit

Πέτρος Γκόγκος

0
0

Οι ομιλητές, οι οποίοι κατέφθασαν στο χώρο του συνεδρίου από σχεδόν όλες τις ελαιοπαραγωγές χώρες του κόσμου, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, είχαν στη διάθεσή τους 20 με 40 λεπτά για να θίξουν τα ζητήματα αυτά, ενώ απώτερος στόχος της επιστημονικής συνάντησης, ήταν να τονιστεί  η ανάγκη δημιουργίας ενός ερευνητικού κέντρου στην πανεπιστημιούπολη του Νιου Χέβεν στο Κονέκτικατ των  ΗΠΑ. Μάλιστα αρκετές φωνές στήριξαν την πρόταση το διήμερο συνέδριο να λάβει χώρα στην Ελλάδα, την επόμενη χρονιά, και την μεθεπόμενη στην Ισπανία.

Το πρόγραμμα του συνεδρίου είχε στο επίκεντρο τους ισχυρισμούς υγείας του ελαιολάδου, παρόμοιο με άλλα ερευνητικά συνέδρια που γίνονται κατά καιρούς σε διάφορες γωνιές του πλανήτη, με την διαφορά όμως ότι στο συγκεκριμένο εκφράστηκε ο φιλόδοξος στόχος της δημιουργίας ενός διεπιστημονικού κέντρου έρευνας για το ελαιόλαδο σε ένα από τα πιο εξέχοντα πανεπιστήμια των ΗΠΑ, και σε μια περιοχή αρκετά απομακρυσμένη από ελαιοπαραγωγές περιοχές.

Πέρα από τις παρουσιάσεις που ήταν γεμάτες με τεχνικές πληροφορίες και επιστημονικά ευρήματα, ορισμένοι από τους ομιλητές επιχείρησαν να θίξουν το ζήτημα της κακής πληροφόρησης για το ελαιόλαδο ανάμεσα στους αμερικανούς καταναλωτές, καθώς και τα συνεχώς αυξανόμενα επίπεδα επιφυλακής και προβληματισμού απέναντι στο προϊόν καθώς και της σύγχυσης που επικρατεί στην αγορά με αποτέλεσμα τον περιορισμό των  ρυθμών αύξησης της κατανάλωσης, εξαιτίας πολλές φορές διαφόρων φαινομένων παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών.

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία