BACK TO
TOP
Τεχνολογία Εισροών

Aπό τα εργαστήρια της Bayer 15 νέα προϊόντα έως το 2020

Ετήσιες επενδύσεις 1 δις για καινοτόµες λύσεις προσιτές για όλους τους αγρότες που θα αποτυπωθούν µε 15 προϊόντα νέας γενιάς έως το 2020, θέτει σε εφαρµογή η Bayer Cropscience που αναδιαµορφώνει το χαρτοφυλάκιο της µε βάσει τις απαιτήσεις που προκύπτουν από χώρα σε χώρα και τις αλλαγές στα καταναλωτικά πρότυπα γύρω από τα τρόφιµα.

Aπό τα εργαστήρια της Bayer 15 νέα προϊόντα έως το 2020

3
0
Η ολοκληρωµένη προϊόντική σειρά περιέχει επίσης, περισσότερα από 100 projects διαχείρισης του κύκλου ζωής προϊόντων που κυκλοφορούν και εκατοντάδες νέες ποικιλίες σπόρων για λαχανικά και µεγάλες καλλιέργειες

Στους στρατηγικούς στόχους που θέτει η εταιρεία η ευόδωση στρατηγικών συνεργασιών, όπως το µεγάλο ντηλ µε τη Monsanto, η έµφαση στη ψηφιακή τεχνολογία αλλά και η εξασφάλιση της εµπιστοσύνης του τελικού καταναλωτή, καθώς η τελευταία όπως τονίστηκε σε εκδήλωση στο Μάνχάιµ της Γερµανίας (18-20 Σεπτεµβρίου) αποτελεί προααπαιτούµενο για συνέχιση της επιστηµονικής έρευνας, ώστε να µην τεθεί σε κίνδυνο η διατροφική επάρκεια

Μάλιστα, σύµφωνα µε τον Λίαµ Κόντον, µέλος του ∆.Σ. της Bayer AG και πρόεδρο του Τοµέα Επιστήµης Γεωργίας η «παγκόσµια αγορά σπόρων και φυτοπροστασίας µετά από ένα δύσκολο 2016, παραµένει ευάλωτη και το 2017». Ωστόσο, όπως είπε, παράγοντες όπως η αύξηση του πληθυσµού, οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες και η αυξανόµενη ζήτηση για τρόφιµα µε βιώσιµο τρόπο και πρώτες ύλες βιοκαυσίµου, οδηγούν στην µακροπρόθεσµη αύξηση της ζήτησης, που θα ενδυναµώσει τη θέση της εταιρείας

Ξανά στην ανάπτυξη η Βραζιλία
Εξάλλου, και η πρόβλεψη για επιστροφή της Βραζιλίας το 2018 στην ανάπτυξη θα επαναφέρει σε φυσιολογικούς ρυθµούς την επιχειρηµατική δράση της εταιρείας αναφορικά µε τη  ζήτηση για εντοµοκτόνα και µυκητοκτόνα, που επηρεάστηκε λόγω των αυξηµένων αποθεµάτων εξαιτίας της ξηρασίας των και της µειωµένης παρουσίας εχθρών και εντόµων

Στα προϊόντα που παρουσιάστηκαν στη µεγάλη διοργάνωση στο Μανχάιµ περιλαµβάνονται το Poncho™ / VOTiVO™ 2.0, ένα προϊόν νέας γενιάς στη διαχείριση των σπόρων που αυτή τη στιγµή είναι διαθέσιµο στην αγορά καλαµποκιού των ΗΠΑ. Το συγκεκριµένο σκεύασµα έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τα νεαρά φυτά από παράσιτα όπως τα νηµατώδη µε στελέχη βακτηρίων που ζουν και αναπτύσσονται στις  ρίζες δηµιουργώντας  ένα ζωντανό φράγµα. Επίσης, το µυκητοκτόνο Delaro που συνδυάζει τη στροβιλουρίνη και τριαζόλη για την αποτελεσµατικότερη αντιµετώπιση των µυκητιάσεων

«Είναι υποχρέωση µας να διασφαλίσουµε ότι η καινοτοµία διατίθεται τόσο τόσο στους µεγάλους όσο και στους µικρούς παραγωγούς», τόνισε ο Λίαµ Κόντοµ.  «Είµαστε περήφανοι για τις καινοτόµες λύσεις µας όπως τα µυκητοκτόνα Luna και Aviator Xpro Adrian, και το εντοµοκτόνο Sivanto,.», ανέφερε ο Άντριαν Πέρσι, επικεφαλής του τµήµατος Έρευνας και Ανάπτυξης

Διαφάνεια και κοινωνική εμπιστοσύνη

Λαϊκισμός και πολιτική πόλωση απειλή για την επιστήμη αιχμής

∆εν φείδεται σε επενδύσεις επιστήµης τελευταίας τεχνολογίας για καινοτόµα προϊόντα η Bayer, ωστόσο όπως ειπώθηκε στο διάλογο στο Μάνχαιµ, οι ρυθµιστικές αρχές ολοένα και αυξάνουν το κόστος των απαιτήσεων για την κυκλοφορία τους στην αγορά. Μάλιστα, σύµφωνα µε τον Λίαµ Κόντον είναι αναγκαία η εξασφάλιση της κοινωνικής εµπιστοσύνης, για τη µείωση του χάσµατος ανάµεσα στον παραγωγό και τον καταναλωτή, καθώς όπως υποστήριξε «ζούµε σε µία εποχή, κατά την οποία ο λαϊκισµός και η πολιτική πόλωση θέτουν σε κίνδυνο την αποδοχή της σύγχρονης επιστήµης, καθώς ορθώς επιβεβαιωµένα επιστηµονικά δεδοµένα αµφισβητούνται από ανθρώπους που προτιµούν να πιστεύουν σε φήµες και εκστρατείες που βασίζονται στο συναίσθηµα».Ο ίδιος επικαλέστηκε αναφορές του πρόσφατου νικητή του βραβείου Νόµπελ «αποκτώντας την εµπιστοσύνη των καταναλωτών ανοίγει ο δρόµος για τις επιστηµονικές ανακαλύψεις που απαιτούνται για την εξασφάλιση υγιεινής τροφής ενός συνεχώς αυξανόµενου πληθυσµού»

«Όλοι όσοι εργάζονται στη βιοµηχανία αγροχηµικών οφείλουν ν’ ακούσουν τις ανησυχίες των καταναλωτών και να απαντήσουν µε σαφή και διαφανή τρόπο στις ερωτήσεις σχετικά µε τις γεωργικές καινοτοµίες», τόνισε από την πλευρά του ο Άντριαν Πέρσι. Στην κατεύθυνση αυτή η εταιρεία έχει αναπτύξει πλήθος εργαλείων.  Το πρόγραµµα AgVocacy παρέχει, για παράδειγµα, µια ολοκληρωµένη κατάρτιση στους ενδιαφερόµενους της βιοµηχανίας για να τους βοηθήσει να µοιραστούν και να εξηγήσουν το έργο τους στους καταναλωτές, ενώ αγροτικά εκπαιδευτικά προγράµµατα όπως το BayLabs, η διεθνής σύσκεψη Ag-Summit για τη νεολαία και η δηµιουργία του Science Make Sense βοηθούν στην εισαγωγή της επόµενης γενιάς στην επιστήµη. Επιπλέον, το πρόγραµµα Bayer Bee Care καθώς και η πρωτοβουλία Bayer ForwardFarming αποτελούν σηµαντικές πλατφόρµες διαλόγου

Οι αυξηµένες απαιτήσεις της κοινωνίας για διαφάνεια και βιωσιµότητα καθιστούν αναγκαία τη στροφή σε λύσεις ψηφιακής γεωργίας. «Θα επενδύσουµε 200 εκατ. στο κοµµάτι της ψηφιακής γεωργίας το διάστηµα 2015-2020», ανέφερε ο κ.Κόντον. Σήµερα τα νέα εργαλεία βοηθούν τους παραγωγούς να βελτιστοποιούν τις εισροές, µε αντίστοιχες βελτιώσεις στις αποδόσεις και την ποιότητα

Επί του παρόντος, η Bayer παρέχει ψηφιακές λύσεις σε περισσότερες από 30 χώρες και αποσκοπεί στην ταχεία περαιτέρω επέκτασή τους
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία