BACK TO
TOP
Διαρθρωτικά Μέτρα

Καμπάνιες προώθησης με 90% επιδότηση

Κράτη µέλη που βρίσκονται στο µηχανισµό στήριξης, όπως η Ελλάδα, θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν έως και 90% χρηµατοδότηση για προώθηση αγροτικών προϊόντων εντός και εκτός Ε.Ε. Η εν λόγω απόφαση ελήφθη κατά τη διάρκεια του Συµβουλίου Γεωργίας της ∆ευτέρας, όπου οι περισσότερες χώρες στήριξαν τη συµβιβαστική πρόταση της ελληνικής προεδρίας.

Καμπάνιες προώθησης με 90% επιδότηση

2
0
Αρχικά η Κοµισιόν είχε προτείνει τα ποσοστά κοινοτικής χρηµατοδότησης να ανέρχονται στο 50-60%, πρόταση που απέρριψαν οι ευρωβουλευτές. Σηµαντικό είναι και το γεγονός ότι καταργείται η εθνική χρηµατοδότηση, άρα τα προγράµµατα θα γίνουν πιο ευέλικτα αφού απαγκιστρώνονται από την κρατική γραφειοκρατία

Επιπλέον, κατατέθηκε πρόταση από την Κοµσιόν για περικοπή των άµεσων ενισχύσεων του 2014 κατά 1,3%, προκειµένου τα χρήµατα που θα εξοικονοµηθούν να χρησιµοποιηθούν για τη σύσταση του ταµείου κρίσεων για το 2015. Από την περικοπή εξαιρούνται οι αγρότες που λαµβάνουν άµεσες ενισχύσεις µέχρι 2.000 ευρώ

Η Κοµισιόν αλλά και η πλειοψηφία των κρατών µελών απέρριψαν το αίτηµα ορισµένων για µερική άρση των ποσοστώσεων στο γάλα πριν από την πλήρη λήξη των ποσοστώσεων τον Απρίλιο του 2015. Τους υπουργούς απασχόλησαν επίσης τα προβλήµατα που προκαλούν οι εισαγωγές ρυζιού στην ΕΕ από τρίτες χώρες, θέµα για το οποίο ο Τσιόλος δεσµεύτηκε ότι θα παρακολουθήσει στενά

Τρία σενάρια για το κρέαςΠολλές αντιπροσωπίες τάσσονται υπέρ της υποχρεωτικής σήµανσης, άλλες θέλουν µια ένδειξη της συγκεκριµένης χώρας προέλευσης, ενώ κάποιες άλλες µια γενική ένδειξη. Επίσης, κάποιες άλλες επιθυµούν τη σήµανσης προέλευσης σε εθελοντική βάση
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία