Δεν είναι σπάνια τα ατυχήματα στο πεδίο, που προκαλούν μάλιστα και πυρκαγιά. Τέτοια δυσάρεστα συμβάντα είναι δύσκολο να καταπολεμηθούν μόνο με ανθρώπινη παρέμβαση, αφού η φωτιά εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς. Για να αποφευχθούν τέτοια περιστατικά, η Valtra ανέπτυξε ένα κεντρικό σύστημα πυρόσβεσης, το οποίο τοποθετείται σε παλιά και νέα μοντέλα και μπορεί να ενεργοποιηθεί από τον χειριστή ανά πάσα στιγμή, μέσα από την καμπίνα. Αρχικά, ένας πυροσβεστήρας είναι τοποθετημένος στην αριστερή κολόνα Α.
Αυτός ο πυροσβεστήρας συνδέεται με μια ενδιάμεση δεξαμενή, που είναι τοποθετημένη πάνω από τον πίσω σύνδεσμο. Μέσω αυτής της ενδιάμεσης δεξαμενής, εκτελείται η τροφοδοσία, μέσω μεγάλου αριθμού εύκαμπτων σωλήνων στον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, τα υδραυλικά εξαρτήματα, τα ηλεκτρονικά και την εγκατάστασγ μετεπεξεργασίας καυσαερίων, μεταξύ άλλων. Επιπλέον, ένα μικρό κουτί ελέγχου τοποθετείται στην καμπίνα.Σε περίπτωση πυρκαγιάς, ο χειριστής πρέπει να ρυθμίσει μέσω κουμπιών τη λειτουργία του συστήματος. Στη συνέχεια, το πυροσβεστικό μέσο ψεκάζεται στα εξαρτήματα μέσω ακροφυσίων.
Σύμφωνα με τη Valtra, είναι δυνατός ο χειρισμός του συστήματος και από το εξωτερικό του τρακτέρ. Για να γίνει αυτό, πρέπει πρώτα να απελευθερωθεί μια κλειδαριά στον πυροσβεστήρα. Μετά ο χειριστής πατάει το κόκκινο κουμπί και ο πυροσβεστήρας αδειάζει. Το σύστημα κρίνεται σχεδόν αναγκαίο και συμβαδίζει με τους νέους κανονισμούς ασφαλείας, ως χαρακτηριστικό που θα μπορούσε να ενσωματωθεί με ευρεία χρήση.