BACK TO
TOP
Εργασιακά

Δυο γραμματείς με διαγωνισμό αναζητά η Βάθη

Η υποβολή των αιτήσεων ξεκινά στις 15 Ιανουαρίου και τελειώνει στις 30 του ίδιου μήνα.

1
0

Δύο θέσεις γραμματέων με τέσσερα χρόνια θητεία, βάσει των νέων οργανογραμμάτων των υπουργείων προκήρυξε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται από τις 15 έως τις 30 Ιανουαρίου.

Βρείτε εδώ τις σχετικές αποφάσεις

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για διοικητικό γραμματέα στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης.pdf

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τομεακό γραμματέα στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης.pdf

Οι αρμοδιότητες για την κάθε θέση είναι οι εξής:

Διοικητικός Γραμματέας

Επικεφαλής της διοικητικής ιεραρχίας των υπηρεσιών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων - Υλοποίηση της πολιτικής του Υπουργείου, όπως αυτή προσδιορίζεται από την Κυβέρνηση και τα όργανά της.

Κύριες αρμοδιότητες, σύμφωνα με το άρθρο 3 του Π.Δ. 81/2017:

1. Η επικουρία του Υπουργού, Αναπληρωτή Υπουργού και Υφυπουργού στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους, κατά τη διαδικασία σχεδιασμού των δημόσιων πολιτικών του Υπουργείου και προσδιορισμού των στρατηγικών του στόχων.

2. Ο συντονισμός των οργανικών μονάδων του Υπουργείου, προς την κατεύθυνση εξυπηρέτησης των στρατηγικών στόχων του Υπουργείου και υλοποίησης των πολιτικών του.

3. Η διασφάλιση συντονισμού των υπηρεσιών του Υπουργείου κατά τη διαχείριση κρίσεων.

4. Η εκτέλεση και εφαρμογή των δημοσίων πολιτικών του Υπουργείου, όπως αυτές καθορίζονται από την Κυβέρνηση και τα όργανά της.

5. Η καθοδήγηση των προϊσταμένων των υπηρεσιών του Υπουργείου κατά τη διαδικασία περαιτέρω εξειδίκευσης των στρατηγικών στόχων που έχουν τεθεί από τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κατά το μέρος της αρμοδιότητάς του και η παρακολούθηση της υλοποίησης αυτών.

6. Η παρακολούθηση εκτέλεσης του προϋπολογισμού και επίτευξης των δημοσιονομικών στόχων.

7. Η ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Υπουργείου.

8. Η προσυπογραφή των εγγράφων που υπογράφονται από τον Υπουργό, τον Αναπληρωτή Υπουργό και τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κατά το μέρος της αρμοδιότητάς τους, εφόσον προέρχονται από τις υπαγόμενες σε αυτόν υπηρεσίες.

9. Η κατάρτιση ετήσιας έκθεσης, για την πορεία υλοποίησης των πολιτικών και στρατηγικών στόχων των υπηρεσιών του Υπουργείου.

10. Η αξιολόγηση του προσωπικού των υπηρεσιών του Υπουργείου, σύμφωνα με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.

11. Οι αρμοδιότητες που μεταβιβάζονται σε αυτόν, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 54 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2006), μεταξύ των οποίων μπορεί να συμπεριλαμβάνονται:

- Η έκδοση εγκυκλίων προς τις αρμόδιες υπηρεσίες για τα θέματα αρμοδιότητάς του.

- Η πολιτική διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού των υπηρεσιών του Υπουργείου.

- Η εκπροσώπηση των υπηρεσιών του Υπουργείου.

12. Κάθε άλλη εκ του νόμου απονεμόμενη στους Διοικητικούς Γραμματείς αρμοδιότητα.

Β. Πρόσθετα καθήκοντα

• Ο συντονισμός υλοποίησης του στρατηγικού σχεδιασμού για την αγροτική ανάπτυξη της χώρας.

• Η αξιοποίηση της εθνικής, ευρωπαϊκής και διεθνούς εμπειρίας και τεχνογνωσίας για την εφαρμογή βελτιωμένων μεθόδων και βέλτιστων πρακτικών στην ανάπτυξη των κλάδων του πρωτογενή τομέα.

• Η εισήγηση καινοτόμων μέτρων, μεθόδων, δράσεων και εργαλείων αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους αγρότες και εν γένει τους εμπλεκομένους στον πρωτογενή τομέα πολίτες και επιχειρήσεις.

Τομεακός Γραμματέας

Επικεφαλής της διοικητικής ιεραρχίας των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων - Υλοποίηση της πολιτικής του Υπουργείου, όπως αυτή προσδιορίζεται από την Κυβέρνηση και τα όργανά της.

Κύριες αρμοδιότητες, σύμφωνα με το άρθρο 5 του Π.Δ. 81/2017:

1. Η επικουρία του Υπουργού, κατά τη διαδικασία σχεδιασμού των δημόσιων πολιτικών της Γενικής Γραμματείας Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων και του προσδιορισμού των στρατηγικών της στόχων.

2. Ο συντονισμός των οργανικών μονάδων της Γενικής Γραμματείας Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων προς την κατεύθυνση εξυπηρέτησης των στρατηγικών της στόχων και υλοποίησης των σχεδιαζόμενων πολιτικών.

3. Η διασφάλιση συντονισμού των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων κατά τη διαχείριση κρίσεων.

4. Η εκτέλεση και εφαρμογή των πολιτικών της Γενικής Γραμματείας Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων, όπως αυτές καθορίζονται από την Κυβέρνηση και τα όργανά της.

5. Η καθοδήγηση των προϊσταμένων των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων κατά τη διαδικασία περαιτέρω εξειδίκευσης των στρατηγικών στόχων που έχουν τεθεί από τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και η παρακολούθηση υλοποίησης αυτών.

6. Η παρακολούθηση εκτέλεσης του προϋπολογισμού και επίτευξης των δημοσιονομικών στόχων.

7. Η ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων.

8. Η προσυπογραφή όλων των εγγράφων που υπογράφονται από τον Υπουργό, τον Αναπληρωτή Υπουργό και τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κατά το μέρος της αρμοδιότητάς τους, εφόσον προέρχονται από τις υπαγόμενες σε αυτόν υπηρεσίες.

9. Η κατάρτιση ετήσιας έκθεσης, κατά το μέρος της αρμοδιότητάς του, για την πορεία υλοποίησης των πολιτικών και στρατηγικών στόχων της Γενικής Γραμματείας Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων.

10. Η αξιολόγηση του προσωπικού της Γενικής Γραμματείας Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων, σύμφωνα με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.

11. Οι αρμοδιότητες που μεταβιβάζονται σε αυτόν, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 54 Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005), μεταξύ των οποίων μπορεί να περιλαμβάνονται:

- Η έκδοση εγκυκλίων προς τις αρμόδιες υπηρεσίες για θέματα αρμοδιότητας.

- Η εκπροσώπηση των υπηρεσιών του Υπουργείου, των οποίων προΐσταται, σε εθνικό, ενωσιακό και διεθνές επίπεδο.

12. Κάθε άλλη εκ του νόμου απονεμόμενη στους Τομεακούς Γραμματείς αρμοδιότητα.

Β. Πρόσθετα καθήκοντα

  • Η θεσμική προώθηση εθνικών θέσεων, στη βάση του στρατηγικού σχεδιασμού, στη διαβούλευση εντός των Οργάνων της ΕΕ και η δημιουργική και αποτελεσματική προσαρμογή των κατευθύνσεων της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΚΑΠ) και Κοινής Αλιευτικής Πολιτικής (ΚΑλΠ) στο Εθνικό Δίκαιο.
  • Η αξιοποίηση της ευρωπαϊκής και διεθνούς εμπειρίας και τεχνογνωσίας για την εφαρμογή βελτιωμένων μεθόδων και βέλτιστων πρακτικών στην εφαρμογή της ΚΑΠ και ΚΑλΠ και στην ανάπτυξη του αγροτικού τομέα, στα πλαίσια της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας.
  • Η εισήγηση καινοτόμων μέτρων, μεθόδων, δράσεων και εργαλείων για τη διευκόλυνση πρόσβασης αγροτών, πολιτών και επιχειρήσεων στα ωφελήματα της ΚΑΠ, ΚΑλΠ και των εθνικών πολιτικών.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία