BACK TO
TOP
Οργανωτικά

Πουλάμε σαν commodities τα gourmet μας προϊόντα, λέει Πρόδρομος Καλαϊτζής

Το τρίπτυχο της επιτυχίας για την αγροτική ανάπτυξη της χώρας είναι το επιχειρηματικό σχέδιο, η ποιότητα και η εξωστρέφεια, τόνισε μεταξύ άλλων ο Παναγιώτης Καλαϊτζής στην ομιλία του κατά τη διάρκεια της διημερίδας για την νέα ΚΑΠ που διοργάνωση η ΠΑΣΕΓΕΣ στην Τεχνόπολη στο Γκάζι.

Πουλάμε σαν commodities τα gourmet μας προϊόντα, λέει Πρόδρομος Καλαϊτζής

1
0

Ο Σύμβουλος Πολιτικής των αγροτοσυνεταιριστικών οργανώσεων COPA-COGECA θέλωντας να θίξει το ζήτημα της χαμηλής υπεραξίας των ελληνικών αγροτικών προϊόντων που θα πρέπει να ξεπεραστεί, υπογράμμισε ότι από τα προϊόντα αυτά και τους παραγωγούς τους λείπει το σχέδιο μάρκετινγκ και η σωστή ανίχνευση της αγοράς- στόχου.

«Κανένας στην Ευρώπη, εκτός από τους μεσογειακούς λαούς, δεν ξέρει πώς να καταναλώσει το ελαιόλαδο, ενώ υπάρχει μεγάλο καταναλωτικό ενδιαφέρον και κάποιος πρέπει να το εκμεταλλευτεί αυτό», είπε επίσης χαρακτηριστικά ο ίδιος. Επιπλέον, όπως σημείωσε «Παινευόμαστε πως έχουμε πολλά ΠΟΠ/ΠΓΕ προϊόντα. Το ζήτημα είναι πώς αυτά μεταφράζονται σε προστιθέμενη αξία ή πόσα από αυτά συνοδεύονται από την απαραίτητη οικονομία κλίμακας για να διοχετευτούν στις μεγάλες διεθνείς αγορές».

Χωρίς ελαιόλαδο σε σπρέι δεν μπαίνεις στα αμερικάνικα σουπερ-μάρκετς

Σαν παράδειγμα για την ελλιπή ανίχνευση της αγοράς εκ μέρους των παραγωγών, ο Πρόδρομος Καλϊτζής ανέφερε το τυποποιημένο ελαιόλαδο. «Πόσοι από τους παραγωγούς που θέλουν να εξάγουν στην Αμερική γνωρίζουν ότι για να μπει στα σούπερ-μάρκετς τα ελαιόλαδα, πρέπει να κυκλοφορούν και στη μορφή σπρέι;». Όπως απάντησε ο ίδιος, «αμέσως αμέσως, μόνο από αυτό το λόγο, μπορεί ένα εξαγωγικό εγχείρημα να αποτύχει». Γι' αυτό, όπως τόνισε, είναι σημαντικό να γίνεται σωστός σχεδιασμός μαρκετινγκ για την διείσδυση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές.

Απάντηση στα προβλήματα της εξαγωγική προσπάθειας αλλά και εν γένει της ανάπτυξης των ελληνικών αγροτικών προϊόντων είναι η συλλογική δράση, όπως τελικά κατέληξε ο κ. Καλαϊτζής.

«Οι Ομάδες Παραγωγών καταφέρνουν να έχουν και τον απαραίτητο όγκο παραγωγής για την ικανοποίηση της αγοράς αλλά έχουν και την σημαντική δυνατότητα του επιμερισμού του κόστους και συνολικά των εισροών της επιχείρησής τους και σε αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει αν κινηθούν οι Έλληνες παργαωγοί εάν θέλουν να γίνουν ανταγωνιστικοί», συμπλήρωσε τέλος ο ίδιος.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία