BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Άλλαξε η κρίση τις συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών

Νέες συνήθειες λόγω κρίσης έχει αποκτήσει ο Έλληνας καταναλωτής όσον αφορά τα τρόφιμα και συγκεκριμένα έχει γίνει πιο ενεργός, έξυπνος και δραστικός στις αγορές του.

Ακριβότερο το καλάθι της νοικοκυράς στην Ελλάδα

1
0
Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ενώ το 2012/2013 το κύριο ενδιαφέρον του Έλληνα καταναλωτή ήταν η μείωση της σπατάλης και των αγορών, το 2013/2014 έχοντας κάνει αυτές τις μειώσεις, προσπαθεί με έξυπνες λύσεις να εξοικονομήσει χρήματα

Πιο αναλυτικά, το 86% των καταναλωτών αγοράζει περισσότερα προϊόντα σε προσφορές, το 82% συγκρίνει περισσότερο τις τιμές ανάμεσα σε διαφορετικά προϊόντα, το 77% έχει μειώσει το φαγητό «απ’ έξω», το 76% αγοράζει γενικά πιο φθηνά προϊόντα, το 76% αγοράζει μεγαλύτερες ποσότητες (οικονομικές συσκευασίες) για να πετύχει καλύτερη τιμή, ενώ 3 στους 4 καταναλωτές προβαίνουν σε μείωση των προϊόντων που αγοράζουν και χρησιμοποιούν πιο συχνά έτοιμη λίστα για τα ψώνια σε σχέση με πιο παλιά.

Παράλληλα, το 67% επιλέγει περισσότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, το 62% επισκέπτεται περισσότερα καταστήματα για σύγκριση και αγορές ενώ, τέλος, οι καταναλωτές προσπαθούν να κάνουν περισσότερες και πιο σύντομες - γρήγορες επισκέψεις στο κατάστημα

Η έρευνα καταγράφει τις 10 βασικές αγοραστικές συνήθειες στο λιανεμπόριο τροφίμων του Έλληνα καταναλωτή που άλλαξαν λόγω κρίσης

ΠΗΓΗ: businessnews.gr
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία