BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Λίγο κρέας πολλά όσπρια έφερε η κρίση

«Πρωταθλήτρια» στην πτώση της κατανάλωσης φρέσκου κρέατος αναδείχθηκε η Ελλάδα το 2014, καθώς, σύμφωνα με την Euromonitor, οι συνολικές ποσότητες που διακινήθηκαν ήταν μειωμένες 2,1% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

Λίγο κρέας  πολλά όσπρια έφερε η κρίση

0
0
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μείωση σε παγκόσμιο επίπεδο, εξέλιξη την οποία η εταιρεία στατιστικών ερευνών που εδρεύει στις Βρυξέλλες αποδίδει στην οικονομική κρίση και τη συνακόλουθη μείωση των εισοδημάτων αλλά και στην άνοδο των τιμών. «H κατανάλωση κρέατος συνδέεται στενά με το διαθέσιμο εισόδημα», σχολίασε η Αναστάζια Άλεβα, επικεφαλής του τμήματος Ερευνών για τα φρέσκα τρόφιμα της Euromonitor, χωρίς πάντως να δίνει στοιχεία για τις τιμές.  Σύμφωνα πάντα με την έρευνα, οι Έλληνες στράφηκαν στους ξηρούς καρπούς οι ποσότητες των οποίων αυξήθηκαν κατά 1,4% και σε άλλες φθηνότερες πρωτεϊνούχες τροφές όπως τα όσπρια η κατανάλωση των οποίων αυξήθηκε κατά 1,5%

Σε παγκόσμιο επίπεδο, πάντως, η κατανάλωση κρέατος αυξήθηκε 3% φτάνοντας τους 225 εκατ. τόνους με ώθηση από τις αναδυόμενες αγορές. Για παράδειγμα, στην Ινδία το μέσο εισόδημα έχει διπλασιαστεί από το 2009 έως σήμερα συμπαρασύροντας και την κατανάλωση κρέατος που αυξήθηκε κατά 50%. Μόνο το 2014 οι ποσότητες κρέατος που πουλήθηκαν αυξήθηκαν 10,3%, το υψηλότερο ποσοστό παγκοσμίως και αυτό παρά το ότι το 1/3 των κατοίκων είναι χορτοφάγοι.

Για τους ίδιους λόγους στην Κίνα η κατανάλωση ενισχύθηκε πέρυσι κατά 3%, με τη ζήτηση για βοδινό να «τρέχει» με 5% ξεπερνώντας το χοιρινό που αυξήθηκε 3%. Σημειωτέον ότι η ισχυρή ζήτηση από την Ασία μεταφράζεται σε αύξηση των εισαγωγών κρέατος. Τα πουλερικά συνεχίζουν να κερδίζουν σταθερά έδαφος σημειώνοντας αύξηση 4% στους 85 εκατ. τόνους. Το ίδιο ισχύει και για τα ψάρια που κατέγραψαν αύξηση 4,8% το 2014. Τέλος, στους κερδισμένους της περυσινής χρονιάς ανήκουν και τα αυγά οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν 3% σε όγκο καθώς ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών της τα προτιμούν έναντι του κρέατος.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία