BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Ιδιαίτερη θέση στη βελγική αγορά μπορούν να έχουν τα ελληνικά ιχθυηρά

Ελαφρές αυξητικές τάσεις εμφανίζουν οι ελληνικές εξαγωγές ιχθυηρών στο Βέλγιο, όπως καταγράφονται στα βελγικά στατιστικά στοιχεία.

Ιδιαίτερη θέση στη βελγική αγορά μπορούν να έχουν τα ελληνικά ιχθυηρά

0
0

Ωστόσο, βρίσκονται σε σχετικά χαμηλά επίπεδα (λίγο άνω του 1 εκατ. ευρώ κατά την τελευταία πενταετία), σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Βρυξελλών.

Βέβαια, τα ελληνικά ιχθυηρά, και προ πάντων τα νωπά προϊόντα της ελληνικής ιχθυοκαλλιέργειας, που αποτελούν κορυφαία κατηγορία μεταξύ των ελληνικών εξαγωγών, μπορούν να έχουν ιδιαίτερη θέση και στη βελγική αγορά, δεδομένου ότι το βελγικό καταναλωτικό κοινό διαθέτει τόσο υψηλό επίπεδο Awareness σχετικά με την υγιεινή διατροφή όσο και μεσαίο προς υψηλό εισοδηματικό επίπεδο και διαθέσιμο εισόδημα προς αγορά προϊόντων υγιεινής διατροφής, όπως είναι τα νωπά ψάρια. Επίσης, εξαιτίας του μεγάλου τουριστικού ρεύματος από το Βέλγιο προς την χώρα μας, ο μέσος Βέλγος έχει ξεκάθαρη και καλή εικόνα για την ελληνική κουζίνα, τους μεζέδες, και ιδιαίτερα τα ψάρια και τα θαλασσινά που απολαμβάνει κατά κανόνα στην περίοδο των διακοπών του στην Ελλάδα.

Αναλυτικά, σύμφωνα με την έκθεση, οι εξαγωγές ιχθυηρών της Ελλάδα άρχισαν να ανακάμπτουν από το 2010, μετά την πτωτική πορεία που είχαν διαγράψει το 2007-2010.

Αξίζει να αναφερθεί ότι τα προσωρινά στοιχεία της βελγικής στατιστικής υπηρεσίας για το 2014 αναφέρουν βελγικές εισαγωγές ιχθυηρών από την Ελλάδα στα 1,49 εκατ. ευρώ, που σημαίνει αύξηση της αξίας τους κατά 7,72% έναντι του 2013, και επάνοδό τους πάνω από τα επίπεδα του 2007.

Τέλος, η έκθεση καταλήγει στις εξής προτάσεις: 1) Συστηματική συμμετοχή Ελλήνων παραγωγών-εξαγωγέων προϊόντων ιχθυοκαλλιεργειών σε επιχειρηματικές αποστολές που πραγματοποιούνται στο Βέλγιο, 2) Επαναλαμβανόμενες δράσεις τόνωσης της εικόνας των ελληνικών ιχθυηρών με υπαίθρια διαφήμιση, δημοσιεύσεις σε περιοδικά, αφίσες και promotion επιλεγμένων ελληνικών προϊόντων ιχθυοκαλλιέργειας σε μεγάλα σούπερ-μάρκετ, 3) Προβολή και ειδικές προσφορές –με τη στήριξη των Ελλήνων εξαγωγέων προϊόντων ιχθυοκαλλιέργειας-για τόνωση της κατανάλωσης ελληνικών ιχθυηρών στα ελληνικά –και μη-εστιατόρια. 4) Συστηματική διοργάνωση working lunch με προσκεκλημένους Βέλγους αγοραστές ιχθυηρών στο περιθώριο της ετήσιας ομαδικής ελληνικής συμμετοχής στην παγκοσμίου εμβέλειας διεθνή κλαδική έκθεση SEAFOOD EXPO GLOBAL.

 

Δείτε εδώ όλη την έκθεση

 

 

 

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία