BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Διαφοροποίηση και παρουσία θέλει το ελληνικό κρασί για την ιαπωνική αγορά

Ομάδα υποστήριξης παραγωγής και συνδέσμων, παρουσία στις κορυφαίες ιαπωνικές εκθέσεις οίνου, διαμόρφωση ανταγωνιστικών τιμών, εισαγωγή οίνων σε αλυσίδες ιαπωνικών σούπερ μάρκετ, διαφοροποίηση του προϊόντος και δημιουργία ευρέως δικτύου επαφών προτείνει στους Έλληνες αμπελουργούς έκθεση με θέμα την περιγραφή της αγοράς οίνου στην Ιαπωνία και τις προϋποθέσεις εξαγωγής των ελληνικών οίνων στην εν λόγω αγορά του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στην Ιαπωνία.

Τέλος στο αντιντάμπιγνκ με σινοευρωπαϊκό ντηλ για το κρασί

0
0

Σύμφωνα με την έκθεση του ΟΕΥ, οι ελληνικές εξαγωγικές εταιρείες αναμένεται να αντιμετωπίσουν διαφορά εμπόδια, όπως η έλλειψη brand name, η κυριαρχία των δυτικοευρωπαϊκών οίνων, η ελιτιστική προσέγγιση και οι υψηλοί δασμοί.

Σημειώνεται ότι η Ιαπωνία είναι ο πέμπτος σημαντικότερος εισαγωγέας οίνου στον κόσμο και η δεύτερη μεγαλύτερη χώρα σε εισαγωγή οίνου στην ασιατική αγορά, μετά την Κίνα.

Όπως αναφέρεται στην έκθεση, η Ελλάδα βρίσκεται στην 22η θέση εξαγωγής οίνου στην Ιαπωνία, με  τις ελληνικές εξαγωγές το 2014 να παρουσιάζονται αυξημένες κατά 35% σε σχέση με το 2013.

Διαβάστε εδώ ολόκληρη τη σχετική Στοιχεία ΟΕΥ για την ιαπωνική αγορά οίνου.pdf

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία