Σύμφωνα με την έκθεση του ΟΕΥ, οι ελληνικές εξαγωγικές εταιρείες αναμένεται να αντιμετωπίσουν διαφορά εμπόδια, όπως η έλλειψη brand name, η κυριαρχία των δυτικοευρωπαϊκών οίνων, η ελιτιστική προσέγγιση και οι υψηλοί δασμοί.
Σημειώνεται ότι η Ιαπωνία είναι ο πέμπτος σημαντικότερος εισαγωγέας οίνου στον κόσμο και η δεύτερη μεγαλύτερη χώρα σε εισαγωγή οίνου στην ασιατική αγορά, μετά την Κίνα.
Όπως αναφέρεται στην έκθεση, η Ελλάδα βρίσκεται στην 22η θέση εξαγωγής οίνου στην Ιαπωνία, με τις ελληνικές εξαγωγές το 2014 να παρουσιάζονται αυξημένες κατά 35% σε σχέση με το 2013.
Διαβάστε εδώ ολόκληρη τη σχετική Στοιχεία ΟΕΥ για την ιαπωνική αγορά οίνου.pdf