BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Ελληνογερμανικό φόρουμ με πάνω από 250 Β2Β επαφές

Περισσότερες από 250 Β2Β συναντήσεις μεταξύ 48 ελληνικών επιχειρήσεων και 12 γερμανικών εταιρειών πραγματοποιήθηκαν, φέτος, στο πλαίσιο του 3ου Ελληνογερμανικού Φόρουμ Τροφίμων, το οποίο διοργάνωσε το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, αυτή τη φορά στην Κρήτη, σε συνεργασία με την εταιρία – μέλος του, BASF Ελλάς ΑΒΕΕ, την Πρεσβεία της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ηρακλείου, υπό την αιγίδα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και με την υποστήριξη του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης.

Ελληνογερμανικό φόρουμ με πάνω από 250 Β2Β επαφές

1
0

Μετά την Πελοπόννησο και την Πιερία, το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο βρέθηκε στο Επιμελητήριο Ηρακλείου Κρήτης, όπου, προ ημερών, ολοκλήρωσε με επιτυχία τις εργασίες του ένα διήμερο φόρουμ, με τη συμμετοχή εκπροσώπων ελληνικών και γερμανικών φορέων, στο επίκεντρο του οποίου βρέθηκε ο αγροδιατροφικός τομέας, με την προοπτική στήριξης ομάδας τοπικών ελληνικών εταιρειών με ενδιαφέρον να εξάγουν τα προϊόντα τους στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, τη Γερμανία.

Στο πλαίσιο των Β2Β επαφών έμφαση δόθηκε σε προϊόντα όπως ελαιόλαδο, ελιές, κρασί, βότανα, γαλακτοκομικά, αρτοπαρασκευάσματα, αλλά και φυτικά καλλυντικά με βάση το ελαιόλαδο, με τις γερμανικές εταιρείες να διαπραγματεύονται την εισαγωγή κρητικών προϊόντων στη Γερμανία, αλλά και τους ίδιους τους Γερμανούς, πέρα από τις επαφές που είχαν στο πλαίσιο του φόρουμ, να επισκέπτονται ορισμένες από τις εγκαταστάσεις τοπικών επιχειρήσεων.

«Αυτό είναι το πρώτο βήμα το οποίο στηρίζουμε ως Επιμελητήριο. Χαράσσουμε το μονοπάτι της εξωστρέφειας, με την προοπτική η ενδιαφέρουσα αυτή πρωτοβουλία, την οποία αγκαλιάζουν οι τοπικές ελληνικές επιχειρήσεις κερδίζοντας την προσοχή γερμανικών εισαγωγικών και εμπορικών εταιρειών, να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια», αναφέρει ο Πρόεδρος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Μιχάλης Μαΐλλης, ενώ από την πλευρά του ο Γενικός Διευθυντής, Δρ. Αθανάσιος Κελέμης, προσθέτει πως «το σημαντικό ήταν ότι μέσω του φόρουμ στην Κρήτη, ανοίξαμε ένα πρώτο πεδίο ανάπτυξης ελληνογερμανικών συνεργειών στην αγορά τροφίμων και ποτών, που με τη στήριξη και των τοπικών αρχών θα μπορούσε στο μέλλον να λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις».

Σημειώνεται ότι χορηγοί του 3ου Ελληνογερμανικού Φόρουμ Τροφίμων ήταν οι DEKRA Akademie EPE, Εθνική Τράπεζα, Haifa, JUNGHEINRICH HELLAS, Τράπεζα της Ελλάδος και WIN Σύμβουλοι Ανάπτυξης, χορηγοί προϊόντων οι εταιρείες COCO-MAT και Lidl Ελλάς και χορηγοί επικοινωνίας οι Agrenda, Αγροτύπος, Αγροτική Έκφραση, Όμιλος Economia, Griechenland Zeitung και ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.



Οι θησαυροί της ελληνικής γης μπορούν να βρουν τη θέση που τους αξίζει
Χειροπιαστά αποτελέσµατα ενδεικτικά της νέας επιχειρηµατικότητας που µπορεί να στηρίξει ο πρωτογενής τοµέας και ιδιαίτερα ο κλάδος της αγροδιατροφής, έδωσε το 3ο Ελληνογερµανικό Φόρουµ Τροφίµων, που οργάνωσε στο Ηράκλειο της Κρήτης το Ελληνογερµανικό Εµπορικό και Βιοµηχανικό Επιµελητήριο σε συνεργασία µε την BASF Ελλάς ΑΒΕΕ, την Πρεσβεία της Οµοσπονδιακής ∆ηµοκρατίας της Γερµανίας και το Επιµελητήριο Ηρακλείου, σύμφωνα με δημοσίευμα της Agrenda



Το παρών στη συνάντηση, της οποίας χορηγός επικοινωνίας ήταν η Agrenda, έδωσε ο υπουργός Οικονοµίας, Γιώργος Σταθάκης, που υποστήριξε ότι η επερχόµενη ανάπτυξη οφείλει να είναι εξωστρεφής, να βασίζεται στην αύξηση του µεριδίου των εξαγωγών επί του ΑΕΠ µε προοπτική να φτάσουν τα ποσοστά των άλλων µεσογειακών χωρών, όπως η Ιταλία και η Ισπανία. Παράλληλα αναφέρθηκε στην ύπαρξη χρηµατοδοτικών εργαλείων για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και την τόνωση των εξαγωγών, όπως π.χ. ο νέος Αναπτυξιακός, που πρόκειται να ψηφισθεί την επόµενη εβδοµάδα, το ΕΣΠΑ και οι ευρωπαϊκές αναπτυξιακές τράπεζες που πλέον δραστηριοποιούνται και στην Ελλάδα.

Για την ανάγκη ουσιαστικής στήριξης της συλλογικής προσπάθειας στον αγροτικό τοµέα µίλησε ο ∆ιευθύνων Σύµβουλος της BASF Ελλάς ΑΒΕΕ, Βασίλης Γούναρης, τονίζοντας η εξωστρέφεια και η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής γεωργίας χρειάζονται ισχυρά σχήµατα οµάδων παραγωγών και συνεταιρισµών αλλά και τον συνδυασµό της βιώσιµης αγροτικής παραγωγής µε τον τουρισµό, όπου οι διατροφικοί θησαυροί της ελληνικής γης µπορούν να βρουν τη θέση που τους αξίζει στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 




BSB συναντήσεις µε 12 εταιρείες Η ελληνική γεωργία αντιµετωπίζει πολυάριθµες προκλήσεις, τόνισε ο κ. Γούναρης: «Εµείς, στη BASF, πιστεύουµε ότι η γεωργία είναι η σπουδαιότερη δουλειά στον κόσµο. Η γεωργία δεν είναι µόνο η καλλιέργεια της γης αλλά και η παροχή τροφής για όλους µας. Το µέλλον ανήκει στην ενίσχυση της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικότητας του αγροτοδιατροφικού προϊόντος».

Σηµειώνεται ότι η δεύτερη µέρα του φόρουµ περιλάµβανε Β2Β συναντήσεις µεταξύ ελληνικών και γερµανικών εταιριών του κλάδου τροφίµων µε τα πρώτα συµπεράσµατα να είναι πολύ ενθαρρυντικά για τη σύναψη εµπορικών συµφωνιών
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία