BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Προγράμματα προβολής θέλει το ελληνικό κρασί στη Σουηδία

Στοχευμένα προγράμματα προβολής τα οποία συνδυάζονται με γευσιγνωσία, στα οποία θα δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στη γνωριμία των Σουηδών καταναλωτών με τις εξαιρετικές ποικιλίες των ελληνικών κρασιών είναι μια από τις προτάσεις της έρευνα αγοράς για τη σουηδική αγορά κρασιού, μπίρας, τις ελληνικές εξαγωγές και προοπτικές, που δημοσίευσε το Γραφείο ΟΕΥ Στοκχόλμης.

3
0

Επιπλέον, σύμφωνα με την έκθεση, υπογραμμίζεται ότι στα μάτια του τελικού καταναλωτή, έχει ιδιαίτερη σημασία η διαφοροποίηση ή η αντιστοίχηση των ελληνικών ποικιλιών κρασιού (π.χ. Αθήρι, Ασύρτικο, Κοτσιφάλι, Μαλαγουζιά, Μοσχοφίλερο, Ξινόμαυρο, Ρομπόλα, Σαββατιανό κλπ) με τα κυρίαρχα κρασιά/ποικιλίες του ανταγωνισμού (π.χ. Cabernet Sauvignon, Chardonnay, Merlot, Pinot Noir, Riesling, Sauvignon Blanc, Syrah κλπ).

Βρείτε εδώ ολόκληρη την έκθεση Η σουηδική αγορά κρασιού, μπύρας, οι ελληνικές εξαγωγές και προοπτικές.pdf

Σημειώνεται, ότι η Σουηδία μαζί με τη Φινλανδία και Νορβηγία, είναι οι μόνες τρεις χώρες στις οποίες ισχύει κρατικό μονοπώλιο στην αγορά οινοπνευματωδών ποτών, ενώ όπως αναφέρεται στην έρευνα αγοράς, η υψηλή περιβαλλοντική συνείδηση των Σουηδών καταναλωτών τους ωθεί σε κατανάλωση οίνου σε bag-in-box, καθώς επίσης ότι η πιστοποίηση δίκαιου εμπορίου (Fair Trade) αποτελεί ένα αυξανόμενο μερίδιο στην αγορά οίνου.

Όπως αναφέρεται στην έκθεση «Με δεδομένα τα ανωτέρω και λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη τόσο το υψηλό εισοδηματικό επίπεδο των σουηδών καταναλωτών, την καταγεγραμμένη προτίμησή τους σε ποιοτικά προϊόντα και στην υγιεινή διατροφή, την ιδιαίτερη σημασία που δίδεται στο σχήμα «πρώτα πληροφορούμαι, μετά δοκιμάζω, μετά συγκρίνω και μετά αγοράζω», τη μη εύκολη αποδοχή από τους σουηδούς αγοραστές/χονδρεμπόρους των B2B εκδηλώσεων - αγοραστές οι οποίοι δίνουν ιδιαίτερη σημασία, στη σταθερή και μακροχρόνια συνεργασία, αυστηρή τήρηση των προδιαγραφών, δυνατότητα τροφοδοσίας μεγάλων ποσοτήτων και σύντομο χρόνο παράδοσης-, τον αυξανόμενο αριθμό σουηδών τουριστών που επισκέπτονται την χώρα μας, όσο και την άριστη ποιότητα των ελληνικών αλκοολούχων ποτών, σημειώνονται οι παρακάτω δράσεις που εκτιμούμε ότι θα μπορούσαν να δώσουν σημαντική υποστήριξη στη προσπάθεια αύξησης των εξαγωγών στη Σουηδία και οι οποίες είναι :

1. Στοχευμένα προγράμματα προβολής τα οποία συνδυάζονται με γευσιγνωσία, στα οποία θα δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα στη γνωριμία των σουηδών καταναλωτών με τις εξαιρετικές ποικιλίες των ελληνικών κρασιών.

2. Υπογραμμίζεται επιπλέον ότι στα μάτια του τελικού καταναλωτή, έχει ιδιαίτερη σημασία η διαφοροποίηση ή η αντιστοίχηση των ελληνικών ποικιλιών κρασιού (π.χ. Αθήρι, Ασύρτικο, Κοτσιφάλι, Μαλαγουζιά, Μοσχοφίλερο, Ξινόμαυρο, Ρομπόλα, Σαββατιανό κλπ) με τα κυρίαρχα κρασιά/ποικιλίες του ανταγωνισμού (π.χ. Cabernet Sauvignon, Chardonnay, Merlot, Pinot Noir, Riesling, Sauvignon Blanc, Syrah κλπ).

3. Δημιουργία/προώθηση αλκοολούχων ποτών/μπίρας τα οποία εάν περιέχουν ποσοστό αλκοόλ λιγότερο του 3,5% μπορούν να πωληθούν εκτός μονοπωλίου.

4. Συμμετοχή σε επιλεγμένες Διεθνείς Εκθέσεις,

5. Πρόσκληση αγοραστών/διαμορφωτών κοινής γνώμης στην Ελλάδα, είτε στις παραγωγικές Περιφέρειες της χώρας μας, είτε σε Διεθνείς Εκθέσεις.

6. Δράσεις προβολής/γευσιγνωσίας στην Ελλάδα, απευθυνόμενες σε ξένους επισκέπτες/τουρίστες».

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία