Μια από τις τελευταίες του συλλήψεις, χρηστικά αντικείµενα της καθηµερινότητας, από πράσινες ελιές, «τα αντικείµενα ελιάς», όπως τα αποκαλεί ο ίδιος. Ο ίδιος φωτογράφος, το 2009 στόλισε µε τις φωτογραφίες του το βιβλίο Α Matter of Taste, που πραγµατεύεται το φαγητό ως µόδα.
Από τη δεκαετία του 1960 η εννοιολογική φωτογραφία, ως παρακλάδι του κινήµατος της εννοιολογικής τέχνης, εντοπίζεται κυρίως στη διαφήµιση. Έτσι και στην περίπτωση του Bonavia οποίος φωτογράφισε µεταξύ άλλων σαγιονάρες από πράσινες ελιές, µια ολοπράσινη τσάντα, ένα κράνος µηχανής, η δουλειά έγινε κατά παραγγελία της Saatchi & Saatchi. Η πολυεθνική της διαφήµισης ανέθεσε στον Ιταλό την φωτογράφηση για λογαριασµό της ιστορικής τράπεζας του Μιλάνο BPM.