BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Την πρώτη στον κόσμο θεριζοαλωνιστική με φυσικό αερίο παρουσίασε η Gomselmash

Σύμφωνα με την λευκορωσική κατασκευάστρια Gomselmash, η Palesse GS 4118 K είναι η πρώτη θεριζοαλωνιστική στον κόσμο που τηρεί τα αυστηρά πρότυπα ρύπων Stage V χωρίς την ανάγκη πρόσθετου υγρού καυσίμου AdBlue ή ειδικών φίλτρων μετεπεξεργασίας των καυσαερίων.

03-agritechnica_2019_2

Βασίλης Σοφός

12
0

Με καταγωγή από την Λευκορωσία και 12 λίτρων κινητήρα φυσικού αερίου Cummins 350 ίππων, η Gomselmash Palesse GS 4118 K μπαίνει τελικά στη παραγωγή ύστερα από δύο χρόνια «στην ανάπτυξη». Η εταιρεία βρέθηκε στην έκθεση Agritechnica, παρουσιάζοντας το συγκεκριμένο μηχάνημα και, όπως λέει, πρόκειται για την μοναδική θεριζοαλωνιστική στον κόσμο που είναι συμμορφωμένη με τα αυστηρά πρότυπα ρύπων Stage V αλλά χωρίς να χρησιμοποιεί πρόσθετο υγρό καυσίμου AdBlue ή να εφοδιάζεται με φίλτρα μετεπεξεργασίας των καυσαερίων.

Η Palesse GS 4118 K κινείται από έναν δωδεκάλιτρο κινητήρα Cummins φυσικού αερίου IS12G και 350 ίππων.

Το συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) φιλοξενείται σε 8 δεξαμενές από ανθρακόνημα συνολικής χωρητικότητας 1816 λίτρων (450m³) που δίνουν μια αυτονομία στο μηχάνημα 8-10 ωρών.

Ο ανεφοδιασμός του μπορεί να γίνει εντός του πεδίου και, ανάλογα με το σύστημα, διαρκεί από 7 έως 15 λεπτά.

Το CNG ως καύσιμο που κινεί την θεριζοαλωνιστική Gomselmash Palesse GS 4118 K όχι μόνο «περνά» άνετα τα αυστηρά πρότυπα ρύπων Stage V αλλά μειώνει και τα έξοδα αφού, όπως τονίζει η λευκορωσική κατασκευάστρια, τα διαστήματα σέρβις μεγαλώνουν ενώ αυξάνεται και η διάρκεια ζωής του κινητήρα.

Τα παραπάνω μεταφράζονται σε μια εξοικονόμηση κόστους της τάξεως του 45%-50%, συγκριτικά με μια πετρελαιοκίνητη θεριζοαλωνιστική μηχανή.

Επί του παρόντος το μηχάνημα είναι διαθέσιμο μόνο στη Ρωσία και τη Λευκορωσία με πλάτη κεφαλής 6, 7 και 9,2 μέτρα.

Η χωρητικότητα του κάδου είναι 9000 λίτρα (ρυθμός εκφόρτωσης 70 λίτρα/λεπτό) με συνολική επιφάνεια του κόσκινου 5.0m². Το συνολικού βάρους 16,6 τόνων μηχάνημα μπορεί να κινηθεί με 20 χλμ./ώρα. στο δρόμο και να εργαστεί με 8 χλμ/ώρα.



Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία