Με τη φιλοσοφία «κάνε περισσότερα μόνος σου» προχωρά ενεργά ο Όμιλος Argo Tractors, ο οποίος παράγει από το Φαμπρίκο της Ιταλίας 3 από τα 4 κύρια μηχνικά μέρη των τρακτέρ της. Οι μηχανικοί των Landini, McCormick και Valpadana κατασκευάζουν εκεί τις καμπίνες, τους άξονες αλλά και τα κιβώτια ταχυτήτων, με τους κινητήρες μόνο να προέρχονται από γνωστές κατασκευάστριες.
«Η απόφαση να κατασκευάζουμε τη συντριπτική πλειονότητα των εξαρτημάτων του τελικού μας προϊόντος εσωτερικά, σε συνδυασμό με την απόφαση να επικεντρωθούμε στην παραγωγή τρακτέρ - και όχι στην πλήρη γκάμα γεωργικού εξοπλισμού - μας επιτρέπει να ανταγωνιστούμε με εταιρείες που είναι πολύ πιο δομημένες, αυτό όπως κάνουμε εμείς δηλαδή», σχολιάζει ο Paolo Fracassini, Διευθυντής εφοδιαστικής αλυσίδας στην Argo Tractors.
«Επικεντρωνόμαστε σε έναν εξαιρετικά δημιουργικό τρόπο περαιτέρω βελτίωσης του ελέγχου του κόστους, των υψηλών προδιαγραφών ποιότητας και μείωσης του χρόνου που απαιτείται για να διαθέσουμε τα προϊόντα μας στην αγορά», σημειώνει ο ίδιος.
Οι καμπίνες για τα τρακτέρ παράγονται σε εξειδικευμένο εργοστάσιο που ανήκει στην εταιρεία. Σε μια έκταση 3,3 εκταρίων, εκ των οποίων 10.000 m² καλύπτονται, οι πιο σύγχρονες και «ρομποτικοποιημένες» τεχνολογίες χρησιμοποιούνται για παραγωγή έως και 105 μονάδων την ημέρα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, τα εξαρτήματα μετάδοσης, δηλαδή τα μέρη από χυτοσίδηρο, κατασκευάζονται εσωτερικά ενώ όλες οι εργασίες κατεργασίας πραγματοποιούνται με υπερσύγχρονες μονάδες CNC. Συνολικά, η παραγωγή των συστημάτων μετάδοσης γίνεται σε δύο εργοστάσια του ομίλο Argo. Ένα από αυτά είναι ειδικά αφιερωμένο στην κατεργασία χυτοσιδήρου και βρίσκεται στο Φάμπρικο.
Στο άλλο εργοστάσιο, το οποίο βρίσκεται στην κοντινή πόλη San Martino στο Ρίο, τα εξαρτήματα είναι κατασκευασμένα από χάλυβα χρησιμοποιώντας τυπικά εργαλεία NC. «Χάρη στη στρατηγική μας απόφαση να καθετικοποιήσουμε τις δραστηριότητές μας, παράγουμε τώρα κατά μέσο όρο το 65% των εξαρτημάτων που είναι εγκατεστημένα στους τρακτέρ μας», προσθέτει ο κ. Fracassini.