BACK TO
TOP
WineTrails

Virtual Wine Tastings ενώνουν τον κόσμο του κρασιού την εποχή της απομόνωσης

«Skypéro», το ονομάζει η Le Monde, από το Skype και apéro, τη συνήθεια των Γάλλων να πίνουν ένα ποτό με τους φίλους τους.

38_6

Μαρίνα Σκοπελίτου

11
0

Πριν από λίγες µέρες η αµερικανική ιστοσελίδα της Huffpost δηµοσίευσε άρθρο µε τον τίτλο «Τα καλύτερα virtual wine tastings για την περίοδο της καραντίνας».

Μέχρι πριν από λίγες εβδοµάδες, η ιδέα ενός διαδικτυακού wine tasting δεν θα φαινόταν και τόσο ελκυστική σε µεγάλο µέρος του οινόφιλου κοινού. Να όµως που οι νέες συνθήκες, που δηµιούργησε το ξέσπασµα της πανδηµίας του COVID-19, µπορεί να φέρουν νέες συνήθειες.

Η αλήθεια είναι ότι η ιδέα του virtual wine tasting δεν είναι καινούργια, δεν ήταν όµως ποτέ τόσο δηµοφιλής όσο είναι αυτή την περίοδο, που ο κόσµος είναι αναγκασµένος να παραµείνει στα σπίτια του.

Η γαλλική εφηµερίδα Le Monde χρησιµοποίησε τον όρο «Skypéro» για να περιγράψει αυτήν τη νέα τάση. Συνδυάζοντας το «apéro», τη συνήθεια των Γάλλων να πίνουν νωρίς το βράδυ ένα ποτό συζητώντας µε τους φίλους ή την οικογένειά τους, µε το Skype, µια από τις πιο δηµοφιλείς εφαρµογές βιντεοκλήσεων παγκοσµίως.

Το concept «πουλάει» δεδοµένων των συνθηκών, πέρα όµως από αυτό, αποτελεί ένα θαυµάσιο µέσο που επιτρέπει στα οινοποιεία και τους επαγγελµατίες του χώρου να παραµένουν σε επαφή και επικοινωνία µε το οινόφιλο κοινό.

Η τεχνολογία προσφέρει στον κλάδο µία νέα τοποθεσία (location), σχολιάζει άρθρο του Forbes, στο οποίο επισηµαίνεται ότι το concept είναι ανθρωποκεντρικό, καθώς δηµιουργεί ένα πεδίο επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων στο οποίο έχουν τη δυνατότητα να συµµετάσχουν όλοι όσοι ενδιαφέρονται σε πραγµατικό χρόνο απ’ όπου κι αν βρίσκονται.

Αξίζει να σηµειωθεί ότι η συµµετοχή στα virtual wine tastings είναι δωρεάν, ενώ προτείνεται στους καταναλωτές να αγοράσουν τα κρασιά των δοκιµών.

Ποια θα είναι η πορεία αυτής της νέας ιδέας, όταν πλέον θα τελειώσει η περίοδος της αποµόνωσης; Ποιο µέρος από τη δυναµική της θα µπορέσει να διατηρήσει; Η παρούσα κρίση ωθεί τους παραγωγούς προϊόντων και το λιανεµπόριο σε εναλλακτικά κανάλια διανοµής και επικοινωνίας µε το καταναλωτικό κοινό. Στον κλάδο του κρασιού αυτό µεταφράζεται στην προώθηση των online πωλήσεων, σε virtual wine tastings κ.λπ. Το ερώτηµα είναι ποιες από αυτές τις τάσεις θα γίνουν συνήθειες και ποιες ευκαιρίες θα ανοίξουν την επόµενη µέρα.

Μια νέα εµπειρία στην κατανάλωση και την απόλαυση του κρασιού η διαδικτυακή συνάντηση

Είναι χαρακτηριστικό το post στο Instagram του Dirty And Rowdy Family Winery από τη Santa Rosa της California που καλεί τους οινόφιλους σε µία σειρά διαδραστικών δοκιµών για να ανακαλύψουν µαζί µια νέα εµπειρία. Μέχρι τώρα η οινική βιοµηχανία βασιζόταν στην κατανάλωση στους χώρους εστίασης ή στο σπίτι µε παρέα. Πριν το ξέσπασµα της πανδηµίας λίγοι θα σκεφτόντουσαν να απολαύσουν ένα ποτήρι κρασί µπροστά από τον υπολογιστή τους µαζί µε άτοµα που πολύ πιθανόν δεν έχουν ξανασυναντήσει. Ωστόσο, εν µέσω πανδηµίας οι άνθρωποι συνεχίζουν να πίνουν. Πολλοί από αυτούς είναι µόνοι και αναζητούν τρόπους να καταπολεµήσουν τη µοναξιά. Κάπως έτσι, µια διαδικτυακή συνάντηση µε άλλους ανθρώπους που επίσης αγαπούν το κρασί µετατράπηκε σε µια θαυµάσια ιδέα.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία