BACK TO
TOP
Business

Φορτσάρει η Κρι - Κρι με άνοδο πωλήσεων και κερδών

Με άνοδο πωλήσεων και κερδοφορίας ολοκλήρωσε το εννιάμηνο της οικονομικής χρήσης του 2015 η γαλακτοβιομηχανία Κρι–Κρι ΑΕ, έχοντας ως «αιχμή του δόρατος» τον κλάδο των γαλακτοκομικών, ο οποίος ενισχύθηκε κατά 17,5%, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αν και στο ίδιο διάστημα οι πωλήσεις παγωτού μειώθηκαν κατά 8,2%, επηρεασμένες από το capital controls.

Φορτσάρει η Κρι - Κρι με άνοδο πωλήσεων και κερδών

1
0

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσίευσε η γαλακτοβιομηχανία ο κύκλος εργασιών στο εννιάμηνο ανήλθε σε €56.408 χιλ. έναντι €53.138 χιλ. το 2014 (αυξημένος +6,2%) και συνοδεύτηκε από λειτουργικά κέρδη (EBITDA) 11.682 χιλ. ευρώ από 8.294 χιλ. ευρώ το εννιάμηνο του 2014, κέρδη προ φόρων ύψους 9.235 χιλ. ευρώ (από 7.117 χιλ. ευρώ πέρυσι) και καθαρά κέρδη μετά από φόρους της τάξης των 7.765 χιλ. ευρώ (έναντι 6.378 χιλ. ευρώ, αντίστοιχα).

Σημειώνεται ότι το κονδύλι του κύκλου εργασιών της προηγούμενης συγκρίσιμης περιόδου (1/1-30/9/2014) που εμφανίζεται στην κατάσταση συνολικού εισοδήματος περιλαμβάνει επιπλέον ένα έκτακτο ποσό €13.860 χιλ., το οποίο αφορά πωλήσεις υλικών παραγωγής προς τις συνεργαζόμενες, για την παραγωγή φασόν γιαουρτιών, παραγωγικές μονάδες.

Φορτσάρουν τα γαλακτοκομικά

Στον κλάδο των γαλακτοκομικών οι πωλήσεις της Κρι-Κρι εμφανίζουν αύξηση +17,5% με παράλληλη ισχυρή άνοδο της λειτουργικής κερδοφορίας. Η εταιρεία επικοινωνεί έντονα το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας, ό,τι δηλαδή τα γιαούρτια Κρι Κρι παράγονται με φρέσκο ελληνικό γάλα από το νομό Σερρών, μόλις σε 24 ώρες από την συλλογή του, διατηρώντας όλη την φρεσκάδα του. Με τον τρόπο αυτό, έχει καταφέρει να αυξήσει σημαντικά τα μερίδιά της στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, οι πρόσφατες νέες συνεργασίες στο εξωτερικό, όπως για παράδειγμα με τις εθνικές αλυσίδες super market TESCO και MARKS & SPENCER στη Μ. Βρετανία, και με αλυσίδες super market στην Ιταλία και το Βέλγιο, ενισχύουν τον εξαγωγικό προσανατολισμό της εταιρείας.

Έκοψαν την όρεξη για παγωτό τα capital controls

Στον κλάδο του παγωτού, το εγχώριο μακροοικονομικό περιβάλλον και ειδικά τα capital controls που συνέπεσαν με την περίοδο αυξημένης ζήτησης του καλοκαιριού, επέδρασαν αρνητικά στον κλάδο και περιόρισαν το συνολικό μέγεθος της αγοράς. Οι πωλήσεις παγωτού της Κρι Κρι υποχώρησαν κατά -8,2%. Αμυνόμενη στις πιέσεις, η εταιρεία προωθεί την αύξηση της αριθμητικής διανομής, δίνοντας έμφαση στις τουριστικές περιοχές. Επίσης, στοχευμένες ενέργειες γίνονται και για την ανάπτυξη νέων προϊόντων (όπως η κατηγορία frozen yogurt) που να παρουσιάζουν αγοραστικό ενδιαφέρον για την εσωτερική αγορά ή τις αγορές του εξωτερικού.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία