BACK TO
TOP
Business

Αύξηση πωλήσεων 4,6% στο επτάμηνο για τη Βίκος

Η κρίση που υπάρχει στην αγορά των καταναλωτικών προϊόντων δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστη ούτε την αγορά του εμφιαλωμένου νερού. Το δίμηνο μεταξύ Ιουνίου και Ιουλίου σημειώθηκε μία πτώση στην αγορά της τάξεως του 5,9%, ενώ το επτάμηνο μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουλίου, σημειώθηκε αύξηση κατά 2,4%

Βάζει ψηλά τον πήχη στα αναψυκτικά ο Βίκος που έχει το 25% της ΕΨΑ

0
0
Οι πωλήσεις της Ηπειρωτικής Βιομηχανικής Εμφιαλώσεως Βίκος Α.Ε κινήθηκε σε αντίθετη τροχιά. Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του Κωνσταντίνου Σεπετά, διευθυντή πωλήσεων και μάρκετινγκ της εταιρείας, μιλώντας στο ΑΠΕ
«Η Βίκος ΑΕ στο δίμηνο Ιουνίου - Ιουλίου είχε αύξηση των πωλήσεων κατά 0,6% και στο επτάμηνο οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 4,6%», σημείωσε

Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία κινήθηκε ανοδικά μέσα στην αγορά και το μερίδιο ανέρχεται περίπου στο  20% μέσα στην λεγόμενη ζεστή αγορά (σούπερ μάρκετ και μικρά σημεία πώλησης). Η Βίκος Α.Ε αποτελεί την μεγαλύτερη εταιρεία εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα ο διευθυντής της δηλώνει ότι φέτος η εταιρεία θα παρουσιάσει αύξηση πωλήσεων κατά 8%, δραστηριοποιούμενη σε δύο τομείς, αυτόν του εμφιαλωμένου νερού και αυτόν των αναψυκτικών.

Πάντως, το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά εμφιαλωμένου νερού, το κατέχουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας , σε ποσοστό σχεδόν 30%, με την  Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεως ΑΕ να έχει ισχυρή παρουσία μέσα στην αγορά, έχοντας, μάλιστα, συνεργασίες και με μεγάλες αλυσίδες Σούπερ μάρκετ

Στον τομέα των αναψυκτικών, η Βίκος Α.Ε, αν και είναι λίγα χρόνια στην αγορά με επώνυμη παρουσία, έχει κατορθώσει να αποκτήσει ένα σημαντικό μερίδιο μέσα σε αυτή. Όπως αναφέρει ο κ. Σεπετάς: «Στο σύνολο της αγοράς των αναψυκτικών το μερίδιο της εταιρείας υπερβαίνει το 2,1% στην περιοχή της Αττικής ενώ στην κατηγορία της cola πλησιάζει το 1,2%, στην ίδια περιοχή»

Η Βίκος Α.Ε, όμως, δεν είναι καινούρια στον χώρο των αναψυκτικών, καθώς από το 1995 παράγει αναψυκτικά ιδιωτικής ετικέτας στα Lidl, ενώ κατέχει και το 25% της ΕΨΑ, αν και οι σχέσεις τους παραμένουν ανταγωνιστικές μέσα στην αγορά
Ο κ. Σεπετάς εκτιμά ότι για το έτος 2016 οι πωλήσεις της εταιρείας θα αγγίξουν τα 70 εκατομμύρια ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 8%, σε αντίθεση με το 2015, που οι πωλήσεις ήταν 65 εκατομμύρια ευρώ
Οι εξαγωγές της αντιστοιχούν περίπου στο 6% των συνολικών της πωλήσεων και αφορούν χώρες όπως την Κύπρο, την Μάλτα, την Γερμανία, τις Η.Π.Α, την Γερμανία και την Αυστραλία

Όσον αφορά τα capital controls, επισημαίνεται ότι δεν επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την εταιρεία, καθώς αυτή ήταν προετοιμασμένη για μια τέτοια εξέλιξη και είχε τροφοδοτηθεί τις πρώτες ύλες. Οι επιπτώσεις, δηλαδή, αφορούν μόνο τον περιορισμό του αριθμού των σημείων πώλησης, καθώς η εταιρεία, για κάποιο διάστημα, πωλούσε «τοις μετρητοίς»
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία