BACK TO
TOP
Business

Επένδυση 5,3 εκατ. ευρώ στη Θεσσαλονίκη και νέο προϊόν από τη ΜΕΒΓΑΛ

Με επένδυση 5,3 εκατ. ευρώ και ένα νέο προϊόν η ΜΕΒΓΑΛ επιχειρεί την περεταίρω αύξηση των πωλήσεών της τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων. Με συνέντευξη Τύπου την Τετάρτη 23 Μαΐου παρουσίασε τις αναβαθμισμένες εγκαταστάσεις της, τα νέα προϊόντα ενώ ενημέρωσε για καινούριες εμπορικές συμφωνίες σε Ισραήλ, Ολλανδία και Αγγλία, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα τα οικονομικά της μεγέθη, τα οποία είναι αυξημένα κατά 10,8% σε σχέση με πέρυσι.

Εγκρίθηκε από την ΕπΑν η συμφωνία Μεβγάλ-Δέλτα

1
0

Στοχεύοντας στον τριπλασιασμό των πωλήσεων στραγγιστού σε βάθος 3ετίας, η ΜΕΒΓΑΛ προχώρησε σε μια σημαντική επένδυση ύψους 5,3 εκατομμυρίων ευρώ στο τμήμα γιαούρτης, κυκλοφορώντας ταυτόχρονα το Νέο Στραγγιστό Γιαούρτι ΜΕΒΓΑΛ. Η συγκεκριμένη επένδυση, που αφορά στην δημιουργία σύγχρονων εγκαταστάσεων όπου παράγεται το νέο προϊόν της εταιρείας, περιλαμβάνει συγκεκριμένα, την εγκατάσταση μιας νέας γραμμής παραγωγής με separator γιαούρτης, την αγορά μηχανής συσκευασίας γιαούρτης υψηλής υγιεινής καθώς και την κατασκευή νέου χώρου συσκευασίας γιαούρτης. «Σήμερα προσπαθούμε να ξανακερδίσουμε τον Έλληνα καταναλωτή», δήλωσε η επικεφαλής της ΜΕΒΓΑΛ, Μαίρη Χατζάκου, προσθέτοντας πως περίπου το 3% του τζίρου της εταιρείας, επενδύεται στο μάρκετινγκ που αφορά την παρουσία της στην Ελλάδα.

«Με τη συγκεκριμένη επένδυση επιτυγχάνεται η διασφάλιση υψηλής υγιεινής καθώς και η μεγαλύτερη διατηρησιμότητα των παραγόμενων προϊόντων. Επιπλέον καθίσταται δυνατή η αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας γιαούρτης, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα παραγωγής νέων προϊόντων για την διεύρυνση της γκάμας προϊόντων της εταιρείας, που ήδη περιλαμβάνει περισσότερους από 170 κωδικούς», ανέφερε χαρακτηριστικά η επικεφαλής της ΜΕΒΓΑΛ.

Με την ευκαιρία της παρουσίασης του νέου της προϊόντος, η κα. Χατζάκου, έδωσε στοιχεία για τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας, τα οποία σύμφωνα με τα αποτελέσματα τριμήνου, παρουσιάζουν αύξηση 10,8%. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της ΜΕΒΓΑΛ για το 2017 ήταν 107,7 εκατομμύρια ευρώ, βάσει εκτίμησης του ισολογισμού, με το  ποσό αυτό να υπολογίζεται στα 121,5 εκ. ευρώ για το 2018, βάσει του προϋπολογισμού του τρέχοντος έτους. Tα κέρδη της εταιρείας πριν αφαιρεθούν τόκοι, φόροι, και απόσβεση (δείκτης EBITDA), υπολογίζονται για το 2018 στα 9,5 εκ. ευρώ όταν πέρυσι ήταν 8,1 εκ. ευρώ. Αυξημένος αναμένεται να είναι και ο κύκλος εργασιών εξωτερικού για το τρέχον έτος, ο οποίος εκτιμάται στα 36,7 εκ. ευρώ, δηλαδή 3,3 εκ. ευρώ παραπάνω σε σχέση με πέρυσι. Σημειωτέον, η εταιρεία απασχολεί αυτήν την στιγμή 642 εργαζόμενους.

Όσον αφορά τις πωλήσεις, σύμφωνα με την Διευθυντή Πωλήσεων Ελλάδας, Δημήτρη Τσιμούλα, η εταιρεία, λόγω του πλήθους των νέων της προϊόντων, είναι κερδισμένη, παρά το γεγονός ότι η αγορά της χώρας κινείται το τελευταίο διάστημα πτωτικά. Αναλυτικότερα, σε σχέση με πέρυσι, βάσει των στοιχείων τετραμήνου, η μεικτή αξία της εταιρείας είναι αυξημένη κατά 11,3%, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Στο φρέσκο γάλα, η ανάπτυξη αυτή διαμορφώνεται στο 6,4%, στο 5,7% για το γιαούρτι, στο 14,3% στα τυροκομικά, και 34% από συνεργίες ετικετών.

Τα παραπάνω οικονομικά μεγέθη φαίνεται πως σχετίζονται και με το αυξημένο μερίδιο της εταιρείας στην εσωτερική αγορά σε σχέση με το 2016, όπου σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που διέθεσε η εταιρεία, για το 2017, στη ΜΕΒΓΑΛ ανήκει το 10,3% της αγοράς φρέσκου γάλακτος (9,4% για το 2016), το 1,1% της αγοράς Γάλακτος ΗΡ (0,8% για το 2016), το 4,6% της αγοράς σοκολατούχου γάλακτος (3,8% για το 2016),το 6,1% της αγοράς τυποποιημένης φέτας (5,3% για το 2016), το 5,5% της αγοράς ημίσκληρου τυριού (5,3% για το 2016), το 13,1% της αγοράς γιαουρτιού με φρούτα (12,1% για το 2016) και το 15,3% της αγοράς παιδικού γιαουρτιού (9,5% για το 2016).

Σχετικά με την πρόσφατη συνεργασία της ΜΕΒΓΑΛ για το γάλα 8 Γυναίκες, ο κ. Τσιμούλας σχολίασε: «με την κίνηση αυτή ενισχύουμε το πρεστίζ της εταιρείας, δείχνουμε ότι μπορούμε να διαχειριστούμε με επιτυχία εξαιρετικά ποιοτικά προϊόντα», ενώ για το νέο στραγγιστό γιαούρτι υποστήριξε: «περιμένουμε πολλά από αυτό. Είναι το μεγάλο στοίχημα της εταιρείας, που θα μας δώσει  ώθηση να συνεχίσουμε».

Για την παρουσία της ΜΕΒΓΑΛ στην εξωτερική αγορά, τα προϊόντα της εταιρείας βρίσκονται σε 36 χώρες, ενώ το μερίδιο της εταιρείας σε όλες τις κατηγορίες ελληνικού γιαουρτιού, αγγίζει το 18,07%. Μάλιστα, η κα. Χατζάκου αναφερόμενη στη νέα συνεργασία της εταιρείας με το Ισραήλ, όπου η ΜΕΒΓΑΛ θα εξάγει επώνυμε φέτα και γιαούρτι ιδιωτικής ετικέτας, σχολίασε: «15 χρόνια πριν δεν υπήρχαμε στο Ισραήλ». Επιπλέον η ΜΕΒΓΑΛ θα συνεργαστεί με νέο πελάτη στην Ολλανδία, επίσης για να εξάγει την επώνυμη φέτα της, ενώ διεισδύει ξανά και στην Αγγλία, με ιδιωτικής ετικέτας γιαούρτια σε γνωστή αλυσίδα σουπερ μάρκετ της χώρας.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία