BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τιμολόγηση βάσει αποτελεσμάτων εφαρμόζει η Bayer στις ΗΠΑ με τη βοήθεια της εφαρμογής FieldView

Η εφαρμογή πρόβλεψης αποδόσεων FieldView που βασίζεται στη επιστήμη των δεδομένων (data science) θα βοηθάει πλέον την Bayer στις ΗΠΑ να προτείνει με ακρίβεια και με ασφάλεια τις καλύτερες λύσεις για την καλλιέργεια εξαλείφοντας κάθε προηγούμενο ρίσκο.

FieldView-Retailer

Βασίλης Σοφός

25
0

Αλλάζει τελείως ο τρόπος που μέχρι σήμερα η Bayer προμήθευε τα προϊόντα της στους παραγωγούς, σε μια προσπάθειά της να «εξαφανίσει» το ρίσκο που είχαν οι συστάσεις της, σύμφωνα με όσα αναφέρει ρεπορτάζ της ιστοσελίδας agweb.com. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Liam Condon, πρόεδρο της Bayer Crop Science, «η εταιρεία θα βασίζεται πλέον στην επιστήμη των δεδομένων για να κάνει συγκεκριμένες συστάσεις στον παραγωγό, δίνοντάς του τιμές σύμφωνα με το αποτέλεσμα».

«Αν δεν επιτευχθεί το αποτέλεσμα που έχει προβλεφθεί για την καλλιέργεια, τότε πολύ απλά ο παραγωγός δεν θα πληρώσει για αυτό το αποτέλεσμα», λέει η Bayer. Αντίθετα, αν ο παραγωγός πετύχει περισσότερα τότε η εταιρεία θα μοιράζεται αυτή την ολοένα και αυξανόμενη αξία.

Με άλλα λόγια, εάν το εκάστοτε μοντέλο διαχείρισης της Bayer για μία καλλιέργεια λέει ότι πρέπει να εφαρμοστεί μυκητοκτόνο με προσδοκώμενο κέρδος 3 μπούσελς ανά στρέμμα και τελικά το κέρδος είναι μόνο 2 μπούσελς ανά στρέμμα, τότε ο παραγωγός θα λάβει πίστωση των παραπάνω χρημάτων που πλήρωσε για το μυκητοκτόνο. Από την άλλη μεριά, αν ο παραγωγός, σύμφωνα με το παραπάνω πράδειγμα, κερδίσει 6 μπούσελς ανά στρέμμα θα πληρώσει κάποια από την αξία του μυκητοκτόνου στην εταιρεία, μετά τη εξαγωγή των αποτελεσμάτων φυσικά.

«Το νέο σύστημα τιμολόγησης πέρα από τους σπόρους εφαρμόζεται στο λίπασμα και τις συνταγές για φυτοπροστατευτικά προϊόντα», τονίζει ο Mike Stern, επικεφαλής της εταιρείας Climate Corporation της Bayer.

Και μολονότι μερικές φορές χρειάζεται να επιστρέψει κάποια χρήματα στους παραγωγούς, η εταιρεία αναφέρει ότι ο παραγωγός τις περισσότερες φορές βλέπει πολύ καλά αποτελέσματα. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί οι συστάσεις της βασίζονται σε πληροφορίες που συλλέγει με τη βοήθεια εφαρμογών όπως η FieldView που μετατρέπει τα κλιματικά δεδομένα σε ισχυρά συμβουλευτικά εργαλεία για τις καλλιέργειες. Η Bayer δεν έχει ωστόσο ανακοινώσει την επίσημη εφαρμογή του νέου συστήματος τιμολόγησης.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία