BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Την γκάμα τρακτέρ της Σειράς 5 HC με τους στενούς τροχούς ανανεώνει η Landini

Τα νέα μοντέλα της Σειράς 5 της Landini αντικαθιστούν τα προηγούμενα 5D, φέρνοντας νέα καμπίνα, υψηλότερη ισχύ, βελτιωμένο υδραυλικό σύστημα και πολλές άλλες αναβαθμίσεις στα σημεία.

Landini-5-HC

Βασίλης Σοφός

69
0

Τροχούς διάστασης ακόμη μεγαλύτερης διάστασης προσθέτει μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών η Landini στα νέα τετρακίνητα τρακτέρ της Σειράς 5 HC (υψηλής απόστασης από το έδαφος). «Με ένα κενό κάτω από τους άξονες που φτάνει ακόμη και τα 695 χιλιοστά (27½in), αυτά τα τρακρέρ μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αρόσιμες εκμεταλλεύσεις για ψεκασμούς σε καλλιέργειες ώριμων σιτηρών και ελαιοκράμβης», εξηγεί ο Andy Starbuck, ειδικός προϊόντων της Landini.

Σύμφωνα με την εταιρεια, ωστόσο, ο κύριος ρόλος που έχουν τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι να δουλεύουν σε καλλιέργειες με λαχανικά και φρούτα, εκεί όπου ο καταναλωτής απαιτεί κατά κάποιον τρόπο τα μηχανήματα να έχουν την μικρότερη δυνατή επαφή με το προϊόν.

Σε σύγκριση με τον προκάτοχο τα νέα 5άρια HC έχουν μια νέα πιο ευρύχωρη καμπίνα, αυξημένη ροή λαδιού για το σύστημα διεύθυνσης και το κύριο υδραυλικό σύστημα και ένα ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο.

Κύριο χαρακτηριστικό όμως είναι το νέο κινητήριο σύνολο που φιλοξενείται κάτω από το καπό των Landini. Εκεί φωλιάζει τώρα ένας τετρακύλινδρος κινητήρας Deutz 3,6 λίτρων που χρησιμοποιεί σύστημα DOC (Καταλύτης οξείδωσης πετρελαίου), χωρίς DPF. Το νέο μοτέρ αποδίδει 45 ίππους στα τρία πρώτα μοντέλα, 90 ίππους στο 5-095 HC, 99 ίππους στο 5-105 HC και 107 ίππους στο 5-115 HC ενώ μπορεί να συνδυαστεί με κιβώτια ταχυτήτων συγχρονιζέ ή power shuttle από 12×12 έως 36×36 ταχύτητες (κιβώτιο της ίδιας της Landini).

Σε μια τυπική διάταξη για ένα τρακτέρ της Landini, υπάρχει μια αντλία απόδοσης 32 λίτρων/λεπτό (αυξημένη κατά 33% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο) που λειτουργεί αποκλειστικά για τον εμπρός άξονα, τον συμπλέκτη κ.α ενώ παράλληλα μια αντλία 62 λίτρων/λεπτό δουλεύει για τα καρούλια και τον οπίσθιο σύνδεσμο με ικανότητα ανύψωσης τα 4500 κιλά.

Η νέα καμπίνα του 5 HC που φορούν και άλλα μοντέλα της εταιρείας είναι πιο επίπεδη σε σχέση με πριν και καλύπτεται από μεγαλύτερες επιφάνεια γυαλιού, χαρακτηριστικό που προσφέρει αυξημένη ορατότητα. Φυσικά δε λείπουν οι ανέσεις για τον χειριστή μέσα στην καμπίνα, όπως είναι ο κλιματισμός και οι μοχλοί ελέγχου των καρουλιών.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία