BACK TO
TOP
Τεχνολογία

JCB: «Διανομή» υδρογόνου με ένα Fastrac για τα μηχανήματα του μέλλοντος

Η JCB αποκαλύπτει την πρώτη δεξαμενή για ανεφοδιασμό μηχανημάτων που κινούνται με υδρογόνο, αφού, όπως είναι γνωστό, η εταιρεία φιλοδοξεί πως το επόμενο εναλλακτικό καύσιμο, τόσο για τον κατασκευαστικό όσο και για τον γεωργικό τομέα, είναι το υδρογόνο.

5_JCB_RANGE-HYDROGEN

Βασίλης Σοφός

512
0

Αν και έχει σχεδιαστεί κυρίως για τον κατασκευαστικό τομέα, το νέο σύστημα ανεφοδιασμού με υδρογόνο μπορεί να εφαρμοστεί και στον αγροτικό τομέα, μια και τα οχήματα υδρογόνου του Άγγλου κατασκευαστή γίνονται ολοένα και πιο πολλά. Παρόλο που τα άλλα εναλλακτικά καύσιμα, όπως είναι το μεθάνιο ή ηλεκτρική ενέργεια, επισκιάζουν πολλές φορές τη λύση του υδρογόνου, η JCB επιμένει προς το τελευταίο, παρουσιάζοντας κατά καιρούς τα νέα της πράσινα μηχανήματα. Ο Βρετανός κατασκευαστής έρχεται τώρα να αποκαλύψει το πρώτο κινητό ρεζερβουάρ στον κόσμο για ανεφοδιασμό οχημάτων υδρογόνου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί απευθείας στο πεδίο ή στο εργοτάξιο.



Αν και έχουν σχεδιαστεί για κατασκευαστική χρήση, τα εν λόγω μηχανήματα θα μπορούσαν να προσαρμοστούν βραχυπρόθεσμα ακόμη και για χρήση στη γεωργία με μερικές προφυλάξεις, όπως λέει η εταιρεία. Η JCB επενδύει 100 εκατομμύρια στερλίνες σε ένα έργο για την παραγωγή υπεραποδοτικών κινητήρων υδρογόνου και έχει ήδη παρουσιάσει λειτουργικά πρωτότυπα ενός φορτωτή-εκσκαφέα και ενός τηλεσκοπικού φορτωτή που λειτουργεί με υδρογόνο. Σήμερα, με το κινητό σύστημα ανεφοδιασμού με υδρογόνο, οι χειριστές μπορούν να ανεφοδιάζουν γρήγορα και εύκολα τα μηχανήματά τους απευθείας στο χώρο στον οποίο βρίσκονται. Περίπου το 97% των μηχανημάτων κατασκευής ανεφοδιάζονται απευθείας κατά τη διάρκεια των κατασκευαστικών εργασιών. Αυτό σημαίνει ότι οι χειριστές έχουν ήδη συνηθίσει στο «μεταφερόμενο» καύσιμο, το οποίο επιτρέπει τον ανεφοδιασμό σε λίγα λεπτά.



«Από τότε που γίναμε η πρώτη εταιρεία κατασκευαστικού εξοπλισμού που εισήγαγε μοντέλα με υδρογόνο, πολλοί μας ρώτησαν πώς να τα ανεφοδιάζουμε. Λοιπόν, σήμερα έχουμε μια απάντηση με το νέο μας κινητό σύστημα ανεφοδιασμού με υδρογόνο, το οποίο σας επιτρέπει να παίρνετε υδρογόνο από ημιρυμουλκούμενα επιτόπου και να το διανέμετε στα μηχανήματα από το σύστημά μας ενώ αυτά εργάζονται στο χώρο εργασίας», είπε ο Πρόεδρος της JCB Λόρδος Μπάμφορντ.

«Αυτός ο τρόπος λειτουργίας δεν διαφέρει από αυτόν που χρησιμοποιείται σήμερα, για παράδειγμα με το πετρέλαιο που μεταφέρεται στο εργοτάξιο για τον ανεφοδιασμό των μηχανημάτων. Τα ορυκτά καύσιμα δεν είναι το μέλλον. Το υδρογόνο είναι η πρακτική λύση για την τροφοδοσία των μηχανών μας για τις επόμενες δεκαετίες. Οι Βρετανοί μηχανικοί μας κάνουν φανταστική δουλειά στην ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας και ήδη βλέπουμε πολλές άλλες ενδιαφέρουσες εξελίξεις στο μέλλον», συνεχίζει ο ίδιος.



Αυτή η τεχνολογία παρουσιάστηκε στο COP26 στη Γλασκώβη, όπου οι παγκόσμιοι ηγέτες συζήτησαν μέτρα για τη δραματική μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Η JCB κατασκευάζει κινητήρες από το 2004 σε εργοστάσια στο Derbyshire και στο Δελχί της Ινδίας, ενώ πέρυσι γιόρτασε ένα σημαντικό ορόσημο με την παραγωγή 750.000 κινητήρων.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • JCB
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία