BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Πλήρως εξοπλισμένη και με ψηφιακή αρετή η ναυαρχίδα Puma 260 CVXDrive Case

Ήσυχη και σύγχρονη καμπίνα, καινοτόμο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, τηλεμετρία AFS Connect και ισχύ έως και 302 ίππους είναι όσα κάνουν αυτή τη στιγμή το ολόφρεσκο Puma 260 CVXDrive ένα από τα πιο πλήρη ανοικτοχώραφα τρακτέρ της κατηγορίας.

caseih_puma_afs_connect_1022_at_0t8a85471_2000_1500

Βασίλης Σοφός

579
0

Με ισχύ έως και 302 ίππους που παράγεται από έναν οικονομικό εξακύλινδρο κινητήρα FPT NEF και σύστημα διαχείρισης ισχύος του κινητήρα, για εφαρμογές PTO, εργασίες με υδραυλικά και μεταφορές, το «κόκκινο τερατάκι» μπαίνει στην κορυφή της σειράς Puma από την Case. Η νέα μεταβλητή μετάδοση CVXDrive είναι πιο ήσυχη, πιο αποτελεσματική και επιτρέπει την επίτευξη 50 χ.α.ω. σε μόλις 1.550 σ.α.λ. για τη βέλτιστη οικονομία καυσίμου.



Η παραγωγικότητα ενισχύεται περαιτέρω με ρυθμιζόμενες ρυθμίσεις για το CVXDrive συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, το πατενταρισμένο σύστημα πέδησης ρυμουλκούμενου που σταθεροποιεί το τρακτέρ και το ρυμουλκούμενο και μέχρι 24 φώτα LED υψηλής απόδοσης για καλύτερη ορατότητα τη νύχτα. Το Puma 260 CVXDrive είναι εξοπλισμένο με μεγαλύτερους και ισχυρότερους εμπρός και πίσω άξονες.



Τα προαιρετικά πίσω ελαστικά 710/70 R42 με διάμετρο 2,05 μ. αυξάνουν το αποτύπωμα έως και 18%, μεγιστοποιώντας την πρόσφυση και την ικανότητα μεταφοράς με ελάχιστη συμπίεση εδάφους. Ιδανικό για πελάτες που αναζητούν μεγαλύτερη ιπποδύναμη αλλά όχι μεγαλύτερο, βαρύτερο τρακτέρ, το τρακτέρ είναι εξοπλισμένο με οπίσθια σύνδεση και υδραυλικό σύστημα με ταχύτητα ροής έως και 170 λ/λ. Όλα αυτά στις ίδιες συμπαγείς διαστάσεις με το σημερινό Puma.



Η αυτόματη καθοδήγηση AFS AccuGuide και η αυτοματοποιημένη τεχνολογία διαχείρισης ακρωτηρίου AFS AccuTurn Pro αυξάνουν περαιτέρω την άνεση και την παραγωγικότητα, με ακρίβεια 1,5 εκ. με το RTK+. Ο Christian Huber, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Case IH Global Tractor, δήλωσε: «Αυτή είναι η πιο ισχυρή, τεχνολογικά προηγμένη έκδοση Puma.

Η πιο ήσυχη καμπίνα που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Puma

Όσον αφορά την άνεση, το νέο τρακτέρ φέρει αυξημένο χώρο, περισσότερο χώρο αποθήκευσης και καλύτερη ορατότητα. «Η μέγιστη στάθμη ήχου μέσα στην καμπίνα είναι μόλις 66dB, συγκρίσιμη με αυτή ενός πολυτελούς αυτοκινήτου, καθιστώντας την πολύ άνετη», αναφέρει η Case.



Η ημιενεργή υδροπνευματική ανάρτηση καμπίνας απομονώνει τον χειριστή από την κίνηση του οχήματος και μπορεί να την προσαρμόσει ανάλογα με τις ατομικές προτιμήσεις ή το μεταβαλλόμενο έδαφος, παρέχοντας εξαιρετική ποιότητα κύλισης και βέλτιστη άνεση. Το ρεζερβουάρ καυσίμου 460 λίτρων είναι 15% μεγαλύτερο, δίνοντας έως και τρεις ώρες περισσότερο χρόνο εργασίας πριν το επόμενο γέμισμα.



Περιλαμβάνει επίσης έναν ενσωματωμένο χώρο αποθήκευσης για μια εργαλειοθήκη και άλλα βασικά είδη σέρβις, ώστε να μην χρειάζεται να τα μεταφέρετε μέσα. Μια ενσωματωμένη δεξαμενή καθαρού νερού επιτρέπει στον χειριστή να πλένει τα χέρια του, βελτιώνοντας σημαντικά την υγιεινή και την ασφάλεια κατά την εργασία με εξοπλισμό όπως ψεκαστικά.

Άνεση και στη συντήρηση

Αναφορικά με το διάστημα σέρβις για το Puma 260 CVXDrive, αυτό ορίζεται στις 750 ώρες. Η δυνατότητα συντήρησης και η αξιοπιστία βελτιώνονται περαιτέρω με ένα νέο υδραυλικό κύκλωμα που έχει 30% λιγότερες συνδέσεις και είναι πιο αθόρυβο, ενώ οι ανασχεδιασμένες πίσω ηλεκτροϋδραυλικές βαλβίδες επιτρέπουν τη σύζευξη/αποσύνδεση των χρωματικά κωδικοποιημένων υδραυλικών συνδέσμων με μηδενική διαρροή. Παρόμοιες αναθεωρήσεις στις πλεξούδες καλωδίωσης μειώνουν τον αριθμό των συνδέσεων κατά 50%, καθιστώντας τον λιγότερο περίπλοκο.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία